Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Steam, hot water and associated products)
Очікувана вартість
3 529 362,10 UAH
UA-2021-08-27-004757-c 0dcbfe2b05ae4f2cb3d33416b4e85319
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cитарук С.А.

380362630057 tenderkevrivne@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Рівне
Код ЄДРПОУ: 08005801
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Чернишова, буд. 8
Контактна особа: Cитарук С.А.
380362630057
tenderkevrivne@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Потреба в безперервному забезпеченні послуг з постачання теплової енергії об’єктів КЕВ м. Рівне, які знаходяться у межах території надання послуг з теплової енергії організації.
Не укладання договорів на постачання послуг з постачання теплової енергії може привести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також створення загрози енергетичній безпеці України, відключення та вихід зі строю обладнання, що є Національним Надбанням, зупинення робіт та оборонної дієздатності, внаслідок чого держава зазнає значних збитків.
На підставі вищезазначеного, КЕВ м. Рівне необхідно укласти договір з підприємствами та застосувати переговорну процедуру закупівлі на постачання послуг з постачання теплової енергії згідно із вимогами п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – Відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, щодо предмета закупівлі визначеного ДК 021:2015:09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за переговорною процедурою є єдиним постачальником.
Мережі з теплової енергії знаходяться на балансі тепло-енергопостачаючих організацій. Дані організації займають монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг у територіальних межах своєї діяльності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 02 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівлі ДК 021:2015:09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
Кількість: всього 1904,36 Гкал
Місце постачання: Рівненська область.
Строк постачання: до 31 грудня 2021 року.
Джерело фінансування: Кошти Державного бюджету України

Тендерна документація

27 серпня 2021 15:48
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-03-000074 ● dd89e5c9652e45a9b6473a47371479d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

03.09.2021 № 541
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.09.2021 № 541

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-08-27-004757-c 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-03 14:10:52

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (2 лоти) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c, (по лотах 1 та 2) відсутня інформація, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, та вказано, що мережі з теплової енергії знаходяться на балансі тепло-енергопостачаючих організацій. Дані організації займають монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг у територіальних межах своєї діяльності.
У зв’язку з чим, просимо пояснити чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c, (по лотах 1 та 2) відсутня інформація, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? Також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з вищезазначеної підстави та не можливості надання закуповуваних послуг (товарів) іншими постачальниками.
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-07 16:16:12

Відповідь на запит

КЕВ м. Рівне інформує, що на території відокремленого військового містечка 55 смт. Оржів функціонують теплогенеруючі установки виключно теплопостачального підприємства ТОВ «Поліська енергосервісна компанія». В зоні надання послуг для військової частини, що знаходиться в лісовому масиві на віддалі 2 кілометрів від смт. Оржів відсутні будь-які інші теплопостачальні організації та об’єкти теплопостачання інших теплопостачальних підприємств, у зв’язку з чим обрана переговорна процедура закупівлі.
Також повідомляємо, що для КП «ВАРАШТЕПЛОВОДОКАНАЛ» обрана переговорна процедура на підставі перебування станом на 31.07.2021 року підприємства у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій (рядок 87, Рівненської області).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-09-13 16:44:34

Додаткові пояснення

До інформації про закупівлю Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-004757-c):
1. В повідомленні про намір укласти договір (пункт 8) під час застосування переговорної процедури (по лотах 1 та 2) чітко вказано наявність умов застосування переговорної процедури.
Додаткова інформація на Вашу вимогу розміщена в ІТС закупівель Prozorro 07.09.2021 року у вигляді інформаційної довідки.
Аналогічна довідка підтвердження умов застосування переговорної процедури надана постачальником послуг – ТОВ «Поліська енергосервісна компанія», яка також 07.09.2021 року розміщена в ІТС закупівель Prozorro.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додатково розміщено Замовником торгів в табличній формі в ІТС закупівель Prozorro 07.09.2021р.
Дана інформація в табличні формі також оприлюднена на власному веб-сайті КЕВ м. Рівне 13.09.2021р., розділ «Публічні закупівлі».

Додатково інформую:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівель замовником здійснювався відповідно вимог КТМ-204 України 224-94 «Норми та вказівки по коригуванню витрат палива та теплової енергії на опалення нежитлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби України» та обсягів опалювального фонду.
2. Якість та параметри послуг, що застосовується відображено в проєкті Договору про закупівлю.
Дані послуги повинні відповідати вимогам наступних нормативно-правових актів у сфері теплопостачання: - Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633-IV; - Закону України “Про альтернативні джерела енергії”; - Правилами користування тепловою енергією, затвердженими постановою КМ України від 03.10.2007 № 1198.
3. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено чіткого переліку документів, що мають підтверджувати причину обрання замовником переговорної процедури закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону (по лотах 1 та 2).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 (Вараш)
Опис предмету закупівлі:
Конкретна назва предмета закупівлі ДК 021:2015:09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
Кількість: всього лот 1 – 14,360 Гкал
Місце постачання: Рівненська область.ЛОТ 1 – 34402, Варашський МЦТК та СП: Рівненська область м. Вараш, м-н Перемоги, 23.
Строк постачання: до 31 грудня 2021 року.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 637,60 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14.36 Гкал
ДК 021:2015:09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Споживач здійснює оплату за спожиту послугу не пізніше 20-го числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кузнецовське міське комунальне підприємство
#30536302
Переможець 637,60
UAH з ПДВ
27 серпня 2021 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2021 15:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кузнецовське міське комунальне підприємство
#30536302
637,60
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:30
Кінець періоду оскарження: 09 жовтня 2021 00:00
Дата відміни: 09 жовтня 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі отриманого висновку від Держаудитслужби служби та керуючись п.2. ч.8 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» відмінити лот №1 по процедурі закупівлі.
Документи:
28 вересня 2021 16:20
Електронний підпис
28 вересня 2021 16:18
168 від 28.09.2021 прот відміни лот 1.pdf