Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модульні конструкції
Modular constructions
Modular constructions
Очікувана вартість
39 205 918,00 UAH
UA-2021-06-23-014234-c ● fb6fde0ef93146bba64a4cc23bf36081
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1 |
Контактна особа: |
Левіна Ірина Андріївна 380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE \"REINTEGRATION AND RECOVERY\" |
National ID: | 43600078 |
Contact point: |
Levina Irina 380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 39 205 918,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 червня 2021 17:18 |
Enquiries until: | 14 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 39 205 918 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Scope of the procurement
Усі документи, які подаються Учасником, формуються та подаються по кожному Лоту окремо.
КЕКВ:3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ:3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
All documents submitted by the Participant are formed and submitted for each Lot separately
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення ТП
Дата подання: 25 червня 2021 14:11
Дата відповіді: 29 червня 2021 11:14
Доброго дня! Забечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути з грошовим покриттям чи ні? Надайте будь-ласка роз`яснення.
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше запитання повідомляємо, що вимоги щод банківської гарантії наведені в Розділі 1 Тендерної документаціїї.
На Ваше запитання повідомляємо, що вимоги щод банківської гарантії наведені в Розділі 1 Тендерної документаціїї.
КЕП
Дата подання: 25 червня 2021 14:11
Дата відповіді: 30 червня 2021 13:59
Доброго дня!
В ТД встановлена вимога щодо накладення на документах учасника КЕП
Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Просимо надати пояснення щодо недискримінації учасників, які мають лише ЕЦП або УЕП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Акт або накладна
Дата подання: 25 червня 2021 14:22
Дата відповіді: 29 червня 2021 10:49
Доброго дня! В ТД зазначена вимога надати аналогічний договір з підтвердженням, зокрема: акт та накладну.
Договір може передбачати передачу товару лише за накладною або лише за актом.
Просимо встановити альтернативу надання підтверджуючих документів шляхом надання акту або накладної на вибір.
Відповідь: Доброго дня.
Оскільки Ви не навели запитання нагадуємо, що п. 1 ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.".
У зв'язку з наведеним конкретизуйте будь-ласка Ваше запитання.
Оскільки Ви не навели запитання нагадуємо, що п. 1 ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.".
У зв'язку з наведеним конкретизуйте будь-ласка Ваше запитання.
Ідентифікатор Лоту
Дата подання: 25 червня 2021 14:29
Дата відповіді: 29 червня 2021 10:45
Згідно п. 8 Тендерної документації Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції по кожному лоту окремо. У загальних вимогах до банківської гарантії визначено, зокрема, зазначення ідентифікатора закупівлі, ідентифікатора Лота та номеру Лоту щодо якого подається забезпечення виконання тендерної пропозиції. Стосовно ідентифікатора закупівлі та номеру Лоту все зрозуміло, однак що Замовник має на увазі під ідентифікатором Лоту? Роз'ясніть будь-ласка, що це за ідентифікатор Лоту та де його дивитися?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що ідентифікатор лоту знаходиться в описанні лоту та розташований біля назви лоту в його описанні.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що ідентифікатор лоту знаходиться в описанні лоту та розташований біля назви лоту в його описанні.
сертифікат відповідності
Дата подання: 25 червня 2021 14:30
Дата відповіді: 29 червня 2021 10:43
У п. 6 Додатку 6 до Тендерної документації по Лотам 1,2,3,4,5,6 визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка:
- ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог);
- ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог);
- ДСТУ Б В.2.6-3-95 (або інший діючий аналог);
- ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог);
- ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог).
Однак Замовником не зазначено на що потрібно надати сертифікат відповідності вищевказаним ДСТУ, на товар в цілому, на окремі елементи товару, тощо. Крім того, не зрозуміло чого ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог) та ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог) два рази повторюються. Просимо уточнити дані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
1. Сертифікати, які передбачені Додатком 6 до Тендерної документації підтверджують та подаються для підтвердження якості товару, його окремих частин та наявності відпвідних технологій на підприємстві учасника.
2. ДСТУ щодо яких ви уточнюєте інформацію є різними.
Дякуємо за запитання.
У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
1. Сертифікати, які передбачені Додатком 6 до Тендерної документації підтверджують та подаються для підтвердження якості товару, його окремих частин та наявності відпвідних технологій на підприємстві учасника.
2. ДСТУ щодо яких ви уточнюєте інформацію є різними.
Дякуємо за запитання.
с.17 ЗУ
Дата подання: 25 червня 2021 14:31
Дата відповіді: 29 червня 2021 11:24
Згідно пп. 1.1.4 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що серед документів, які мають входити до тендерної пропозиції Учасника має бути інформація про відсутність підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, яка надається в довільній формі із зазначенням всіх пунктів цієї статті, скріплена печаткою (у разі наявності) та підписом, із зазначенням посади. В той же час у Додатку 4 до Тендерної документації по Лотам 1,2,3,4,5,6 є таблиця, в якій передбачено Документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника/Переможця вимогам ст. 17 Закону і там вже зазначено, що під час подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених п. 5,6,10,12,13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. Крім того після даної таблиці зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, які є дійсними, та видані не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, однак це суперечить інформації, яка міститься у самій таблиці, в якій передбачено, що переможець підтверджує відсутність підстав, передбачених п. 5, 6, 12, 13 ч. 1 ст. 17 Закону. Просимо уточнити дані положення тендерної документації та визначити єдиний підхід для підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за умовами Тендерної документаціїї з Додатками Учасник підтверджує наведеними в Тендерній документації та додатках до неї відсутність підстав для відмови в участі по ст. 17 ЗУ "про пулічні закупівлі" у свою чергу Переможець закупівлі тако ж підстверджує документально відсутність підстав передбачених ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" оскільки ситуація у Учасника, а потім у переможця стосовно цієї статті Закону може змінитись на різному етапі процедури.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за умовами Тендерної документаціїї з Додатками Учасник підтверджує наведеними в Тендерній документації та додатках до неї відсутність підстав для відмови в участі по ст. 17 ЗУ "про пулічні закупівлі" у свою чергу Переможець закупівлі тако ж підстверджує документально відсутність підстав передбачених ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" оскільки ситуація у Учасника, а потім у переможця стосовно цієї статті Закону може змінитись на різному етапі процедури.
Лоти
Дата подання: 25 червня 2021 14:32
Дата відповіді: 29 червня 2021 10:29
Підхід Замовника до проведення даної процедури закупівлі носить дуже цікавий характер. Нібито дана закупівля поділена на Лоти, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища, тобто для того, щоб по кожному Лоту змогли прийняти участь та перемогти різні Учасники, які зроблять найбільш економічну вигідну пропозицію по кожному конкретному Лоту. Проте, згідно п. 4.5 Розділу І Тендерної документації Замовником встановлено наступні строки поставки товарів в залежності від Лоту: Лот № 1 – 20 календарних днів від дати підписання сторонами договору про закупівлю, Лот № 2 – 45 календарних днів від дати підписання сторонами договору про закупівлю, Лот № 3 – 70 календарних днів від дати підписання сторонами договору про закупівлю, Лот № 4 – 85 календарних днів від дати підписання сторонами договору про закупівлю, Лот № 5 – 100 календарних днів від дати підписання сторонами договору про закупівлю, Лот № 6 – 55 календарних днів від дати підписання сторонами договору про закупівлю. Місце поставки у всіх Лотів - Луганська та Донецька область. Однак, наприклад, Лот 1, 2, 3, 4 та 5 в принципі по кількості товарів відрізняються не суттєво, але в той же час мають велику різницю у строках поставки. Лот 6 по кількості товарів є набагато меншим ніж Лот 1, 2, проте з невідомих причин має більший строк поставки. Постає дуже цікаве питання, чому Замовником визначено саме такі строки? Чому не визначити для всіх Лотів один середній строк поставки, наприклад 60 днів? На ці питання виникає лише одна відповідь, що дана закупівля розрахована для одного конкретного Учасника, а такі строки визначені з метою, щоб він спокійно та поступово зміг поставити всі без виключення Лоти. Проаналізувавши попередні закупівлі Замовника стає цілком очевидно, що цим Учасником є ніхто інший як ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА», який був переможцем у всіх попередніх закупівлях товарів за кодом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини, проведених Замовником у 2021 р. Отже, підсумовуючи все описане вище, просимо Замовника надати відповідь та обґрунтувати з яких міркувань Він виходив при визначенні строків поставки по кожному конкретному Лоту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що відповідно до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" " Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру....." .
У свою чергу наведене Вами запитання не стосується самої тендерної документації та додатків до неї.
Повідомляємо, що відповідно до ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" " Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру....." .
У свою чергу наведене Вами запитання не стосується самої тендерної документації та додатків до неї.
щодо технічних вимог
Дата подання: 25 червня 2021 14:36
Дата відповіді: 30 червня 2021 17:05
Роз’ясніть або надайте детальний опис, яке саме двуярусне металеве ліжко повинно бути? (збірно-розбірне чи суцільне, сітка чи ламелі і т.п.)
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
про схему приміщень
Дата подання: 25 червня 2021 14:37
Дата відповіді: 30 червня 2021 15:46
Надайте приблизне планування або схему приміщень з розташуванням обладнання
Відповідь: Доброго дня.
Ваше питання не зрозуміле, просимо поставити більше конктретне запитання з уточненням щодо яких модульних конструкцій Ви просите надати відповідь.
Ваше питання не зрозуміле, просимо поставити більше конктретне запитання з уточненням щодо яких модульних конструкцій Ви просите надати відповідь.
про допуски на габаритні розміри споруд
Дата подання: 25 червня 2021 14:38
Дата відповіді: 30 червня 2021 17:04
Надайте розміри та площі об’єктів з однаковою точністю вимірювання (кількістю знаків після зап’ятої). Вкажіть допуски на габаритні розміри споруд
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Про сертифікати відповідності
Дата подання: 25 червня 2021 14:39
Дата відповіді: 30 червня 2021 13:58
Видаліть або поясніть навіщо учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ Б В.2.6-3-95 (Профілі пресовані з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні вимоги)? При тому, що в конструкції споруди алюмінієві профілі не використовуються.
Відповідь: Доброго дня.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Акт або накладна
Дата подання: 29 червня 2021 11:41
Дата відповіді: 30 червня 2021 12:34
Доброго дня! В ТД зазначено що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подається аналогічний договір з підтверджуючими документами, зокрема: акт, накладна.
Підтверджуючі документи у вигляді акту та накладної перелічені через кому.
Питання: Чи достатьньо у складі аналогічного договору надання лише акту, або накладної на вибір, якщо аналогічним договором передбачено лише акт або накладна?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У складі аналогічного договору буде достатньо підписаної Сторонами договору видаткової накладної.
У випадку якщо аналогічним договором передбачалось в тому числі акт приймання-передачі то подається і видаткова і акт приймання-передачі.
У складі аналогічного договору буде достатньо підписаної Сторонами договору видаткової накладної.
У випадку якщо аналогічним договором передбачалось в тому числі акт приймання-передачі то подається і видаткова і акт приймання-передачі.
Банківська гарантія повторно!
Дата подання: 29 червня 2021 11:45
Дата відповіді: 30 червня 2021 15:06
Надайте будь-ласка роз`яснення, банківська гарантія з грошовим покриттям чи без такого? Задаємо питання, бо не зрозуміло чи потрібне грошове покриття чи ні.
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що Законом не передбачається обов'язку для Замовників вимагати від учасників банківську гарантію з покриттям.
Таким чином до розгляду прийматимуться як банківські гарантії з покриттям так і без покриття.
