Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Сума
1 074 UAH
UA-P-2021-06-23-010116-c ● dce5a47b0b484d929678cc0150934f16
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 червня 2021 15:58
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44104446
3. Місцезнаходження:
Україна,
Волинська область,
смт Маневичі,
44601,
вул. Незалежності, 19
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 074 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Офісне устаткування та приладдя різне для потреб ЦТДЮ - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) | 1074 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
червень, 2021
11. Примітки: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Документи замовника
23 червня 2021 15:59
|
Електронний підпис |