Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пальне
Fuel
Fuel
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2021-07-07-009991-c ● 6d30ae7b347c4f7ba5f5ce0448adc2c5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Світлана Кисла +380444269212 uz.mtz.kyiv@dsns.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Дмитро Медведєв +380444269212 uz.mtz.kyiv@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of Operational Rescue Service of Civil Protection State Emergency Service of Ukraine |
National ID: | 33945469 |
Contact point: |
Svitlana Kisla +380444269212 uz.mtz.kyiv@dsns.gov.ua |
Additional contacts: |
Дмитро Медведєв +380444269212 uz.mtz.kyiv@dsns.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 липня 2021 18:37 |
Enquiries until: | 30 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 40 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Усі документи, включені до тендерної пропозиції, повинні бути підготовлені українською мовою.
All documents included in the tender bid must be prepared in Ukrainian.
Тендерна документація
07 липня 2021 18:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 18:39 |
ТД ПММ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-07-009991-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 14 липня 2021 13:44
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.1 додатку 2 до тендерної документації (далі – Документація) для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинене надати довідку про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, з урахуванням кількості бензовозів і адрес нафтосховищ з загальним об’ємом; - у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази – надати підтверджуючі документи на право користування зазначеним майном..
При цьому, умови цією процедури закупівлі не передбачають поставку бензину та палива дизельного замовнику «наливом», а згідно умов Документації поставка здійснюється шляхом заправки транспортних засобів Замовника на АЗС Учасника. Товар передається Замовнику у вигляді Талонів, що підтверджують право їх власника на отримання на АЗС Постачальника фіксованої кількості Товару певного найменування і марки, які позначені на них. Тобто, для успішного виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами цих відкритих торгів, учаснику взагалі не потрібні ні бензовози, ні нафтосховища, а потрібні виключно АЗС.
Таким чином, вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС та не мають і не повинні мати ні бензовози, ні нафтосховища для успішного виконання договору.
Вимога щодо наявності бензовозів та нафтосховищ ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Таким чином, включивши до Документації вимогу щодо надання учасником інформації про бензовози та нафтосховища, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень, а саме: в п.1 додатку 2 Документації слова «з урахуванням кількості бензовозів і адрес нафтосховищ з загальним об’ємом» вилучити.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.1 додатку 2 до тендерної документації (далі – Документація) для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинене надати довідку про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, з урахуванням кількості бензовозів і адрес нафтосховищ з загальним об’ємом; - у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази – надати підтверджуючі документи на право користування зазначеним майном..
При цьому, умови цією процедури закупівлі не передбачають поставку бензину та палива дизельного замовнику «наливом», а згідно умов Документації поставка здійснюється шляхом заправки транспортних засобів Замовника на АЗС Учасника. Товар передається Замовнику у вигляді Талонів, що підтверджують право їх власника на отримання на АЗС Постачальника фіксованої кількості Товару певного найменування і марки, які позначені на них. Тобто, для успішного виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами цих відкритих торгів, учаснику взагалі не потрібні ні бензовози, ні нафтосховища, а потрібні виключно АЗС.
Таким чином, вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС та не мають і не повинні мати ні бензовози, ні нафтосховища для успішного виконання договору.
Вимога щодо наявності бензовозів та нафтосховищ ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Таким чином, включивши до Документації вимогу щодо надання учасником інформації про бензовози та нафтосховища, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень, а саме: в п.1 додатку 2 Документації слова «з урахуванням кількості бензовозів і адрес нафтосховищ з загальним об’ємом» вилучити.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2021 15:00
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) забезпечує діяльність підрозділів ОРС ЦЗ з питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідків (гасіння пожеж, рятування людей, надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров’ю людей чи призводять до завдання матеріальних збитків).
Замовник закупляє пальне згідно постанови КМУ з резервного фонду державного бюджету «для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням та ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій» для всіх підрозділів ДСНС по всій Україні. Під час несення гарнізонної служби та виконання завдань за призначенням, вся спеціальна автомобільна техніка ДСНС України повинна забезпечуватись пальним в необхідному обсязі, в результаті неотримання пального ставлять під загрозу гасіння пожеж, рятування людей, проведення піротехнічних робіт, проведення робіт з попередження, реагування на пожежі та інших завдань по ліквідації надзвичайні ситуації та їх наслідків.
Згідно п.1 додатку 2 до тендерної документації (далі – Документація) для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, з урахуванням кількості бензовозів і адрес нафтосховищ з загальним об’ємом; - у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази – надати підтверджуючі документи на право користування зазначеним майном, для підтвердження наявності, зберігання, безперебійного та повного відпуску обсягу пального на усіх АЗС Постачальника, так як замовник здійснює постачання пального підрозділам ДСНС України.
Згідно умов проекту договору (Додаток 4 до Документації) з якими Учасник повинен погодитись під час подання пропозицій:
- п. 6.5. Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено;
- п. 7.3.1. постачальник зобов'язаний забезпечити зберігання та поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;
- п. 7.3.6. постачальник зобов'язаний нести всі ризики та витрати, пов’язані із зберіганням та поставкою Товару, включаючи оплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів у відповідності до вимог законодавства України.
Вимога мати або орендувати замовником бензовози, нафтосховища по всій Україні підтверджує його спроможність оперативно та безперебійно доставляти велику кількість пального на всі АЗС Постачальника.
Встановлені деталізовані вимоги Замовником для уникнення неотримання пального, яке необхідне для гасіння пожеж, рятування людей, проведення піротехнічних робіт, проведення робіт з попередження, реагування на пожежі та інших завдань по ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків до учасників торгів, до предмета закупівлі не є дискримінаційними чи ексклюзивними, а тому не обмежує коло потенційних Учасників. Крім того на паливному ринку достатня кількість Учасників, які мають власні або орендовані бензовози та нафтосховища по всій Україні.
Враховуючи вищезазначене Замовник не вбачає, що дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Замовник закупляє пальне згідно постанови КМУ з резервного фонду державного бюджету «для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням та ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій» для всіх підрозділів ДСНС по всій Україні. Під час несення гарнізонної служби та виконання завдань за призначенням, вся спеціальна автомобільна техніка ДСНС України повинна забезпечуватись пальним в необхідному обсязі, в результаті неотримання пального ставлять під загрозу гасіння пожеж, рятування людей, проведення піротехнічних робіт, проведення робіт з попередження, реагування на пожежі та інших завдань по ліквідації надзвичайні ситуації та їх наслідків.
Згідно п.1 додатку 2 до тендерної документації (далі – Документація) для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, з урахуванням кількості бензовозів і адрес нафтосховищ з загальним об’ємом; - у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази – надати підтверджуючі документи на право користування зазначеним майном, для підтвердження наявності, зберігання, безперебійного та повного відпуску обсягу пального на усіх АЗС Постачальника, так як замовник здійснює постачання пального підрозділам ДСНС України.
Згідно умов проекту договору (Додаток 4 до Документації) з якими Учасник повинен погодитись під час подання пропозицій:
- п. 6.5. Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено;
- п. 7.3.1. постачальник зобов'язаний забезпечити зберігання та поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;
- п. 7.3.6. постачальник зобов'язаний нести всі ризики та витрати, пов’язані із зберіганням та поставкою Товару, включаючи оплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів у відповідності до вимог законодавства України.
Вимога мати або орендувати замовником бензовози, нафтосховища по всій Україні підтверджує його спроможність оперативно та безперебійно доставляти велику кількість пального на всі АЗС Постачальника.
Встановлені деталізовані вимоги Замовником для уникнення неотримання пального, яке необхідне для гасіння пожеж, рятування людей, проведення піротехнічних робіт, проведення робіт з попередження, реагування на пожежі та інших завдань по ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків до учасників торгів, до предмета закупівлі не є дискримінаційними чи ексклюзивними, а тому не обмежує коло потенційних Учасників. Крім того на паливному ринку достатня кількість Учасників, які мають власні або орендовані бензовози та нафтосховища по всій Україні.
Враховуючи вищезазначене Замовник не вбачає, що дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Автомобільний бензин А-92 (бланки дозволів (талони)) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія (у формі електронного документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та входить до переліку системно важливих банків, затвердженого Рішенням Правління Національного банку України від 26 лютого 2021 року № 76-рш «Про визначення системно важливих банків», прийнятим відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 25 грудня 2014 р. № 863 «Про затвердження Положення про порядок визначення системно важливих банків», крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «Тендерна документація на __________(предмет закупівлі), затверджена рішенням тендерного комітету від __.__.2021 р. №___» (в останній редакції); номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Управління забезпечення оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій вул. Бережанська, 7, м. Київ, 04074»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу – «Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, р/р UA628201720355159002000009038, МФО 820172» дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації; Cтрок дії банківської гарантії до «___» ___2021 р. включно. Гарантія не може бути відкликана гарантом»; випадки, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику – викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 календарних днів з кінцевої дати подання тендерної пропозиції, включаючи кінцевий день подання тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія (у формі електронного або паперового документу) |
Title: Motor gasoline A-92 (permit forms (coupons))
Current status: Complete
Estimated total value: 20 000 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 200 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 17 серпня 2021 13:08
Auction planned date: 17 серпня 2021 13:08
Закінчення: 17 серпня 2021 13:29
Позиції
686100 л
Автомобільний бензин А-92 (бланки дозволів (талони))
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бережанська, 7
Дата доставки:
30 вересня 2021
Motor gasoline A-92 (permit forms (coupons)
CPV: 09132000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, протягом 60 (шістдесяти) днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладної, а у випадку затримки з фінансуванням Покупця – протягом поточного бюджетного періоду. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 серпня 2021
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
19 903 761,00
UAH з ПДВ
|
19 903 761,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
19 965 510,00
UAH з ПДВ
|
19 965 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
19 903 761,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 15:20
|
дод 3 до дог 221.pdf | укладений |
30 серпня 2021 15:20
|
дог 221.pdf | укладений |
30 серпня 2021 15:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автомобільний бензин А-92 (бланки дозволів (талони)) | 686100 | літр |
29,01
UAH з ПДВ
|