Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Substrates of separate fastening for a railway track (1KБ-65), overlays rail double-headed 1P65 for railways of a wide track (34940000-8 - the railway equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 234 463 320,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 31 травня 2021 09:31 |
Enquiries until: | 21 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 234 463 320 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
31 травня 2021 09:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2021 09:28 |
4409 ТД_Підкладки роздільного скріплення.docx | |
31 травня 2021 09:28 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000080 ● 1b432b87c5e44e5895b5c4f85e07654d
- Статус: вирішено ● Дата: 26 січня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-05-31-000658-b 31.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 13:02:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання (підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65), накладки рейкові двоголові 1Р65 для залізниць широкої колії (34940000-8- залізничне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-31-000658-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СОТА УКРАЇНА» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 16:26:08
Відповідь на запит
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
2. Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СОТА УКРАЇНА» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю повідомляємо таке.
Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі".
Водночас, з аналізу норм частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (згідно з якою посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі) законодавцем чітко не врегульовано обов’язок замовника в частині надання інформації щодо персонального складу осіб тендерного комітету, у тому числі тих, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СОТА УКРАЇНА» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Крім того, звертаємо увагу, що на цьому етапі органом державного фінансового контролю не оприлюдені висновки щодо наявності порушень з боку членів тендерного комітету та інших осіб Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-05-31-000658-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладок роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65), накладок рейкових двоголових 1Р65 для залізниць широкої колії (34940000-8- залізничне обладнання) (номер процедури закупівлі UA-2021-05-31-000658-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та встановлено порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. ДАСУ зазначає, що за результатами моніторингу установлено, що у розділі ІІ додатку № 6 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником-переможцем, протягом десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ряду документів для укладання договору (копії чинної редакції статуту, листа довільної форми, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю та інших документів, визначених у цьому додатку до тендерної документації) шляхом подання їх особисто або поштою, за адресою: 03049, м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б., чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Замовник категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на наступне. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У розділі І Додатку №6 зазначено, що переможець надає документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. В той же час, документи, які Замовник просить надати у паперовому вигляді, стосуються вже безпосередньо укладання договору, а не процедури закупівлі. А відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто укладання договору не є процедурою закупівлі та не підпадає під дію частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, цим розділом тендерної документації Замовник не вимагає від переможця надання інформації, поданої ним під час проведення процедури закупівлі. Отже, відсутнє порушення частини восьмої статті 12 Закону. 2. Щодо порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Починаючи з 01.06.2021 в електронній системі закупівель з’явилася технічна можливість розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості закупівель через електронний кабінет Замовника на сайті АТ «Укрзалізниця». Нами, філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», як Замовником забезпечується виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) з 01.06.2021 відповідно.
2021-12-30 17:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (порушення частини 4¹ постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710).)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (- питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (порушення частини 4¹ постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710).) • відсутній механізм
Протягом п'яти робочих днів Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив заперечення, які не спростовують виявлених порушень.
2022-01-26 09:35:14
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 27 912 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 139 561,50 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 279123 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
27 908 400,00
UAH з ПДВ
|
27 768 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
27 885 000,00
UAH з ПДВ
|
27 745 438,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
27 745 438,50
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 17:10
|
ЦЗВ-05-00821-01.pdf | укладений |
21 квітня 2022 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:04
|
ЦЗВ-05-00821-01.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2021 10:13
|
ЦЗВ-05-00821-01 (1).pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 10:23
|
ЦЗВ-05-00821-01.pdf | укладений |
06 серпня 2021 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00821-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00821-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |