Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту електричних машин SM5001L, МВ-132: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин SM5001L), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-132)
Repair services of electric machines SM5001L, МВ-132: Lot № 1 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines SM5001L), Lot № 2 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines МВ-132)
Repair services of electric machines SM5001L, МВ-132: Lot № 1 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines SM5001L), Lot № 2 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines МВ-132)
Очікувана вартість
4 047 568,08 UAH
UA-2021-05-31-008943-b ● 149dc26cb6a749b0bc6f4f1bffb815fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Borsh Marina +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 047 568,08 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 травня 2021 16:31 |
Enquiries until: | 25 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 липня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 047 568 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 05.07.2021; 10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 05.07.2021; 10-00
Тендерна документація
23 червня 2021 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 13:42 |
22. Зміни1ТД (SM5001L, МВ-132).doc | |
23 червня 2021 13:19 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).doc | |
23 червня 2021 13:18 |
6. Зміни 1 Проєкт договору електричних машин SM5001L, МВ-132.docx |
23 червня 2021 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 червня 2021 13:42 |
22. Зміни1ТД (SM5001L, МВ-132).doc
|
|||||||||
23 червня 2021 13:19 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).doc
|
|||||||||
23 червня 2021 13:18 |
6. Зміни 1 Проєкт договору електричних машин SM5001L, МВ-132.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-31-008943-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 10 червня 2021 11:27
Щодо внесення змін до проекту договору
Щодо внесення змін до проекту договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2021 09:01
Щодо п. 5.11 та Додатку 2 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7.1.11 проєкту договору:
Замовник не приймає пропозиції щодо вищезазначеного пункту, враховуючи норми податкового законодавства.
Щодо Додатку 3 тендерної документації:
Вимоги щодо надання документу, який підтверджує можливість надавати відповідні послуги, не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення змін не доцільне.
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7.1.11 проєкту договору:
Замовник не приймає пропозиції щодо вищезазначеного пункту, враховуючи норми податкового законодавства.
Щодо Додатку 3 тендерної документації:
Вимоги щодо надання документу, який підтверджує можливість надавати відповідні послуги, не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення змін не доцільне.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-008943-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41803243
Дата подання: 02 серпня 2021 15:28
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
1. Скасувати Протокол Тендерного комітету №б/н від 30.07.2021 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243).
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин SM5001L, МВ-132: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин SM5001L), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-132)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-008943-b).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Розгорнути
Згорнути
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин SM5001L, МВ-132: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин SM5001L), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-132)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-008943-b).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2021 15:02
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2021-05-31-008943-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41803243
Дата подання: 02 серпня 2021 15:32
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
1. Скасувати Протокол Тендерного комітету №б/н від 30.07.2021 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243).
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин SM5001L, МВ-132: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин SM5001L), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-132)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-008943-b).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Розгорнути
Згорнути
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин SM5001L, МВ-132: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин SM5001L), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-132)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-008943-b).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2021 15:03
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД не надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів МВ-132.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів МВ-132 не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД не надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів МВ-132.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів МВ-132 не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з ремонту електричних машин SM5001L |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 523 696,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17 665,87 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75710 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Title: Lot 1. Repair services of electric machines SM5001L
Current status: Complete
Estimated total value: 2 523 696,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 17 665,87 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 05 серпня 2021 13:08
Auction planned date: 05 серпня 2021 13:08
Закінчення: 05 серпня 2021 13:30
Позиції
37 од
Послуги з ремонту електричних машин SM5001L
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Repair services of electric machines SM5001L
CPV: 50220000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 липня 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" |
2 447 772,00
UAH з ПДВ
|
2 447 772,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
2 506 024,80
UAH з ПДВ
|
2 506 024,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" #30147542 |
Переможець |
2 447 772,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2022 17:09
|
Звіт про виконання договору 619.pdf | укладений |
22 вересня 2022 17:09
|
ДАК специфікація.pdf | укладений |
22 вересня 2022 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:58
|
ДУ1 ПРОЛОНГАЦІЯ ДАК-Електропром 619_2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 10:20
|
619 ДАК-Електропром.pdf | укладений |
30 серпня 2021 10:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з ремонту електричних машин SM5001L | 37 | од. |
66 156,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 619 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з ремонту електричних машин SM5001L | 37 | од. |
66 156,00
UAH з ПДВ
|