Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів
Total joint endoprostheses and sets of tools for planned prosthetics, 11 lots
Total joint endoprostheses and sets of tools for planned prosthetics, 11 lots
Очікувана вартість
53 662 541,75 UAH
UA-2021-05-24-002247-a ● 2fefea879116464d8d6c689b42149504
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 53 662 541,75 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 травня 2021 14:37 |
Enquiries until: | 14 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 червня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 53 662 542 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2021 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2021 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Тендерна документація
24 травня 2021 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 14:38 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF | |
24 травня 2021 14:38 |
ТД__планові_ендопротези.PDF | |
24 травня 2021 14:38 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
24 травня 2021 14:38 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF | |
24 травня 2021 14:38 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
24 травня 2021 14:37 |
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF | |
24 травня 2021 14:37 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 7 395 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 36 975,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»; - розмір забезпечення тендерної пропозиції: лот 1 - 64 200,00 грн (Шістдесят чотири тисячі двісті гривень 00 копійок); лот 2 - 61 300,00 грн (Шiстдесят одна тисяча триста гривень 00 копiйок); лот 3 - 137 000,00 грн (Сто тридцять сім тисяч гривень 00 копійок); лот 4 - 125 500,00 грн (Сто двадцять п`ять тисяч п`ятсот гривень 00 копiйок); лот 5 - 100 600,00 грн (Сто тисяч шiстсот гривень 00 копiйок); лот 6 - 187 700,00 грн (Сто вiсiмдесят сiм тисяч сiмсот гривень 00 копiйок); лот 7 - 221 800,00 грн (Двісті двадцять одна тисяча вісімсот гривень 00 гривень); лот 8 - 63 900,00 грн (Шiстдесят три тисячi дев`ятсот гривень 00 копiйок); лот 9 - 59 000,00 грн (П’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок); лот 10 - 48 300,00 грн (Сорок вісім тисяч триста гривень 00 копійок); лот 11 - 540 000,00 грн (П’ятсот сорок тисяч гривень 00 копійок) (визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, датою розкриття тендерних пропозицій вважати дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 17 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких Замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 221800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Виконання договору про закупівлю забезпечується у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії. Безумовна гарантія – це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Замовнику за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із Замовником. Банківська гарантія повинна бути дійсною впродовж дії договору про закупівлю, а також діяти не менше 5 (п’яти) банківських днів з моменту закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких Замовників. |
Title: lot 7 - 33184100-4 Surgical implants - Total universal knee endoprosthesis (33665 Posterior-stabilized total knee prosthesis) - 150 pcs.
Current status: Complete
Estimated total value: 7 395 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 36 975,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 27 липня 2021 11:37
Auction planned date: 27 липня 2021 11:37
Закінчення: 27 липня 2021 11:58
Позиції
150 шт
лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 33665 — Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки:
31 грудня 2021
lot 7 - 33184100-4 Surgical implants - Total universal knee endoprosthesis (33665 Posterior-stabilized total knee prosthesis) - 150 pcs. (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33180000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 липня 2021
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР-ОРТО ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2021 17:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП" |
7 049 160,00
UAH з ПДВ
|
6 953 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР-ОРТО ГРУП" |
7 350 698,00
UAH з ПДВ
|
6 953 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП" #38800732 |
Переможець |
6 953 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:44
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 17:26 |
Кінець періоду оскарження: | 20 серпня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 03 вересня 2021 16:13 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки до електронного аукціону на закупівлю за лотом № 7 було допущено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає заявленим технічним вимогам до предмета закупівлі тендерної документації. |
Документи:
03 вересня 2021 16:12
|
Електронний підпис |
09 серпня 2021 17:22
|
Протокол_2021_286_відміна_тендеру_по_лоту_7_ендопрот._планові_(п.48).PDF |
03 вересня 2021 16:12
|
Електронний підпис |
09 серпня 2021 17:26
|
Електронний підпис |
09 серпня 2021 17:22
|
Протокол_2021_286_відміна_тендеру_по_лоту_7_ендопрот._планові_(п.48).PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-05-24-002247-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП", Код ЄДРПОУ:38800732
Дата подання: 16 серпня 2021 15:37
Дата подання: 16 серпня 2021 15:37
СКАРГА щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну тендеру
1. ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ Є:
Неправомірне рішення Замовника (Протокол засідання тендерного комітету Замовника №286 від 09.08.2021 р. про відміну Тендеру на закупівлю 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), Лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт.
