Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Вебсайт: | https://www.lte.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Людмила Юрчишин +380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua |
Додаткові контактні особи: |
Торунь Олег Ярославович +380322293008 torun_oleg@lte.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | LMKP "Lvivteploenergo" |
National ID: | 05506460 |
Contact point: |
Yurchyshyn Lyuda +380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua |
Additional contacts: |
Торунь Олег Ярославович +380322293008 torun_oleg@lte.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 140 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2021 12:06 |
Enquiries until: | 07 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 140 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Тендерна документація
14 квітня 2021 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 12:07 |
ТД.doc | |
14 квітня 2021 12:07 |
Додаток 3.doc | |
14 квітня 2021 12:07 |
Додаток 1.doc | |
14 квітня 2021 12:07 |
Додаток 2 .doc | |
14 квітня 2021 12:07 |
Додаток 4.2 (ЛОТ 2).doc | |
14 квітня 2021 12:07 |
Додаток 5.doc | |
14 квітня 2021 12:06 |
Додаток 4.1 (ЛОТ 1).doc | |
14 квітня 2021 12:06 |
Додаток 4.3 (ЛОТ 3).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000086 ● 8a452cabeaeb49cdbd97d2a3fbb5ade1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2021 №380
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.06.2021 №380
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2021-04-14-002088-c 14.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 14:19:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (ДК 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-14-002088-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 09:59:10
Відповідь на запит до оголошення №UA-2021-04-14—002088-c
На Ваш запит відповідно до оголошення №UA-2021-04-14—002088-c, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго» - комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст. 2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого плану ремонтів.
3) Логістичний відділ ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отримання комерційних пропозицій на момент вивчення ринку. Додаток №1- копія комерційної пропозиції ТзОВ «Профісталь», копія комерційної пропозиції ТзОВ «Дніпропетровська трубна компанія», копія комерційної пропозиції ТзОВ «ТЕХ ВМ», копія комерційної пропозиції ПП «ТЕХІНФО»
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель на підставі моніторингу процедури закупівлі згідно оголошення ID UA-2021-04-14-002088-c повідомляємо, що виявлене порушення усунене Протоколом засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» №19/07/2021-01.5 в.т. від 19.07.2021р., оскільки зміни до Річного плану закупівель відобразити в електронній системі немає технічної можливості. В майбутніх тендерах Ваші зауваження будуть прийняті до уваги. Вдячні Вам за пильність при моніторингу закупівель.
2021-07-20 11:06:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Комплектуючі до сталевих труб |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 400,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за кожну поставлену партію товару згідно заявок замовника | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |