Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
ДК 021:2015 "30230000-0 Комп’ютерне обладнання"
Очікувана вартість
182 934,00 UAH
UA-2021-05-12-004492-b ● 21c2456277584dc5b04b62ae7305e1f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05519480 |
Вебсайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13 |
Контактна особа: |
Світлана Поратуй +380509376890 economic.smkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 182 934,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом : 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне – процесор; 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне – материнська плата; 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне – відеоадаптер; 30236110-6 Оперативні запам’ятовувальні пристрої (RAM) – оперативна пам’ять; 3023300-1 Пристрої для зберігання та зчитування даних – накопичувач SSD; 3023300-1 Пристрої для зберігання та зчитування даних – накопичувач HDD; 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне – корпус; 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне – блок живлення; 30230000-0 Комп’ютерне обладнання – операційна система; 30231000-7 Екрани комп’ютерних моніторів та консолі – монітор; 30237460-1 Комп’ютерні клавіатури – клавіатура; 30237410-6 Комп’ютерні миші – маніпулятор типу “мишка”; 30234400-2 Універсальні цифрові диски (DVD) – компакт-диски; 30233180-6 Флеш-накопичувачі – апаратний ключ безпеки)
Лот 1 «Комп’ютерне обладнання»;
Лот 2 «Аксесуари»;
Лот 3 «Змінні носії інформації»;
Лот 4 «Захищені носії інформації»
Розгорнути
Згорнути
Лот 1 «Комп’ютерне обладнання»;
Лот 2 «Аксесуари»;
Лот 3 «Змінні носії інформації»;
Лот 4 «Захищені носії інформації»
Тендерна документація
12 травня 2021 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 11:26 |
Додаток 3 - Проект договору - комп ютерне обладнання 2021 р.doc | |
12 травня 2021 11:26 |
Додаток 2 - Технічна специфікація - комп ютерне обладнання 2021 р.docx | |
12 травня 2021 11:26 |
Тендерна документація - комп ютерне обладнання 2021 р.docx | |
12 травня 2021 11:26 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії - комп ютерне обладнання 2021 р.docx | |
12 травня 2021 11:26 |
Додаток 4 - Форма тендерноi пропозицii - комп ютерне обладнання 2021 р.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-12-004492-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Гусарук Олег Віталійович", Код ЄДРПОУ:2969913153
Дата подання: 01 червня 2021 16:33
вимога про дискваліфікацію
Враховуючи наведені у вкладенні недоліки, просимо ретельно розглянути пропозицію
Учасника ФОП «Аверченков Олександр Володимирович» та дискваліфікувати, як
такого що не відповідає вимогам закупівлі.
Учасника ФОП «Аверченков Олександр Володимирович» та дискваліфікувати, як
такого що не відповідає вимогам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2021 13:07
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (Замовник) розглянув вимогу (протокол засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради № 226 від 03.06.2021 р.) Фізичної особи - підприємця Гусарука Олега Віталійовича (код 2969913153) (Учасник) та повідомляє наступне.
Відкриті торги по предмету закупівлі - Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015 "30230000-0 Комп’ютерне обладнання" по лоту 1 “ Комп'ютерне обладнання” (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-12-004492-b) відбулися відповідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з дотриманням принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимоги щодо корпусу до системного блоку, учасник - ФОП Аверченков Олександр Володимирович надав документ, який вимагався Замовником, згідно Додатку 1 (пункт 18 Розділ 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) до тендерної документації, а саме: інформаційний лист від виробника – TОВ “Комел”, де зазначені технічні характеристики, які відповідають зазначеним характеристикам Замовника згідно Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі).
Голова тендерного комітету підпис С.В.Поратуй
Члени тендерного комітету: підпис Ю.Г.Іщенко
підпис С.М.Крячко
підпис Т.П.Перепічай
підпис Я.В.Литвяк
підпис А.А.Тубольцева
Секретар тендерного комітету підпис Ю.В. Дериземля
Відкриті торги по предмету закупівлі - Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015 "30230000-0 Комп’ютерне обладнання" по лоту 1 “ Комп'ютерне обладнання” (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-12-004492-b) відбулися відповідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з дотриманням принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимоги щодо корпусу до системного блоку, учасник - ФОП Аверченков Олександр Володимирович надав документ, який вимагався Замовником, згідно Додатку 1 (пункт 18 Розділ 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) до тендерної документації, а саме: інформаційний лист від виробника – TОВ “Комел”, де зазначені технічні характеристики, які відповідають зазначеним характеристикам Замовника згідно Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі).
Голова тендерного комітету підпис С.В.Поратуй
Члени тендерного комітету: підпис Ю.Г.Іщенко
підпис С.М.Крячко
підпис Т.П.Перепічай
підпис Я.В.Литвяк
підпис А.А.Тубольцева
Секретар тендерного комітету підпис Ю.В. Дериземля
Номер вимоги: UA-2021-05-12-004492-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Гусарук Олег Віталійович", Код ЄДРПОУ:2969913153
Дата подання: 03 червня 2021 14:56
ВИМОГА ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ УЧАСНИКА
Просимо переглянути тендерну пропозицію Учасника ФОП Аверченков Олександр Володимирович, врахувати вимогу, що додана у вкладенні, невідповідності, допущені учасником, та дискваліфікувати його ! У разі Вашої відмови у задоволенні вимоги, МИ будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України із скаргою, опублікувати відгук на Дозорро.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 15:44
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (Замовник) розглянув вимогу (протокол засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради № 229 від 07.06.2021 р.) Фізичної особи - підприємця Гусарука Олега Віталійовича (код 2969913153) (Учасник) та повідомляє наступне.
Шановний Учасник!
Згідно додатку № 2 до тендерної документації нами дійсно була зазначена вимога: «Учасник у складі пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.».
Учасником ФОП «Аверченков Олександр Володимирович» було надано документ «40.Лист ПО на виробництві Viga ЦМКЛ СМР.PDF», з інформацією що ним до поставки запропоновані системні блоки з операційною системою, встановленою безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою на етапі виробництва. Тобто придбання операційної системи окремо учасником та встановлення її учасником на системні блоки не передбачено, тому надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні не передбачено вимогами тендерної документації.
Разом з тим Учасник у складі пропозиції чітко вказує модель пристрою та надає лист від виробника де вказано , що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Також ФОП Аверченковим О.В. надано у складі тендерної пропозиції копії листів від компанії Microsoft та представництва ТОВ Майкрософт Україна, які підтверджують статус ТОВ «КОМЕЛ» - виробника системних блоків Vinga, як партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.
Таким чином Учасником ФОП Аверченковим Олександром Володимировичем були виконані вимоги тендерної документації в цій частині і у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції.
Стосовно Ваших застережень що до можливих ризиків придбання нами неліцензійного програмного забезпечення хочемо зазначити що ФОП Аверченковим О.В. в повній мірі підтверджено повноваження виробника на встановлення ОС на етапі виробництва. В разі виявлення розбіжностей між запропонованим Учасником (в подальшому переможцем торгів – ФОП Аверченковим О.В.) товаром та фактично поставленим, ми звернемося до представництва Microsoft в Україні для перевірки легальності встановленої ОС.
Також повідомляємо Вас що у складі тендерної документації не зазначено жодних вимог стосовно країни виробництва товару або неможливості імпорту товару.
Голова тендерного комітету підпис С.В.Поратуй
Члени тендерного комітету: підпис Ю.Г.Іщенко
підпис С.М.Крячко
підпис Т.П.Перепічай
підпис Я.В.Литвяк
підпис А.А.Тубольцева
Секретар тендерного комітету підпис Ю.В. Дериземля
Шановний Учасник!
Згідно додатку № 2 до тендерної документації нами дійсно була зазначена вимога: «Учасник у складі пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання та копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.».
Учасником ФОП «Аверченков Олександр Володимирович» було надано документ «40.Лист ПО на виробництві Viga ЦМКЛ СМР.PDF», з інформацією що ним до поставки запропоновані системні блоки з операційною системою, встановленою безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою на етапі виробництва. Тобто придбання операційної системи окремо учасником та встановлення її учасником на системні блоки не передбачено, тому надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні не передбачено вимогами тендерної документації.
Разом з тим Учасник у складі пропозиції чітко вказує модель пристрою та надає лист від виробника де вказано , що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Також ФОП Аверченковим О.В. надано у складі тендерної пропозиції копії листів від компанії Microsoft та представництва ТОВ Майкрософт Україна, які підтверджують статус ТОВ «КОМЕЛ» - виробника системних блоків Vinga, як партнера Microsoft та права на використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.
Таким чином Учасником ФОП Аверченковим Олександром Володимировичем були виконані вимоги тендерної документації в цій частині і у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції.
Стосовно Ваших застережень що до можливих ризиків придбання нами неліцензійного програмного забезпечення хочемо зазначити що ФОП Аверченковим О.В. в повній мірі підтверджено повноваження виробника на встановлення ОС на етапі виробництва. В разі виявлення розбіжностей між запропонованим Учасником (в подальшому переможцем торгів – ФОП Аверченковим О.В.) товаром та фактично поставленим, ми звернемося до представництва Microsoft в Україні для перевірки легальності встановленої ОС.
Також повідомляємо Вас що у складі тендерної документації не зазначено жодних вимог стосовно країни виробництва товару або неможливості імпорту товару.
Голова тендерного комітету підпис С.В.Поратуй
Члени тендерного комітету: підпис Ю.Г.Іщенко
підпис С.М.Крячко
підпис Т.П.Перепічай
підпис Я.В.Литвяк
підпис А.А.Тубольцева
Секретар тендерного комітету підпис Ю.В. Дериземля
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Захищені носії інформації |
Опис предмету закупівлі: |
Докладніше в Додатку 2 до тендерної документації
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 4 080,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 40,80 UAH з ПДВ |
Позиції
6 шт
Апаратний ключ безпеки
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Дата доставки:
01 жовтня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Аверченков Олександр Володимирович |
4 068,00
UAH з ПДВ
|
4 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 травня 2021 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій