Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
specialized buses for transportation of schoolchildren (11 lots) Lot 1 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 2 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 3 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 4 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 5 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 6 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 7 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 8 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 9 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 10 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 11 - specialized bus for transportation of schoolchildren
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 37864415 |
Вебсайт: | http://centr-ogzzo.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька область обл., м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 |
Контактна особа: |
Cергій Вецель +380970739452 centr.osvita@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Віталій Синчук Vitaliy Synchuk +380673846805 khm.mtb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komynalnui zaklad "Zentr organizatsiyno-gospodarskogo zabezpechenia zakladiv osvitu" |
National ID: | 37864415 |
Contact point: |
Serhii Vetsel +380970739452 centr.osvita@gmail.com |
Additional contacts: |
Віталій Синчук Vitaliy Synchuk +380673846805 khm.mtb@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2021 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 27 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 липня 2021 18:07 |
Enquiries until: | 27 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 27 300 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місцезнаходження: 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1.
Уточнюючий код ДК 021:2015: 34121100-2 Громадські автобуси
Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
location: 29005, Khmelnytsky region, Khmelnytsky city, MAYDAN NEZALEZHNOSTI, building 1.
CPV DK 021: 2015: 34121100-2 Public buses
All documents related to the tender offer prepared directly by the bidder must be drawn up in Ukrainian.
Тендерна документація
15 липня 2021 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерна документація розміщена у лотах до закупівлі.
Дякуємо за звернення
Тендерна документація завантажена до кожного лоту.
На Вашу вимогу будуть внесні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за зверення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-12-000011 ● 485d0ef678f743e28c4e7d58b44a9330
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.10.2021
№ 623
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 №003100-18/11647-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2021 № 623
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-07-06-010660-c 06.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-27 13:15:43
щодо висновку за результатами моніторингу
Добрий день.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону, про те вимог до Замовника не встановлено. Які подальші дії Замовника? Потрібно надати відповідь за результатами висновку?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-10-28 12:08:29
роз'яснення змісту висновку
Проведеним моніторингом процедури закупівлі предмету «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів (11 лотів): Лот 1 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 2 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 3 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 4 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 5 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 6 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 7 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 8 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 9 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 10 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; Лот 11 - автобус спеціалізований для перевезення школярів; specialized buses for transportation of schoolchildren (11 lots) Lot 1 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 2 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 3 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 4 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 5 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 6 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 7 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 8 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 9 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 10 - specialized bus for transportation of schoolchildren Lot 11 - specialized bus for transportation of schoolchildren (ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-06-010660-с) встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Однак, зобов’язань до замовника не було встановлено, в зв’язку із тим, що замовником оприлюднено Звіти про виконання договору про закупівлю UA-2021-07-06-010660-c (дата формування звіту 22 жовтня 2021 (Лот 11) та 23.10.2021 (Лот 10)).
Крім того, повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-06-010660-c Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) повідомляємо наступне. Комунальним закладом «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» 06.07.2021р. оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-07-06-010660-c та, разом з оголошенням, 06.07.2021р. оприлюднено тендерну документацію до закупівлі. Щодо усунення порушення вимог пункту першого частини першої статті 10 та частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», то усунути виялені порушення в процедурі закупівлі не має можливості так, як закупівля завершення в цілому.
2021-10-28 13:46:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 10 - автобус спеціалізований для перевезення школярів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 750,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 13:37 |
Додаток 1 ФПзміни від 15.07.21.docx |
15 липня 2021 13:37 |
Додаток 2 ТЗ зміни 15.07.21.doc |
15 липня 2021 13:37 |
Додаток 3 проект договору 2021 зміни15.07.21.docx |
15 липня 2021 13:37 |
таблиця зміни 15.07.2021.doc |
15 липня 2021 13:37 |
ТД автобус 2021зміни 15.07.21.doc |
12 липня 2021 17:34 |
Додаток 2 ТЗ.doc |
12 липня 2021 17:34 |
Додаток 1 ФП.docx |
12 липня 2021 17:34 |
РП автобуси.doc |
12 липня 2021 17:34 |
ТД автобус 2021.doc |
12 липня 2021 17:34 |
Додаток 3 проект договору 2021.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 37864415 |
Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область обл., м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 940 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 940 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
1 940 150,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 09:25
|
ДУ1додоговору5-2021.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 11:25
|
протокол32.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 11:22
|
договір 5-2021 ТОВ Авто-Бас.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Комунальний заклад «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти», в особі директора Шевчука Олександра Петровича, що діє на підставі Статуту (далі - ЗАМОВНИК), з однієї сторони, Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС», в особі директора Свідерка Олександра Володимировича, який діє на підставі Статуту (далі - ПОСТАЧАЛЬНИК), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю додаткову угоду до Договору щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника та на підставі вищенаведеного погодилися внести наступні зміни до Договору: 1. Постачальник зобов'язується до 31.10.2021 року поставити Замовнику товари зазначені в Специфікації, а Замовник - прийняти і оплатити такі товари. 2. Строк поставки товару: товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.10.2021 року. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з дати підписання та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та укладена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 5-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |