Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in repair of the linear equipment of a railcar rolling stock (services in repair of diesel 12VFE diesel trains) Lot №1 12VFE diesel repair services with replacement of fuel pumps and turbocharger. Lot №2 Repair services of 12VFE diesel engine with replacement of turbocharger and RF. Lot №3 Repair services of 12VFE diesel with replacement of camshaft and turbocharger DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська область обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Салій Надія Миколаївна (048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Коржов Ігор Анатолійович (048) 727-16-02 nrpdog@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Joint Stock Company "Ukrainian Railway" (represented by the regional branch of "Odessa Railways" of the Joint Stock Company "Ukrainian Railways") |
National ID: | 40081200 |
Contact point: |
Saliy Nadezhda (048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua |
Additional contacts: |
Korzhov Igor Anatoliyovych (048) 727-16-02 nrpdog@odz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 350 989,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 серпня 2021 15:26 |
Enquiries until: | 10 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 вересня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 10 350 989 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
19 серпня 2021 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2021 15:23 |
Обгрунтування_очік_варт_рем_т_ЛО_МВРС_рем_т_дизелів_12VFE _дизель_поїздів_3_лоти.doc | |
19 серпня 2021 15:23 |
Проєкт_договору_рем_т_ЛО_МВРС_рем_т_дизелів_12VFE _дизель_поїздів_3_лоти_НРП.docx | |
19 серпня 2021 15:23 |
ТД _рем_т_ЛО_МВРС_рем_т_дизелів_12VFE _дизель_поїздів_3_лоти_НРП.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-13-000011 ● b3e66e1368704b06b721dedc23839560
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2021 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.12.2021 № 617
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.12.2021
№ 617
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" UA-2021-08-19-009377-a 19.08.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 10:15:36
Про надання поясненнь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту дизелів 12VFE дизель-поїздів (Лот №1: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною паливних насосів та турбокомпресора; Лот №2: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною турбокомпресора та РЧО; Лот №3: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною розподільчого валу та турбокомпресора) (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-19-009377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-21 15:20:26
ПОЯСНЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2021-12-13-000011
ПОЯСНЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-08-19-009377-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, виявлено ознаки порушень та поставлено вимогу вищезазначеним Уповноваженим органом щодо надання пояснень по предмету закупівлі:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту дизелів 12VFE дизель-поїздів (Лот №1: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною паливних насосів та турбокомпресора; Лот №2: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною турбокомпресора та РЧО; Лот №3: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною розподільчого валу та турбокомпресора) (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-19-009377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення по кожному питанню окремо: 1. Очікувана вартість закупівлі визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1, розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом направлення листів-запитів на комерційну пропозицію до потенційних виконавців послуг: вих. №18/598 до ПрАТ «Івано-Франківський ЛРЗ», вих. №18/599 до ТОВ «Магістраль-Юг», вих. №18/600 до ТОВ «МОК», вих. №18/601 до ТОВ «УкрТрансДизель», вих. №18/602 до ТОВ «ВРЗ Жмеринка Експрес», вих. №18/603 до ТОВ «Будреммаш», вих. №18/602 до ТОВ «Аерлайн». На запити було отримано п’ять відповідей однією з яких ТОВ «ВРЗ Жмеринка Експрес» відмовився від надання послуг у зв’язку завантаженістю підприємства, а ТОВ «Будреммаш» надав комерційну пропозицію з найвищою вартістю послуг. З трьох пропозицій наданих ТОВ «Магістраль-Юг», ПрАТ «Івано-Франківський ЛРЗ» та ТОВ «Аерлайн» пораховано середнє арифметичне для послуг з ремонту дизеля 12VFE.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. Листи запити до потенційних виконавців послуг: вих. №18/598 до ПрАТ «Івано-Франківський ЛРЗ», вих. №18/599 до ТОВ «Магістраль-Юг», вих. №18/600 до ТОВ «МОК», вих. №18/601 до ТОВ «УкрТрансДизель», вих. №18/602 до ТОВ «ВРЗ Жмеренка Експрес», вих. №18/603 до ТОВ «Будреммаш», вих. №18/602 до ТОВ «Аерлайн».
2. Листи відповіді потенційних виконавців послуг: вих. №10 від 01.04.2021 року від ТОВ «Будреммаш», вих. №776 від 29.03.2021 року від ТОВ «ВРЗ Жмеринка Експрес», вих. №0324/1-Т від 25.03.2021 року від ТОВ «Аерлайн», вих. №01/03-21 від 29.03.2021 року від ТОВ «МОК», вих. №307 від 08.04.2021 року від ТОВ «Магістраль-Юг».
Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
- Пояснення щодо UA-M-2021-12-13-000011.pdf
- відповідь Аерлайн.pdf
- відповідь Будреммаш.pdf
- відповідь Жмеренка.pdf
- відповідь Магістраль Юг.pdf
- відповідь МОК.pdf
- 1. лист _запит_ІФЛРЗ.pdf
- 2. лист_запит_Магістраль-Юг.pdf
- 3. лист_запит_МОК.pdf
- 4. лист _запит_УкрТрансДизель.pdf
- 5. лист_запит_ВРЗ Жмеренка Експрес.pdf
- 6. лист_запит_Будреммаш.pdf
- 7. лист _запит_Аерлайн.pdf
- Таблиці до листів_запитів.rar
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2021-12-13-000011 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-08-19-009377-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 29 грудня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі: Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту дизелів 12VFE дизель-поїздів (Лот №1: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною паливних насосів та турбокомпресора; Лот №2: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною турбокомпресора та РЧО; Лот №3: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною розподільчого валу та турбокомпресора) (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-19-009377-a) Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення, вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1.Щодо відсутності прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації наведено «Приклади формальних помилок (перелік формальних помилок відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України15 квітня 2020 року N 710)». Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний та не потребує доопрацювань Замовником. Відповідно Замовник під час складання тендерної документації врахував положення наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, тобто використував саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації, де є і опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме: наприклад: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) у тендерній документації Замовника зазначено наступне: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатків до тендерної документації, а саме - технічні помилки та описки» надалі приведено «приклади формальних помилок (перелік формальних помилок відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710)» у кількості 12 пунктів. Вся необхідна та достатня інформація відповідно до чинного законодавства викладена в тендерній документації, тому вважаємо зауваження ДАСУ упередженими та не суттєвими. Вказані у висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро відповідно діючого законодавства. Уповноважена особа Н.М. Салій
2022-01-04 15:06:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ від 10 січня 2022 року № НЮ-14/60 до Донецького Окружного Адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 29.12.2021 щодо наявності порушень законодавства при проведенні процедури за предметом закупівлі: Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту дизелів 12VFE дизель-поїздів (Лот №1: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною паливних насосів та турбокомпресора; Лот №2: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною турбокомпресора та РЧО; Лот №3: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною розподільчого валу та турбокомпресора) (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-19-009377-a) |
Дата публікації: | 13 січня 2022 |
Документи:
13 січня 2022 09:03
|
Електронний підпис |
13 січня 2022 09:02
|
Позов_до суду_на висновок_UA-M-2021-12-13-000011.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 1.Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту дизелів 12VFE дизель-поїздів (Лот №1: Послуги з ремонту дизеля 12VFE з заміною паливних насосів та турбокомпресора.)(ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) |
Опис предмету закупівлі: |
детальніше див. Додаток №1 тендерної документації Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 469 663,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17 348,32 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 103 508,00 грн. (сто три тисячі п’ятсот вісім грн. 00 коп.) а саме: - по лоту №1 – 34 696,00 грн. (тридцять чотири тисячі шістсот дев’яносто шість грн. 00 коп.); - по лоту №2 – 33 663,00 грн. (тридцять три тисячі шістсот шістдесят три грн. 00 коп.); - по лоту №3 - 35 149,0 0 грн. (тридцять п’ять тисяч сто сорок дев’ять грн. 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 103 508,00 грн. (сто три тисячі п’ятсот вісім грн. 00 коп.) або по кожному лоту окремо: - по лоту №1 – 34 696,00 грн. (тридцять чотири тисячі шістсот дев’яносто шість грн. 00 коп.); - по лоту №2 – 33 663,00 грн. (тридцять три тисячі шістсот шістдесят три грн. 00 коп.); - по лоту №3 - 35 149,0 0 грн. (тридцять п’ять тисяч сто сорок дев’ять грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій , а саме з _20_._09_.2021р. Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця») ЄДРПОУ замовника: 40081200 Банківські реквізити замовника: (IBAN) UA113288450000026006354114247 в філії - Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 328845; ЄДРПОУ банку: 09328601 Адреса банка: 65014, м. Одеса, вул. Базарна, 17 Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34696 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна, Одеська область обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аерлайн» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2021 19:19
|
ТОВ Магістраль-Юг | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
3 438 000,00
UAH
|
3 438 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аерлайн» |
3 450 000,00
UAH
|
3 450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Магістраль-Юг |
3 469 662,99
UAH
|
3 469 662,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" #13655435 |
Переможець |
3 438 000,00
UAH
|
21 жовтня 2021 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 10:38
|
Договір_ОД_НРП_21_729_НЮ_09112021_АТ_Івано_Франківський_локомотиворемонтний_завод_Лот_1.pdf | укладений |
11 листопада 2021 10:37
|