Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро – наливом; Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами))Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Очікувана вартість
9 140 250,00 UAH
UA-2021-07-14-001204-b ● 632e1bea3ee5408fab4da02da01b57e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Автобаза управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська область обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Євгена Коновальця, 24 |
Контактна особа: |
Кожадуб Олена Володимирівна 380445280366 avtobaza.vr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Depot of Administration of Apparatus of Verkhovna Rada of Ukraine |
National ID: | 05907124 |
Contact point: |
Kozadyb Elena 380445280366 avtobaza.vr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 липня 2021 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 140 250,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 липня 2021 13:12 |
Enquiries until: | 10 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 140 250 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Нафта і дистиляти(Бензин автомобільний А-95-Євро – наливом;Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами))Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Тендерна документація
12 серпня 2021 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 14:15 |
Зміни - 2 від 12.08.21.pdf | |
12 серпня 2021 14:15 |
ТД бензин 2021 нова редакція від 12.08.2021.docx |
12 серпня 2021 14:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 серпня 2021 14:15 |
Зміни - 2 від 12.08.21.pdf
|
||||||
12 серпня 2021 14:15 |
ТД бензин 2021 нова редакція від 12.08.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність умов документації
Дата подання: 28 липня 2021 11:30
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:40
Згідно з умовами ТД вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. При цьому, Учасник торгів надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої згідно Додатка 7, Але Форма гарантіїї у Додатку 7 не відповідає вказаному наказу. Просимо видалити Додаток 7 як такий, що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Форма банківської гарантії повністю відповідає вимогам визначеним у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628
Невідповідність умов ТД
Дата подання: 28 липня 2021 11:58
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:38
Згідно з Додатком 4 Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) ...наряду з тендерною пропозицією за формою встановленою у Додатку № 3 до ТД, оформленою з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону. У Додатку №3 відсутня форма тендерної пропозиції. Виправте неточність з номером додатку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до Тендерної документації 02.08.2021 р.
Уточнення вимог закупівлі
Дата подання: 28 липня 2021 12:02
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:39
Відповідно до п.4. Додатку 5 у разі, якщо Учасник не є власником акредитованої лабораторії, що здійснює перевірку якості палива, Учасник повинен надати копію діючого договору з лабораторією або сертифікат відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015. Сертифікат видається не лабораторією, а органом сертифікації. Не зрозуміло, яким чином ви ототожнюєте різні за змістом, формою та правовою підставою, а також практичним застосуванням договір з лабораторією та сертифікат. Тому просимо надати законодавчо обгрунтоване пояснення вказаної вимоги або унести зміни до п.4, виключивши вираз "або сертифікат....".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до Тендерної документації 02.08.2021 р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 15 липня 2021 12:43
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 5 (п.7 Лоту 2) до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду), на яких можливо отримати бензин, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за талоном власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Amic, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності на талоні назви мережі АЗС/АЗС (бренду), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду).
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 5 (п.7 Лоту 2) до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду), на яких можливо отримати бензин, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за талоном власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Amic, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності на талоні назви мережі АЗС/АЗС (бренду), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду).
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2021 12:42
За результатами опрацювання інформації, зазначеної в вимозі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 15 липня 2021 13:00
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.5.4 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації (далі –Документація) по лоту 2) Замовник встановив вимогу, згідно якої Постачальник протягом строку дії цього Договору зобов’язується здійснювати постачання Товару Замовнику за місцем знаходження АЗС, які розташовані в Києиі та по всій території України та відносяться до мережі WOG, OKKO, Сокар, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через інші загальнонаціональні мережі АЗС/АЗК (Shell, Amic, Motto тощо.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо постачання Товару виключно з АЗС мереж WOG, OKKO, Сокар, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до п.5.4 Додатку 2 до тендерної документації (проєкту договору по лоту 2) шляхом виключення вимоги, згідно якої АЗС повинні відноситися до мережі WOG, OKKO, Сокар.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.5.4 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації (далі –Документація) по лоту 2) Замовник встановив вимогу, згідно якої Постачальник протягом строку дії цього Договору зобов’язується здійснювати постачання Товару Замовнику за місцем знаходження АЗС, які розташовані в Києиі та по всій території України та відносяться до мережі WOG, OKKO, Сокар, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через інші загальнонаціональні мережі АЗС/АЗК (Shell, Amic, Motto тощо.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо постачання Товару виключно з АЗС мереж WOG, OKKO, Сокар, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до п.5.4 Додатку 2 до тендерної документації (проєкту договору по лоту 2) шляхом виключення вимоги, згідно якої АЗС повинні відноситися до мережі WOG, OKKO, Сокар.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2021 12:43
За результатами опрацювання інформації, зазначеної в вимозі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 26 серпня 2021 15:40
Замовник не виконав вимогу ч.9 ст. 26, ч.16 ст.29 Закону
Замовник порушив вимоги ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не надав право учаснику ТОВ "БРИСТОН" виправити невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема: 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Паспорт та код уповноваженої особи на підпис документів є саме тим документом, який належить до підтвердження права підпису. Ураховуючи вищезазначене, Замовник свідомо порушив Закон та не допустив пропозицію учасника до аукціону без належних підстав. Рішення Замовника буде осржено відповідно до ст. 18 Закону
Розгорнути
Згорнути
Паспорт та код уповноваженої особи на підпис документів є саме тим документом, який належить до підтвердження права підпису. Ураховуючи вищезазначене, Замовник свідомо порушив Закон та не допустив пропозицію учасника до аукціону без належних підстав. Рішення Замовника буде осржено відповідно до ст. 18 Закону
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2021 11:32
На відповідність вимогам тендерної документації Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" у складі пропозиції наданий файл завірнеий КЕП уповноваженої особи, яка підписує банківську гарантію : « Договір про надання банк гарантій 21_2021-НГ.pdf.p7s.p7s 19 серпня 2021 21:50».
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 26 серпня 2021 15:30
Підстави відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ"
За результатом перевірки файлу "Догов_р про надання банк_гарант_й" на сайті https://czo.gov.ua він не містить жодного підпису, проте як згідно з п.2 розділу 3 ТД Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) має бути завірнеий КЕП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Таким чином, Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" на підставі ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2021 11:39
через технічний збій на вимогу 2 прикріплено не вірний файл. В доданих файлах надаємо відповідь на дві вимоги
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 26 серпня 2021 16:29
Підстави відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ"
Відповідно до вимог Дод.5 Учасник мав надати сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015. У складі пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" надано сертифікат відповідності лише на ДСТУ 7687:2015. Сертифікат відповідності Технічному регламенту відсутній.
Відповідно до ст.31 Закону Замовник відхиляє пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст.31 Закону Замовник відхиляє пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2021 15:35
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
На відповідність вимогам тендерної документації Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" у складі пропозиції наданий файл: «Сертифікат відповідності.pdf 19 серпня 2021 21:50».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-14-001204-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 31 серпня 2021 17:49
Дата подання: 31 серпня 2021 17:49
Оскарження рышення Замовника щодо допуску до аукціону
Вважаємо, що Замовник порушив вимоги статей 26, 29, 31 Закону під час розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН» і ТОВ «ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2021 19:03
рішення від 02.09.2021 №19955.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2021 19:03
інформації про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 14.09.2021 №14165.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 14:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2021 №21471.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2021 13:48
рішення від 21.09.2021 №21471.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення тендерного комітету Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради щодо відхилення пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі та повернуто на повторний розгляд пропозиції учасників даної закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2021 16:55
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2. Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами) Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons)) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 2. Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами) Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 390 250,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 23 902,50 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 71707.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% суми Договору |
Title: Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Description: Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Current status: Complete
Estimated total value: 2 390 250,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 23 902,50 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 12 жовтня 2021 15:57
Auction planned date: 12 жовтня 2021 15:57
Закінчення: 12 жовтня 2021 16:19
Позиції
75000 л
Лот 2. Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами) Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
CPV: 09130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Єдиним критерієм оцінки є ціна | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 15 липня 2021 12:43
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 5 (п.7 Лоту 2) до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду), на яких можливо отримати бензин, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за талоном власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Amic, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності на талоні назви мережі АЗС/АЗС (бренду), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду).
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 5 (п.7 Лоту 2) до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду), на яких можливо отримати бензин, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за талоном власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Amic, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності на талоні назви мережі АЗС/АЗС (бренду), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду).
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2021 12:42
За результатами опрацювання інформації, зазначеної в вимозі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
Номер вимоги: UA-2021-07-14-001204-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 15 липня 2021 13:00
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.5.4 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації (далі –Документація) по лоту 2) Замовник встановив вимогу, згідно якої Постачальник протягом строку дії цього Договору зобов’язується здійснювати постачання Товару Замовнику за місцем знаходження АЗС, які розташовані в Києиі та по всій території України та відносяться до мережі WOG, OKKO, Сокар, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через інші загальнонаціональні мережі АЗС/АЗК (Shell, Amic, Motto тощо.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо постачання Товару виключно з АЗС мереж WOG, OKKO, Сокар, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до п.5.4 Додатку 2 до тендерної документації (проєкту договору по лоту 2) шляхом виключення вимоги, згідно якої АЗС повинні відноситися до мережі WOG, OKKO, Сокар.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.5.4 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації (далі –Документація) по лоту 2) Замовник встановив вимогу, згідно якої Постачальник протягом строку дії цього Договору зобов’язується здійснювати постачання Товару Замовнику за місцем знаходження АЗС, які розташовані в Києиі та по всій території України та відносяться до мережі WOG, OKKO, Сокар, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через інші загальнонаціональні мережі АЗС/АЗК (Shell, Amic, Motto тощо.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо постачання Товару виключно з АЗС мереж WOG, OKKO, Сокар, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до п.5.4 Додатку 2 до тендерної документації (проєкту договору по лоту 2) шляхом виключення вимоги, згідно якої АЗС повинні відноситися до мережі WOG, OKKO, Сокар.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2021 12:43
За результатами опрацювання інформації, зазначеної в вимозі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 жовтня 2021
Найменування: | Автобаза управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Євгена Коновальця, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Гепард Ойл" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гепард Ойл" |
2 385 000,00
UAH з ПДВ
|
2 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
2 389 500,00
UAH з ПДВ
|
2 389 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гепард Ойл" #38615936 |
Переможець |
2 385 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 14:57
|
Договір № 123-б від 01.11.2021.pdf | укладений |
01 листопада 2021 14:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лот 2. Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами) Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro (coupons)) | 75000 | л. |
31,80
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 листопада 2021 10:53
|
2 385 000,00 UAH | UA718201720343120002000003994 Автобаза УС А ВР України |
UA543281680000000026007427911 ТОВ" Гепард Ойл" |
Оплачений |