Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Installations of automatic control of power oil-filled equipment for RNPP, KhNPP, SUNPP: lot 1 - 31160000-5 Parts of electric motors, generators and transformers (іnstallation of automatic control of power oil-filled equipment of the main power supply circuit of the power unit № 1 RNPP), lot 2 - 31160000-5 Parts of electric motors, generators and transformers (equipment for the system of diagnostics and automatic control of power oil-filled equipment of the power unit № 2 KhNPP), lot 3 - 31160000-5 Parts of electric motors, generators and transformers (installation of automatic control of power oil-filled equipment of the power supply circuit of the power unit № 2 SUNPP)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Старенченко Оксана Олександрівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Інженер УВТК ВП ХАЕС: Гайдук Н. 03848 63613 gayduk.natalia@khnpp.atom.gov.ua Інженер ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» Охай Олена Сергіївна 044 2010962 e.ohay@ak.atom.gov.ua Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС: Бодяківський Олександр Миколайович 03636 62314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Starenchenko Oksana 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Інженер УВТК ВП ХАЕС: Гайдук Н. 03848 63613 gayduk.natalia@khnpp.atom.gov.ua Інженер ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» Охай Олена Сергіївна 044 2010962 e.ohay@ak.atom.gov.ua Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС: Бодяківський Олександр Миколайович 03636 62314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 154 805 508,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 серпня 2021 11:37 |
Enquiries until: | 06 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 вересня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 154 805 508 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31160000-5: Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000070 ● 59896df93cdc4cd1a15779d1017c12a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-08-05-000991-b 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 16:28:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з Установки автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання для ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС: лот 1 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (установка автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблока № 1 ВП РАЕС), лот 2 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (устаткування для системи діагностики і автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання енергоблока № 2 ВП ХАЕС), лот 3 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (установка автоматичного контролю силового оливонаповненого устаткування схеми видачі потужності енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) (ДК 021:2015 –
31160000-5 - Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-08-05-000991-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 17:01:32
Пояснення на запит ДАСУ від 02.12.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-08-05-000991-b)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 30.11.2021 № 402 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Установки автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання для ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС): лот 1 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (установка автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності енергоблока № 1 ВП РАЕС), лот 2 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (устаткування для системи діагностики і автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання енергоблока № 2 ВП ХАЕС), лот 3 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (установка автоматичного контролю силового оливонаповненого устаткування схеми видачі потужності енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-05-000991-b ] через електронну систему закупівель 02.12.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ), моніторинг якої здійснюється, визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції: ES Group Europe s.r.o., ТОВ «Енергоавтоматизація», SKODA JS a.s., UAB «Svertas Group», VJ, TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O., ZAT a.s., NUVIA a.s., VF a.s;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу з метою максимальної економії коштів Компанії ВП «Централізовані закупівлі» було прийнято рішення встановити ОВЗ на рівні найнижчої комерційної пропозиції виробника ES Group Europe s.r.o.
Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі на підставі розроблених технічних специфікацій до предмета закупівлі (ТСдоПЗ), які є складовою частиною тендерної документації.
ТСдоПЗ розроблені з урахуванням можливості приєднання обладнання до існуючих аналогічних систем енергоблока № 3 ВП РАЕС, енергоблоків № 1, № 3 ВП ЮУАЕС та енергоблока № 1 ВП ХАЕС, оскільки зазначені системи всіх енергоблоків ВП АЕС повинні інтегруватися до єдиної системи верхнього рівня конкретної ВП АЕС.
Технічні параметри обладнання встановлені за результатами аналізу технічних пропозицій на закупівлю обладнання за аналогічною закупівлею, проведеною за процедурою відкритих торгів ЄБРР/Євратом.
Кількість компонентів системи автоматичного контролю обрано відповідно до складу силового маслонаповненого обладнання, яке повинно захищатися.
Система складається з:
- газоаналізаторів до 9 газів;
- розподільчих шаф силового маслонаповненого обладнання;
- системи верхнього рівня;
- кабельних зв’язків;
- контролю вводів силового маслонаповненого обладнання;
- програмного забезпечення та інше.
Граничні технічні параметри обладнання визначені з урахуванням фізичних процесів, які можуть проходити в силовому оливонаповненому обладнанні.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://surl.li/avycr (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів» (Установки автоматичного контролю силового оливонаповненого обладнання).
За результатами розгляду тендерних пропозицій відповідно до рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 05.10.2021 до аукціону за лотами 1-3 допущено всіх учасників закупівлі – ŠKODA JS a.s., ТОВ «ТПК «ЕНЕРГОТРАНСКОМПЛЕКТ», ES Group Europe s.r.o. Відповідно до ст. 29 Закону в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Оприлюднення інформації щодо членів тендерного комітету, які приймали таке рішення, Законом не передбачено.
20.10.2021 в ЕСЗ розміщено протокол визначення переможця торгів № 6810 (лоти 1-3) від 19.10.2021, в якому міститься інформація щодо осіб тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом», які приймали рішення про визначення переможцем тендеру учасника ES Group Europe s.r.o., пропозиція якого визначена ЕСЗ автоматично, як найбільш економічно вигідна.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація у доданому файлі.
2021-12-31 09:36:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до контрактів установлено порушення вимог частини четвертої, пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону та частини першої статті 43 Закону. За результатами аналізу питання дотримання основних вимог договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 3 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (установка автоматичного контролю силового оливонаповненого устаткування схеми видачі потужності енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 48 823 275,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 244 116,38 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.kiev.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, які мають право надавати забезпечення тендерних пропозицій») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Також учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія, та докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 488232.76 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ŠKODA JS a.s. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОТРАНСКОМПЛЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ES Group Europe s.r.o. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. |
48 579 131,36
UAH з ПДВ
|
48 085 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОТРАНСКОМПЛЕКТ" |
48 774 456,00
UAH з ПДВ
|
48 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ŠKODA JS a.s. |
48 676 745,82
UAH з ПДВ
|
48 676 745,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. #06003885 |
Переможець |
48 085 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2023 15:41
|
Додаткова угода 4 до Контракту 53-129-01-21-02382.pdf | зміни до договору |
20 березня 2023 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 09:05
|
лот 3 - Додаткова угода 3 до Контракту 53-129-01-21-02382.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 08:45
|
лот 3 - Додаткова угода 2 до Контракту 53-129-01-21-02382.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 13:29
|
лот 3 - Додаткова угода 1 до Контракту 53-129-01-21-02382.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 17:13
|
Копія витягу з протоколу від 05.11.2021.pdf | укладений |
25 листопада 2021 17:12
|
лот 3 - Контракт 53-129-01-21-02382 від 24.11.2021.pdf | укладений |
25 листопада 2021 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін в п. 5.2 розділу V Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю була обрана причина внесення змін до Контракту - «Поліпшення якості предмета закупівлі». 2. Встановити строк поставки Продукції, зазначено у Специфікації № 1 (Додаток № 1 до Контракту), визначивши його як « 15.01.2023». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до Контракту з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди 2 щодо розірвання додаткової угоди 1 від 25.11.2021, у зв`язку з чим зобов`язання сторін в частині внесення нею змін є препиненими була обрана причина внесення змін до Контракту - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строку поставки Продукції до 01.03.2023, відповідно у Специфікації (Додаток № 1 до Контракту) у колонці «Термін постачання» слова до «31.05.2022» замінити на «01.03.2023». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1. та п. 6.3.11 Контракту викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |