Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівський: парта одномісна, стілець, шафа для одягу розмір 1900*950*410 мм, шафа відкрита для зберігання засобів навчання розмір 1600*600*410 мм, шафа (секційна) стелаж для особистих речей педагогічних працівників 1600*300*400 мм, стелаж для особистих речей дітей, 1004*600*410 мм, шафа стелаж для особистих речей дітей (шафа для одягу змінного взуття), 1200*300*120 мм, шафа секція стелаж для особистих речей педагогічних працівників 950*240*1150 мм).
Очікувана вартість
86 760,00 UAH
UA-2021-07-28-005119-b fa56513ec8d646a8ba6eb75ece715caf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Коваль

+380672826567 dkompleks22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №22" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23370337
Місцезнаходження: 51935, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. ГЛАГОЛЄВА, буд. 21
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Коваль
+380672826567
dkompleks22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 13:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2021 13:02
Очікувана вартість: 86 760,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 434,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого повинна відповідати супровідним документам, що підтверджують їх походження, безпечність та якість, вимогам державних та/або міжнародних стандартів, технічних умов, за умови, що технічні умови на зазначений товар мають показники не нижчі, ніж визначено в державних стандартах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 штуки
ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівський: парта одномісна, стілець, шафа для одягу розмір 1900*950*410 мм, шафа відкрита для зберігання засобів навчання розмір 1600*600*410 мм, шафа (секційна) стелаж для особистих речей педагогічних працівників 1600*300*400 мм, стелаж для особистих речей дітей, 1004*600*410 мм, шафа стелаж для особистих речей дітей (шафа для одягу змінного взуття), 1200*300*120 мм, шафа секція стелаж для особистих речей педагогічних працівників 950*240*1150 мм).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вул. Глаголева, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника. У випадку затримання фінансування, Замовник має право провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 150 календарних днів з надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без Пені. На згоду з положенням п. 4.1 Договору Учасник закупівлі надає гарантійний лист, відповідно до видаткової накладної та рахунку. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2021 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 13:05
Оголошення спрощеної процедури закупівлі (меблі).docx
28 липня 2021 13:04
проект договору сш 22.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОШКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 86 760,00
UAH
86 760,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 серпня 2021 09:53
Електронний підпис
06 серпня 2021 09:52
3 Наказ.pdf
06 серпня 2021 09:52
1 Паспорт _ код.pdf
06 серпня 2021 09:52
19 Договір.pdf
06 серпня 2021 09:52
7 Висновки.pdf
06 серпня 2021 09:52
6 Дилерський договір.pdf
06 серпня 2021 09:52
2 Виписка_ витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОШКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОШКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3002201894
Переможець 86 760,00
UAH
09 серпня 2021 14:15

Документи

09 серпня 2021 14:14
Електронний підпис
09 серпня 2021 14:13
Протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОШКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3002201894
86 760,00
UAH
Документи

Документи

09 серпня 2021 14:14
Електронний підпис
09 серпня 2021 14:13
Протокол 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 10:17
договор 22М.pdf укладений
13 серпня 2021 10:17