Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби та приладдя)
Очікувана вартість
247 013,52 UAH
UA-2021-08-12-007963-a ● cb5e0c1d571647ed82dff16fa6f3bf11
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 40123423 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, Місцезнаходження ВП: 03038, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Жунь Віталій Леонідович (044) 309-71-30 VET-ZHUN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 247 013,52 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби та приладдя)
Тендерна документація
12 серпня 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-12-007963-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:38964381
Дата подання: 02 вересня 2021 17:41
Неправомірне визнання переможця
Шановний Замовник.
Доводимо до вашого відому, що було неправомірно визнано ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" переможцем торгів.
Присутні невідповідності документах, що вимагалися Замовником. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
По-перше: Згідно Додатку 4 ТД в технічних вимогах до предмету закупівлі в п.2.2 вимагалося : Сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або Довідку\лист з органу сертифікації адресований учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»
Дана довідка від Уповноваженого органу відсутня. ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" надав довідку від себе, на своєму бланку, де повідомляє, що товар не сертифікується. Проте ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не акредитований орган сертифікації, тому даний лист не відповідає вимогах ТД. Отже ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не надало жодного документу, що відповідає п.2.2 Згідно Додатку 4 ТД в технічних вимогах до предмету закупівлі в
По-друге:
Згідно Додатку 4 ТД в технічних вимогах до предмету закупівлі в п.2.1 вимагалося Зразки документів виробника, представника виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), завірені учасником торгів.
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" надав висновоки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. А також в п.2.3. Додатка 4 Учасник повинен надати заповнену та підписану таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника за формою:
Хочемо зауважити, що ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» надав вказав в таблиці Назва виробника не таку, як вказана в висновках, що надав Учасник, і на які посилається в таблиці.
Тобто таблиця, згідно пункту 2.3 не відповідає вимогахм ТД, так як у ній вказана неправдива інформація.
Виходячи з вищевказаного, тендерна пропозиція ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» не відповідає вимогам ТД Замовника, а отже підлягає відхиленню.
Вимагаємо відхилити пропозицію ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», в разі не задоволення нашої вимоги, будемо змушені писати скаргу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до вашого відому, що було неправомірно визнано ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" переможцем торгів.
Присутні невідповідності документах, що вимагалися Замовником. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
По-перше: Згідно Додатку 4 ТД в технічних вимогах до предмету закупівлі в п.2.2 вимагалося : Сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або лист органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату процедуру сертифікації та позитивні результати оцінки відповідності, виконаних за вимогами щодо безпеки або за всіма установленими вимогами щодо продукції (копія протоколу випробувань, тощо); або Довідку\лист з органу сертифікації адресований учаснику (оригінал або копію завірену органом сертифікації) про відсутність продукції в «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»
Дана довідка від Уповноваженого органу відсутня. ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" надав довідку від себе, на своєму бланку, де повідомляє, що товар не сертифікується. Проте ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не акредитований орган сертифікації, тому даний лист не відповідає вимогах ТД. Отже ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не надало жодного документу, що відповідає п.2.2 Згідно Додатку 4 ТД в технічних вимогах до предмету закупівлі в
По-друге:
Згідно Додатку 4 ТД в технічних вимогах до предмету закупівлі в п.2.1 вимагалося Зразки документів виробника, представника виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), завірені учасником торгів.
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" надав висновоки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. А також в п.2.3. Додатка 4 Учасник повинен надати заповнену та підписану таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника за формою:
Хочемо зауважити, що ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» надав вказав в таблиці Назва виробника не таку, як вказана в висновках, що надав Учасник, і на які посилається в таблиці.
Тобто таблиця, згідно пункту 2.3 не відповідає вимогахм ТД, так як у ній вказана неправдива інформація.
Виходячи з вищевказаного, тендерна пропозиція ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» не відповідає вимогам ТД Замовника, а отже підлягає відхиленню.
Вимагаємо відхилити пропозицію ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», в разі не задоволення нашої вимоги, будемо змушені писати скаргу в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2021 14:21
Доброго дня. Дана вимога була опрацьована і буде задоволена. Дякую.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ1: Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби та приладдя) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 164 215,32 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 642,15 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
750 шт
Ручка кулькова синя, 0,7 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
700 шт
Олівець чорнограф. з гумкою; НВ
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
250 стоп.пап
Файл глянець А4+(100 штук в пачці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
100 стоп.пап
Обкладинка пластикова прозора безбарвна А4 для брошурування текстових документів (100 штук в пачці), 150 мкм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
100 стоп.пап
Обкладинка картонна чорна А4 з тисненням під шкіру для брошурування текстових документів (100 штук в пачці); 230гр/м2
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
15 стоп.пап
Обкладинка картонна чорна А3 з тисненням під шкіру для брошурування текстових документів (100штук в пачці); 230гр/м2
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
15 стоп.пап
Обкладинка пластикова прозора безбарвна А3 для брошурування текстових документів (100штук в пачці), 150 мкм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
600 шт
Ручка гелева синя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
80 пак
Пружина пластикова d=6 мм до біндермашини (упак. 100 шт),чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
80 пак
Пружина пластикова d=10 мм до біндермашини (упак. 100шт.),чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
80 пак
Пружина пластикова d=12 мм до біндермашини (упак. 100шт.),чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
80 пак
Пружина пластикова d=14 мм до біндермашини (упак. 100шт.),чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
60 пак
Пружина пластикова d=45 мм до біндермашини (упак. 100шт.),чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
400 шт
Клей олівець ПВА 25гр.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
400 шт
Коректор-ручка з металевим закінченням, 8мл
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
350 стоп.пап
Скріпка нікельована,28мм, заокруглена (упак-100шт)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
150 пак
Закладки-стікери неонові, пластикові 12х45мм (5х20 шт.)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
70 шт
Степлер №24/26, пластиковий
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
50 стоп.пап
Скоба до степлеру 23/20 (упак.1000шт)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
180 пак
Набір маркерів текстових (упак. 4шт.);колір маркерів: зеелний,жовтий,помаранчевий,рожевий
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
60 шт
Ножиці з пластиковими ручками та ергономічними гумовими вставками,не меше 20см
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
20 шт
Поліпропіленові папки з кліпом
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, Київ, Івана Федорова 39
Дата доставки:
10 вересня 2021
—
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 15:02 |
Протокол 51 (затвердження ТД).docx |
12 серпня 2021 15:02 |
ТД_канцелярське приладдя ЛОТ 1.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" |
138 507,30
UAH з ПДВ
|
136 170,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
142 112,10
UAH з ПДВ
|
138 483,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" #38964381 |
Відхилено |
136 170,30
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 16:23
|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Рішення скасоване |
138 483,60
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 14:54
|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
138 483,60
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 15:50
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 вересня 2021 15:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі