Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Очікувана вартість
1 074,00 UAH
UA-2021-06-23-002775-a a905adca502c4017b70fc2be1ccd63a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380636877136 tenderman2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44104446
Місцезнаходження: 44601, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Незалежності, 19
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380636877136
tenderman2021@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 червня 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАРАН ГАЛИНА ГРИГОРІВНА
#2119014801
Переможець 1 074,00
UAH
23 червня 2021 16:14

Документи

23 червня 2021 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 16:19
Договір укладений
23 червня 2021 16:18