Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Profiles bent steel (2 lots)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Мироненко Тетяна +380574578364 mironenko@usv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сергій 0574578269 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081305 |
Contact point: |
Mironenko Tetyana +380574578364 mironenko@usv.com.ua |
Additional contacts: |
Sergii 0574578269 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 16 875 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 серпня 2021 14:36 |
Enquiries until: | 26 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 16 875 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
05 серпня 2021 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Касательно параметра 50х70х60х35х4мм нужен чертеж или схема профиля.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000044 ● 2f19d32225f043fdb677bb55f0e72441
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 15:00 |
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-08-05-001858-b 05.08.2021 ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код 40081305) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 16:00:05
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015:44110000-4 — Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-001858-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чому Замовником у пункті 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції?
3. Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, зокрема розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Перелік, Наказ №710) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним.
Моніторингом установлено, що пунктом 2.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Чому при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимог Наказу №710?
4. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Чому при відсутності обґрунтованої необхідності подовження строку укладання договорів не укладено договори за лотами 1, 2 в термін не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення (14.09.2021) про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:32:50
код ДК 021:2015: 44110000-4 – (Конструкційні матеріали) - Профілі сталеві гнуті (2 лоти).
На ваш запит про надання пояснень філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє:
По першому питанню:
Обґрунтування розміру витрат було визначено на підставі планових завдань АТ «Укрзалізниці» з ремонту та будівництва вантажних вагонів. Розрахунок був здійснений на підставі норм витрат матеріалів на виготовлення “кришки люка напіввагона УМ 0042-00.00.00.0-01”. На капітальний ремонт 700 напіввагонів потрібно 9800 шт полотна кришки люка, дані профіля були розраховані на 8000шт полотна кришки люка. Стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» був проведений моніторинг ринку цін на дану продукцію та отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, на підставі чого була розрахована та визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
По другому питанню:
В пункті 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації дійсно зазначено, що «тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції», так як таке визначення існувало в попередній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі «Закон») та не було помилково нами змінено, в тендерній документації після внесення змін до Закону.
В подальшому будуть внесені зміни в інші тендерні документації.
По третьому питанню:
В п.2.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації дійсно лише прописана фраза з п. 19 ч. 2 ст. 22 закону «Про публічні закупівлі», а саме «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки» і вважали, що цього достатньо.
В подальшому будуть внесені зміни в інші тендерні документації.
По четвертому питанню:
Відповідно до ч. 6 ст. 33 закону України «Про публічні закупівлі», замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Строк укладання договору на закупівлю № 13171244 код ДК 021:2015: 44110000-4 – (Конструкційні матеріали) - Профілі сталеві гнуті (2 лоти). був подовжений рішенням тендерного комітету згідно протоколу № 370 від 30.09.2021 року, у зв’язку з тим, що у керівників підприємства 23.09.2021 року закінчився строк дії довіреності на право підписання договорів, тому відсутня можливість укладання договору
Щодо необхідності оприлюднювати такий протокол в системі слід зазначити, що в ній, крім інформації, зазначеної у ч. 1 ст. 10 закону, Замовники можуть оприлюднювати іншу інформацію, проте закон не встановлює обов’язку, щодо оприлюднення такого протоколу, а також функціоналом електронних майданчиків не передбачена технічна можливість внесення такої інформації.
В подальшому Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» буде приймати всі заходи, щодо недопущення таких недоліків в роботі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби Щодо вживання заходів Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє: що оприлюднення інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, буде розміщено на сайті https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/. За результатами аналізу питання невідповідності тендерної документації вимогам Закону у п.4.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у подальшому в наступних оголошених закупівлях буде змінено та викладено в наступній редакції: «Тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо невідповідності у тендерній документації в Розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п.п. 2.1 п2. «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» у подальшому в наступних оголошених закупівлях буде змінено та викладено в наступній редакції: «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: 1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» Відповідні зміни внесені до оголошення : UA-2021-10-26-004605-a
2021-10-26 16:02:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4¹ Постанови № 710.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Профілі сталеві гнуті |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 437 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 42 187,50 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | у вигляді електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84375 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору надається у вигляді електронної банківської гарантії через електронну систему закупівель, становить 5% від вартості договору |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 14:33 |
тендерна документація.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
8 419 500,00
UAH з ПДВ
|
8 377 312,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
8 428 500,00
UAH з ПДВ
|
8 386 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
8 377 312,50
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 08:02
|
123.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 08:01
|