2. ВИКЛАД ХРОНОЛОГІЇ ПОДІЙ
24.05.2021 року Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), Лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт.
В результаті оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації на закупівлю «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), Лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт.», пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДГРУП» (далі по тексту - ТОВ «МЕДГРУП») та Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР-ОРТО ГРУП» (далі по тексту – ТОВ «УКР-ОРТО ГРУП») допущено до аукціону. Скарг стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулись після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації не надходило.
27.07.2021 року в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» відбувся аукціон між учасниками закупівлі: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-24-002247-a. За результатами проведеного аукціону, електронною системою публічних закупівель автоматично визначено учасників, цінові пропозиції яких є найбільш економічно вигідними, а саме: щодо лоту 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт. - пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДГРУП», з ціною 6 953 000,00 грн, з ПДВ. (ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету № 265 від 29.07.2021 р.).
29.07.2021 року ТОВ «МЕДГРУП» визначено Переможцем закупівлі та надіслано Повідомлення про намір укласти договір.
04.08.2021 року ТОВ «МЕДГРУП» опубліковано документи, які передбачені для подання Переможцем закупівлі.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 286 від 09.08.2021 року Замовником прийнято рішення відмінити тендер на закупівлю 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), Лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт. відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки до електронного аукціону на закупівлю за лотом № 7 було допущено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає заявленим технічним вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
3. НЕПРАВОМІРНІСТЬ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
3.1. Рішенням Замовника безпідставно та грубо порушуються права Переможця процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Обґрунтування в Протоколі засідання тендерного комітету № 286 від 09.08.2021 року Замовником необхідність відміни тендеру на закупівлю 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), Лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт. відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки до електронного аукціону на закупівлю за лотом № 7 було допущено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає заявленим технічним вимогам до предмета закупівлі тендерної документації, є безпідставним.
Так, з протоколу вбачається, що на думку іншого учасника ТОВ «УКР-ОРТО ГРУП», яку безпідставно та з невідомих на сьогоднішній день, імовірно «суб’єктивних причин» підтримав Замовник, який раніше мав протилежну думку, допускаючи ТОВ «МЕДГРУП» до участі в аукціоні, у ТОВ «МЕДГРУП» нібито не відповідає основним вимогам до складових частин ендопротезу - стор. 6 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю лот №7, а саме «стегновий компонент повинен мати не менш, як по 7 типорозмірів для лівого і правого суглоба».
На підтвердження відповідності основним вимогам до складових частин ендопротезу Лоту 7 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, що «Враховуючи антропологічні особливості людини, стегновий компонент повинен мати не менш, як по 7 типорозмірів для лівого і правого суглоба» (сторінка 6 Додаток 2 (Технічні вимоги)), ТОВ «МЕДГРУП» надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (дійсний до 21.05.2022 р.), який підтверджує, що стегновий компонент має по 9 розмірів для лівого та правого суглоба, що повністю задовольняє вимогам тендерної документації (позиції 805-810, 817-828 Аркуш 37, 38 сертифікату відповідності Додатків до Скарги. Повний текст документу надано у складі тендерної пропозиції). Так, в портфоліо виробника присутні по 9 типорозмірів для правого і лівого коліна: 6 анатомічних розмірів і 3 худих (вузьких) розміри (стор.4 брошури KMOD-IP-000-RE-ua). Всі існуючі типорозміри дозволені для використання на території України та відповідають вимогам технічного регламенту, що підтверджується сертифікатом відповідності.
Таким чином, ТОВ «МЕДГРУП» може виконати умови закупівлі та може забезпечити Замовника не 7, а повноцінними різними типорозмірами в кількості 9, які забезпечать вимоги різних категорій пацієнтів, тобто щонайменше 9 різних потреб пацієнтів.
Більше того, відміна тендеру на підставі отриманого листа від ТОВ «УКР-ОРТО ГРУП» (вих. від 30 липня 2021 року № 40) після оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації на закупівлю та проведення електронного аукціону є безпідставною та незаконною. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу 4 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Замовник, відмінивши тендер, порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
3.2. Рішення Замовника порушує основні принципи здійснення конкурентної діяльності.
Так, Замовником з незрозумілих причин надається перевага іншому учаснику - ТОВ «УКР-ОРТО ГРУП», що ставить під сумнів прозорість проведення закупівель Замовником.
Рішення про відміну тендеру відбулось саме на підставі листа іншого учасника ТОВ «УКР-ОРТО ГРУП» від 30.07.2021 року №40, який надав недостовірну та спотворену інформацію щодо Переможця закупівлі ТОВ «МЕДГРУП».
Прийняття рішення про відміну тендеру на підставі листа іншого учасника про невідповідність нібито Переможця технічним вимогам після допущення такого учасника до аукціону та перевірки тендерної пропозиції Учасника на відповідність технічним вимогам не передбачено чинним законодавством.
Таке рішення Замовника є нелогічним та непослідовним з огляду на те, що спочатку Замовник допустив ТОВ «МЕДГРУП» до процедури закупівлі, тобто до участі в аукціону через відповідність тендерної пропозиції вимогам тенедерної документації, як такого, що повністю задовольняє вимоги Замовника, а в подальшому отримавши ще й більш економічно вигідну пропозицію, технічно відмовляється від можливості укладення договору з ТОВ «МЕДГРУП» з надуманих підстав, який не існує, шляхом відміни Тендеру.
На сьогоднішній день, є всі підстави вважати, що, імовірно, Замовник розраховував на те, що Переможцем закупівлі буде інший учасник, а ТОВ «МЕДГРУП», можливо, було допущено виключно для створення вигляду прозорої та законної процедури закупівлі.
Більше того, врахування позиції Учасника, який не став Переможцем, без наявності на те належних доказів, створює ситуацію та підстави припускати, що, можливо, ще на етапі складання тендерної документації, така тендерна документація розроблялась під конкретного учасника – ТОВ «УКР-ОРТО ГРУП», адже прийняте рішення Замовника про відміну тендера говорить про те, що потреба в закупівлі не відпала, більш вигідна економічна пропозиція із відповідністю усім технічним вимогам закупівлі не задовольняє лише через те, що Переможцем не став конкретний учасник.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Згідно п. 4, п. 8 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів; суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.
Згідно ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
З наведених обставин, поза всяким розумним сумнівом, Рішення Замовника про відміну тендеру є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивності та неупередженості здійснення публічних закупівель. Замовник не мав жодних підстав для прийняття рішення про відміну тендеру.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.3,5,18,32 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) порушень процедури закупівлі.
3.Зобов’язати Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення про відміну тендеру на закупівлю 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), Лот 7 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба універсальний (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 150 шт. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-24-002247-a та укласти Договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕДГРУП» код ЄДРПОУ 38800732.
Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-2021-05-24-002247-a, ЛОТ 7.
Додатки:
Протокол_2021_265_оцінка__ендопротези_планові_(п.48)
Повідомлення_про_намір_укласти_договір__МЕДГРУП_(лоти_2__4__7)
Протокол_2021_286_відміна_тендеру_по_лоту_7_ендопрот._планові_(п.48)
Додаток 2 (Технічні вимоги)
Брошура KMOD-IP-000-RE-ua
Аркуш 37, 38 сертифікату відповідності
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2021 10:01
рішення від 18.08.2021 № 18897.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 10:00
інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2021 № 19796.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2021 16:41
рішення від 31.08.2021 № 19796.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2021 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.08.2021 № 19796-р/пк-пз скасовано рішення про відміну закупівлі: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення планового протезування, 11 лотів), ідентифікатор UA-2021-05-24-002247-a, за лотом № 7.
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2021 16:54
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 17:57
|
Додаткова угода 1 до договору 78.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 11:01
|
Договір 78.pdf | укладений |
07 вересня 2021 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.11.2 Договору № 78 про закупівлю товарів за державні кошти від 03.09.2021 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 150 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |