ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівський: парта одномісна, стілець, шафа для одягу розмір 1900*950*410 мм, шафа відкрита для зберігання засобів навчання розмір 1600*600*410 мм, шафа (секційна) стелаж для особистих речей педагогічних працівників 1600*300*400 мм, стелаж для особистих речей дітей, 1004*600*410 мм, шафа стелаж для особистих речей дітей (шафа для одягу змінного взуття), 1200*300*120 мм, шафа секція стелаж для особистих речей педагогічних працівників 950*240*1150 мм).
Сума
86 760 UAH
UA-P-2021-07-28-003736-b 180e8b60cebf47b89486ed3ed9097d49
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 липня 2021 12:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №22" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23370337
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, 51935, вул. ГЛАГОЛЄВА, буд. 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівський: парта одномісна, стілець, шафа для одягу розмір 1900*950*410 мм, шафа відкрита для зберігання засобів навчання розмір 1600*600*410 мм, шафа (секційна) стелаж для особистих речей педагогічних працівників 1600*300*400 мм, стелаж для особистих речей дітей, 1004*600*410 мм, шафа стелаж для особистих речей дітей (шафа для одягу змінного взуття), 1200*300*120 мм, шафа секція стелаж для особистих речей педагогічних працівників 950*240*1150 мм).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 86 760 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточ. рах. Постачальника протягом 15 кал. днів з дати поставки товару на адресу Замовника. У випадку затримання фінансування, Замовник має право провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 150 кал.днів з надходження таких коштів на його роз. рах, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без Пені. На згоду з полож. п. 4.1 Дог.Учасник закупівлі надає гарантійний лист, відповідно до видаткової накладної та рахунку 86760 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2021

11. Примітки: Протокол уповноваженої особи № 33 від 28.07.2021 року

Документи замовника

28 липня 2021 12:41
Електронний підпис