Повідомляємо, що Законом не передбачається обов'язку для Замовників вимагати від учасників банківську гарантію з покриттям.
Таким чином до розгляду прийматимуться як банківські гарантії з покриттям так і без покриття.
щодо схеми приміщень
Дата подання: 02 липня 2021 11:14
Дата відповіді: 06 липня 2021 16:04
Оскільки не зрозуміла кількість перегородок в приміщеннях надайте приблизне планування або схему приміщень з розташуванням обладнання до наступних модулів:
1. Санітарний модуль (7,2х2,41x3,1м) - 17,4м2
2. Модульний офіс (7,2х2,41x3,1м) - 17,35м2
3. Модульний офіс з складом (6,05х2,41x3,1м) - 14,58 м2
4. Санітарний модуль (4,9х2,41x3,1м) - 11,8 м2
5. Модульний офіс з складом (6,05х2,41x3,1м) - 14,58 м2
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У технічному описі вказаних вами модулів є перелік устаткування, яке необхідно розмістити всередині. Виходячи з наведеного ви розміщуєте перегородки на власний розсуд та надаєте у паспорті якості на товар графічне зображення розміщення для подальшого огляду.
профілі
Дата подання: 02 липня 2021 11:58
Дата відповіді: 06 липня 2021 15:57
У Додатку № 6 (Технічні характеристики) до Тендерної документації по Лоту № 1,2,3,4,5,6 є посилання на те, що каркаси модульних конструкцій повинні виготовлятися з металевого, гнутого спец. профілю висотою 150 мм і 185 мм. Просимо уточнити який саме металевий, гнутий спец. профіль мається на увазі: це С, Г, Т, Z - подібний профіль чи щось інше?
Відповідь: Доброго дня. При проектуванні збірно-розбірних модульних конструкцій можна використовувати усі перераховані Вами профілі.
сертифікат відповідності
Дата подання: 02 липня 2021 12:02
Дата відповіді: 06 липня 2021 10:47
У Додатку № 6 (Технічні характеристики) до Тендерної документації по Лоту № 1,2,3,4,5,6 в п.п. 5, 6 після речення «Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка» ми вважаємо повинно бути зазначено «.. на товар відповідно до ДСТУ ….» і далі по тексту. Просимо відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня. Деякі сертифікати не передбачають під собою отримання їх на товар, бо видаються як підтвердження наявності певних тенхнологій на виробництві.
тех.характеристики
Дата подання: 02 липня 2021 12:03
Дата відповіді: 06 липня 2021 10:45
У Додатку № 6 (Технічні характеристики) до Тендерної документації по Лоту № 1,2,3,4,5,6 у п. 6 ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог) чомусь вказаний двічі.
Відповідь: Доброго дня. Переглянемо.
щодо технічних вимог
Дата подання: 02 липня 2021 12:04
Дата відповіді: 06 липня 2021 10:42
У Додатку № 6 (Технічні характеристики) до Тендерної документації по Лоту № 1,2,3,4,5,6 не має посилань на використання профілів пресованих алюмінієвих сплавів, а в п. 6 цього Додатку є вимога надати сертифікат відповідності згідно ДСТУ Б В.2.6-3-95 (або інший діючий аналог) «Профілі пресовані з алюмінієвих сплавів для огороджувальних конструкцій. Загальні технічні умови». Просимо уточнити дані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
щодо вимог у Додатку 6
Дата подання: 02 липня 2021 12:05
Дата відповіді: 06 липня 2021 10:44
У Додатку № 6 (Технічні характеристики) до Тендерної документації по Лоту № 1,2,3,4,5,6 у п. 6 є посилання на ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). Чи можна вважати, що ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог) і ДСТУ 8802:2018 є споріднені, адже вимоги цих обох стандартів стосуються холодноформованих виробів, згідно ДСТУ - НБ EN 1993-1-3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Додатком 6 до Тендерної документаціїї передбачені конкретні ДСТУ із зазначенням або їх діючі аналоги. Про спорідненість документацією не передбачається.
щодо встановлення модулів
Дата подання: 05 липня 2021 16:12
Дата відповіді: 06 липня 2021 15:56
На яку поверхню необхідно передбачити встановлення модулів? Чи готова площадка замовника чи необхідно облаштовувати?
Відповідь: Доброго дня, збірно-розбірні конструкції встановлюються на асфальт.
монтаж негабаритних модулів
Дата подання: 05 липня 2021 16:13
Дата відповіді: 06 липня 2021 15:55
Чи можливий монтаж негабаритних модулів на місці встановлення?
Відповідь: Монтаж збірно-розбірних модулів конструкцій можливий на місці їх встановлення.
щодо внесення змін у ТД ?
Дата подання: 12 липня 2021 16:06
Дата відповіді: 12 липня 2021 16:16
Шановний Замовнику, виходячи з Ваших відповідей на питання та вимоги, ви зобов’язалися внести необхідні зміни до тендерної документації. Станом на 12.07.2021 р. жодних змін Вами не внесено. Звернення за роз’ясненнями в даній процедурі можливе лише до 14.07.2021 р., отже не зрозуміло чому ви тягнете з внесенням змін? З метою, щоб потім зайвий раз не відповідати на питання чи вимоги по тендерній документації зі змінами? Майте на увазі, якщо відповідні зміни не будуть Вами внесені, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.
Повідомляємо, що зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Повідомляємо, що зміни будуть внесені до Тендерної документації.
щодо внесення змін
Дата подання: 13 липня 2021 13:57
Дата відповіді: 13 липня 2021 14:26
Шановний Замовнику, 13.07.2021 р. Ви нарешті внесли зміни до тендерної документації, однак не всі, що обіцяли.
По-перше, де зміни щодо довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка має бути видана з максимальним строком за 7 (сім) календарних днів до початку аукціону? Ми вже зазначали і ви з цим погодилися, що згідно пп. 1.2 п. 1 Розділу V Тендерної документації, що також закріплено і в ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тільки після такого розгляду і винесення відповідного протоколу буде аукціон. Отже, якщо з першого разу Ви нас не зрозуміли, то пояснюємо Вам, що аукціон може бути проведений аж через 20 днів після розкриття тендерних пропозицій, а тому знову ж таки наполягаємо, що вимагати від учасників довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка має бути видана з максимальним строком за 7 (сім) календарних днів до початку аукціону є недоцільним. Внесіть зміни в дану вимогу, шляхом зазначення, що Учасники мають надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка має бути видана з максимальним строком за 7 (сім) календарних днів до розкриття тендерних пропозицій.
По-друге, Вами внесено зміни та з п. 6 Додатку 6 по Лотах №1, №2, №3, №4, №5, №6 видалено «ДСТУ Б В.2.6-3-95 (або інший діючий аналог). Однак в той же час, там і зараз ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог) зазначено 2 рази. Дайте відповідь навіщо одне і те саме ДСТУ повторюється? З якою метою Ви це зробили?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо що нагадали про довідку з банку.
Дане ДСТУ так додатково може позначатись і в цьому немає помилки.
Дякуємо що нагадали про довідку з банку.
Дане ДСТУ так додатково може позначатись і в цьому немає помилки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-23-014234-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС", Код ЄДРПОУ:39268892
Дата подання: 24 червня 2021 10:00
щодо оприлюднення тендерної документиції в форматі *.DOC
Згідно ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
У відповідності до ч. 6 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Враховуючи вищезазначене, з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, а також зручності роботи з тендерною документацією, просимо Замовника викласти в електронну систему закупівель тендерну документацію для відкриття за допомогою програми WORD, тобто у форматі *.DOC.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до ч. 6 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Враховуючи вищезазначене, з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, а також зручності роботи з тендерною документацією, просимо Замовника викласти в електронну систему закупівель тендерну документацію для відкриття за допомогою програми WORD, тобто у форматі *.DOC.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2021 10:15
Доброго дня.
