Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Сума
1 074 UAH
UA-P-2021-06-23-010116-c dce5a47b0b484d929678cc0150934f16
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 червня 2021 15:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44104446
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, смт Маневичі, 44601, вул. Незалежності, 19
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 074 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 1074 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

11. Примітки: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)

Документи замовника

23 червня 2021 15:59
Електронний підпис