ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівський: парта одномісна, стілець, шафа для одягу розмір 1900*950*410 мм, шафа відкрита для зберігання засобів навчання розмір 1600*600*410 мм, шафа (секційна) стелаж для особистих речей педагогічних працівників 1600*300*400 мм, стелаж для особистих речей дітей, 1004*600*410 мм, шафа стелаж для особистих речей дітей (шафа для одягу змінного взуття), 1200*300*120 мм, шафа секція стелаж для особистих речей педагогічних працівників 950*240*1150 мм).
Сума
86 760 UAH
UA-P-2021-07-28-003736-b ● 180e8b60cebf47b89486ed3ed9097d49
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 липня 2021 12:18
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №22" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23370337
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Кам'янське,
51935,
вул. ГЛАГОЛЄВА, буд. 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівський: парта одномісна, стілець, шафа для одягу розмір 1900*950*410 мм, шафа відкрита для зберігання засобів навчання розмір 1600*600*410 мм, шафа (секційна) стелаж для особистих речей педагогічних працівників 1600*300*400 мм, стелаж для особистих речей дітей, 1004*600*410 мм, шафа стелаж для особистих речей дітей (шафа для одягу змінного взуття), 1200*300*120 мм, шафа секція стелаж для особистих речей педагогічних працівників 950*240*1150 мм).
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 86 760 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточ. рах. Постачальника протягом 15 кал. днів з дати поставки товару на адресу Замовника. У випадку затримання фінансування, Замовник має право провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 150 кал.днів з надходження таких коштів на його роз. рах, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без Пені. На згоду з полож. п. 4.1 Дог.Учасник закупівлі надає гарантійний лист, відповідно до видаткової накладної та рахунку | 86760 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2021
11. Примітки: Протокол уповноваженої особи № 33 від 28.07.2021 року
Документи замовника
28 липня 2021 12:41
|
Електронний підпис |