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено обов'язковості завантаження тендерної документації у форматі *.DOC.
З метою того, для зручності участників у форматі *. DOC надано Додатки до тендерної документаціїї.
Вимога не задоволена.
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено обов'язковості завантаження тендерної документації у форматі *.DOC.
З метою того, для зручності участників у форматі *. DOC надано Додатки до тендерної документаціїї.
Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-06-23-014234-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС", Код ЄДРПОУ:39268892
Дата подання: 25 червня 2021 14:34
Про Довідку з обслуговуючого банку
Згідно п. 4 Таблиці Документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційний критеріям, відповідно до ст. 16 Закону Додатку 4 до тендерної документації по Лотам 1,2,3,4,5,6 зазначено, що для підтвердження фінансової спроможності Учасники повинні надати Довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про те, що в Учасника є фінансова спроможність постачати замовникові товар, що закуповується. До довідки необхідно долучити (річний баланс за 2020 рік, або звіт про фінансові результати за 2020 рік або звіт про рух грошових коштів за 2020 рік, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з максимальним строком за 7 (сім) календарних днів до початку аукціону). Дана процедура закупівлі оприлюднена згідно ч. ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже вартість товарів, що закуповуються перевищує суму, еквівалентну: 133 тисячам євро, а отже проводиться за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. В той же час згідно пп. 1.2 п. 1 Розділу V Тендерної документації, що також закріплено і в ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження. Враховуючи вищезазначене вимагати від учасників довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка має бути видана з максимальним строком за 7 (сім) календарних днів до початку аукціону є недоцільним, адже Замовник може розглядати тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації 20 днів з дати їх розкриття електронною системою і тільки після такого розгляду Замовником Учасники будуть допущені до аукціону і сам аукціон буде проведено. Отже доцільно буде вимагати від Учасників довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка має бути видана з максимальним строком за 7 (сім) календарних днів до розкриття тендерних пропозицій. Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2021 13:56
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу вирішено розглянути питання про внесення змін до Тендерної документації.
Розглянувши Вашу вимогу вирішено розглянути питання про внесення змін до Тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот № 5 - Модульні конструкції (для розташування за адресою: Донецька обл., Маріупольськийрайон, с.Пищевик, ділянка автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 051232 ) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 804 674,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 116 093,48 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Повний опис умов та розміру надання забезпечення викладено в розділі 1 тендерної документаціїї. Розмір банківської гарантіїї становить 2 % (два відсотки) від очікуваної вартості лота щодо якого подається тендерна пропозиція |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 116093.48 UAH |
Title: Lot № 5 - Modular constructions (for location at the address: Donetsk region, Mariupol district, Pyshchevyk village, section of the public highway of local significance C 051232 )
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 5 804 674,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 116 093,48 UAH
including VAT
Позиції
2 шт
Санітарний модуль 17,4 м2.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Sanitary module 17.4 m2.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
CPV: 44210000-5
2 шт
Модульний офіс 17,35 м2.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Modular office 17.35 m2.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
CPV: 44210000-5
1 шт
Модуль посту охорони 4,8 м2.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Security post module 4.8 m2.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
CPV: 44210000-5
3 шт
Модульний офіс 9,04 м2.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Modular office 9.04 m2.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
CPV: 44210000-5
2 шт
Модульний офіс з складом 14,58 м2.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Modular office with a warehouse of 14.58 m2.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
CPV: 44210000-5
6 шт
Модульний офіс 14,58 м2.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Modular office 14.58 m2.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.
CPV: 44210000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 14:57 |
Додатки до тендерної документаціїї по Лоту №5 зі змінами 1.doc |
13 липня 2021 14:57 |
Додатки до тендерної документаціїї по Лоту №5 зі змінами 1.doc
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 липня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна, м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
30 липня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій