Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для лабораторних досліджень (біохімічних, клінічних та мікробіологічних) Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
3 627 102,00 UAH
UA-2021-04-29-005199-c ● b26b8b1d07e14e3d80431514e17ecee0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493562 |
Вебсайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Контактна особа: |
Олександр Конюшок +380442498999 amosova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 627 102,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
11 травня 2021 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 12:17 |
ТД.docx | |
11 травня 2021 12:17 |
Перелік змін.docx | |
29 квітня 2021 13:06 |
Проект договору.docx |
11 травня 2021 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2021 12:17 |
ТД.docx
|
|||
11 травня 2021 12:17 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 квітня 2021 13:06 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-29-005199-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтелмед, Код ЄДРПОУ:40521219
Дата подання: 06 травня 2021 21:59
Вимога
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме: видалити або замінити п.1.3 Лота №1 “Витратні матеріали для аналізатора газів та електролітів Siemens Rapidpoint”
3. Контрольний розчин Контроль якості сумісний з параметрами для аналізатора RapidPoint 500 з сумісними штрих кодами, QR кодами, набір з 27 ампул
Згідно технічної документації аналізатора газів та електролітів Siemens Rapidpoint , а саме: Інструкції для оператора “ Виконуючи аналіз для контролю якості в системі RAPIDPoint 500, слід використовувати лише матеріали RAPID QC Complete або встановити картридж для автоматичного контролю якості. Використання інших матеріалів для контролю якості може негативно вплинути на результати та достовірність аналізу. Для виконання обов’язкового аналізу для контролю якості слід використовувати матеріали для контролю якості виробництва компанії Siemens.”
Зважаючи на той факт, що Декларацію відповідності відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» можливо надати лише на “Набори картриджів для автоматичного контролю якості” (код 10310323), а контролі якості RAPID QC Complete в ампулах, які вимагає Замовник в тендерній документації, не зареєстровані на території України (відповідно завезти їх неможливо), просимо Вас замінити п.1.3 “Контрольний розчин” на “Набір картриджів для автоматичного контролю якості” або видалити цей пункт з лоту №1.
Розгорнути
Згорнути
3. Контрольний розчин Контроль якості сумісний з параметрами для аналізатора RapidPoint 500 з сумісними штрих кодами, QR кодами, набір з 27 ампул
Згідно технічної документації аналізатора газів та електролітів Siemens Rapidpoint , а саме: Інструкції для оператора “ Виконуючи аналіз для контролю якості в системі RAPIDPoint 500, слід використовувати лише матеріали RAPID QC Complete або встановити картридж для автоматичного контролю якості. Використання інших матеріалів для контролю якості може негативно вплинути на результати та достовірність аналізу. Для виконання обов’язкового аналізу для контролю якості слід використовувати матеріали для контролю якості виробництва компанії Siemens.”
Зважаючи на той факт, що Декларацію відповідності відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» можливо надати лише на “Набори картриджів для автоматичного контролю якості” (код 10310323), а контролі якості RAPID QC Complete в ампулах, які вимагає Замовник в тендерній документації, не зареєстровані на території України (відповідно завезти їх неможливо), просимо Вас замінити п.1.3 “Контрольний розчин” на “Набір картриджів для автоматичного контролю якості” або видалити цей пункт з лоту №1.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2021 12:12
Доброго дня. Прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. З повагою, тендерний комітет.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Витратні матеріали для виконання клінічних досліджень: 12.1 Барвник по Романовському (азур-еозин) -12фл; 12.2 Барвник – фіксатор по Май-Грюнвальду (еозин метиленовий синій) -12фл; 12.3 Вазелинове масло 50 мл - 12бут.; 12.4 Сульфосаліцилова кислота,чда - 0,300 кг |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 25,00 UAH з ПДВ |
Позиції
36.3 од
Витратні матеріали для виконання клінічних досліджень: 12.1 Барвник по Романовському (азур-еозин) -12фл; 12.2 Барвник – фіксатор по Май-Грюнвальду (еозин метиленовий синій) -12фл; 12.3 Вазелинове масло 50 мл - 12бут.; 12.4 Сульфосаліцилова кислота,чда - 0,300 кг
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, 6
Дата доставки:
29 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар, який надано Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 травня 2021 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій