Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Coal brand DG (13-100)
Очікувана вартість
2 576 000,00 UAH
UA-2021-07-16-004088-a f3fc2ccede7642a499cb92d95d8b4d01
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
National ID: 41022900
Contact point: +38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2021 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2021 10:00
Початок аукціону: 26 липня 2021 12:57
Початок аукціону: 26 липня 2021 12:57
Очікувана вартість: 2 576 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 липня 2021 17:08
Enquiries until: 18 липня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2021 10:00
Planned auction date: 26 липня 2021 12:57

Information

Estimated total value: 2 576 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 12 880 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Затверджено рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» «15» липня 2021 р ЗАПРОШЕННЯ подати пропозиції щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою 1. Найменування та місцезнаходження замовника/замовників, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою (у разі здійснення закупівлі ЦЗО в інтересах замовників): ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 3. Кількість товарів чи кількість (обсяг) надання послуг (у розрізі замовників у разі здійснення закупівлі ЦЗО в інтересах замовників): 800 т. 4. Місце поставки товарів чи надання послуг (у розрізі замовників у разі здійснення закупівлі ЦЗО в інтересах замовників): Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо станція Одеса-Головна філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»; м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 26; код підприємства – 9838; код платника тарифу та додатковихзборів – 6804814; Код ЄДРПОУ-41022900/157; код станції – 400201 5. Строк поставки товарів чи надання послуг: Строк поставки Товару –30 календарних днів з дати отримання Постачальником відповідної Рознарядки – відповідно умов договору 6. Одиниця виміру товарів або послуг (аналогічна одиниці виміру, зазначеній у рамковій угоді): т. (тонна) 7. Ціна за товари (послуги), яка розраховується автоматично електронною системою як добуток ціни за одиницю для кожного учасника-переможця, зазначеної ним в інформації про ціну за одиницю, та кількості (об’єму) товару (послуги), на яку (який) планується укласти договір:розраховується автоматично електронною системою. 8. Кінцевий строк подання пропозицій та строк їх дії: 23.07.2021 10:00, строк дії пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. 9. Дані про забезпечення виконання договору (якщо це передбачено в рамковій угоді): Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії, строк та умови надання, зазначені в Додатку № 1 та відповідно умов договору. 4.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених ст. 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 4.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Розгорнути Згорнути
Approved by the decision of the tender committee
branch "Passenger company"
JSC "Ukrzaliznytsia"
"15" July 2021
INVITATION
submit proposals for concluding a procurement contract under a framework agreement
1. Name and location of the customer / customers, in the interests of which the procurement is carried out under the framework agreement (in case of procurement of CPB in the interests of customers): SIMON PETLURI STREET, house 21 A, code - 41022900; customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4 of Part 1 of Art.2 of the Law "On Public Procurement"
2. Name of the subject of procurement: DK 021: 2015: 09110000-3 - Solid fuel (Coal brand DG (13-100))
3. Quantity of goods or quantity (volume) of provision of services (in terms of customers in the case of procurement of CPB in the interests of customers): 800tons.
4. Place of delivery of goods or provision of services (in terms of customers in the case of procurement of CPB in the interests of customers):
Production subdivision Passenger car depot Odessa-Main station of the branch "Passenger company" of JSC "Ukrzaliznytsia"; Odessa, street Srednefontanskaya, 26; enterprise code - 9838; code of the payer of the tariff and additional fees - 6804814; USREOU code-41022900/157; station code - 400201
5. Term of delivery of goods or provision of services: Term of delivery of Goods - 30 calendar days from the date of receipt by the Supplier of the relevant Order - in accordance with the terms of the contract
6. Unit of measurement of goods or services (similar to the unit of measurement specified in the framework agreement): T. (ton)
7. Price for goods (services), which is calculated automatically by the electronic system as the product of the unit price for each winning participant, specified by him in the information on the unit price, and the quantity (volume) of goods (services) for which (which ) it is planned to conclude a contract: it is calculated automatically by the electronic system.
8. Deadline for submission of proposals and their validity period: 23.07.2021 10:00, validity period of the proposal within 90 days from the date of the deadline for submission of proposals.
9. Data on securing the performance of the contract (if it is provided in the framework agreement): Amount, type, term and conditions of granting, return and non-refund of securing the performance of the procurement contract
According to Art. 27 of the Law "On Public Procurement" and under the conditions provided for in this tender documentation, the Customer requires the successful bidder to submit no later than the date of the procurement contract to ensure performance of the contract (bank guarantee) in the amount of 5% of the procurement contract.
Enforcement of the contract is provided by the Bidders in the form of the original guarantee:
- guarantees of fulfillment of the Participant’s obligations to pay security for the performance of the agreement, the guarantor of which is the banking institution.
All the necessary details for the issuance of the guarantee, the term and conditions of provision, specified in Annex № 1 and, accordingly, the terms of the contract.
4.2. The Customer returns the security for the performance of the procurement contract:
1) after the winner has performed the procurement procedure of the procurement contract;
2) by a court decision on the return of the security of the contract in case of recognition of the results of the procurement procedure as invalid or the procurement contract as null and void;
3) in the cases provided for in Art. 43 of the Law;
4) in accordance with the conditions specified in the procurement contract, but not later than within five banking days from the date of occurrence of these circumstances.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 т.
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Згідно з документацією
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal of the DG brand (13-100)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 23 березня 2021 00:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
ТОВ "ЛОГОПАРК ЮГ"
2833.86 UAH без ПДВ 2267088 UAH без ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ"
2849.99 UAH без ПДВ 2279992 UAH без ПДВ
ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО"
3120 UAH без ПДВ 2496000 UAH без ПДВ
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
3150 UAH без ПДВ 2520000 UAH без ПДВ
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"
3153 UAH без ПДВ 2522400 UAH без ПДВ
ТОВ Вуглеторфзбагачення
3169 UAH без ПДВ 2535200 UAH без ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОАЛ ІМПЕКС "
3178.86 UAH без ПДВ 2543088 UAH без ПДВ
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"
3190 UAH без ПДВ 2552000 UAH без ПДВ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
3200 UAH без ПДВ 2560000 UAH без ПДВ
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС"
3220 UAH без ПДВ 2576000 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2021 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" 2 479 200,00
UAH
2 479 200,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО" 2 496 000,00
UAH
2 496 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 липня 2021 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

22 липня 2021 18:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС"

ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС"
#35536333
Рішення скасоване 2 479 200,00
UAH
12 серпня 2021 18:23
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС"
#35536333
Відхилено 2 479 200,00
UAH
12 серпня 2021 18:23
ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО"
#41969437
Рішення скасоване 2 496 000,00
UAH
31 серпня 2021 08:15
ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО"
#41969437
Відхилено 2 496 000,00
UAH
31 серпня 2021 08:15

Документи

26 липня 2021 17:52
Електронний підпис
26 липня 2021 17:52
Протокол 1.doc
26 липня 2021 17:52
намір1.doc

Документи

12 серпня 2021 18:23
Електронний підпис
12 серпня 2021 18:23
Протокол 1.doc

Документи

12 серпня 2021 18:24
Електронний підпис
12 серпня 2021 18:24
Протокол 1.doc
12 серпня 2021 18:24
намір1.doc

Документи

31 серпня 2021 08:15
Електронний підпис
31 серпня 2021 08:15
Протокол 1.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій