Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (медичні матеріали, 6 лотів)
Очікувана вартість
191 494,51 UAH
UA-2021-04-12-006858-a a9f3f910b54c4e4482c24ea30c35e89e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсипенко Світлана Миколаївна

380442801128 SESYPENKO@VODOKANAL.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Єсипенко Світлана Миколаївна
380442801128
SESYPENKO@VODOKANAL.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 14:00
Очікувана вартість: 191 494,51 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

15 квітня 2021 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 19:12
Зміни 15_04_2021.docx
15 квітня 2021 19:12
Додаток 1 (Технічні вимоги ) зміни.docx
15 квітня 2021 19:12
Оголошення спрощеної закупівлі нова редакція.doc
12 квітня 2021 17:56
Додаток 2 (Цiнова пропозицiя).docx
12 квітня 2021 17:56
Додаток 3 (Проект Договору) (1).doc
15 квітня 2021 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 19:12
Зміни 15_04_2021.docx
15 квітня 2021 19:12
Додаток 1 (Технічні вимоги ) зміни.docx
12 квітня 2021 17:56
Додаток 1 (Технічні вимоги ).docx
15 квітня 2021 19:12
Оголошення спрощеної закупівлі нова редакція.doc
12 квітня 2021 17:56
Оголошення спрощеної закупівлі (1).doc
12 квітня 2021 17:56
Додаток 2 (Цiнова пропозицiя).docx
12 квітня 2021 17:56
Додаток 3 (Проект Договору) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік вклдень в аптечки
Дата подання: 14 квітня 2021 09:23
Дата відповіді: 15 квітня 2021 08:37
Добрий день! Який перелік вкладень повинен бути в аптечки виробничи та аптечки офісні? Дякуємо
Відповідь: В Додаток 1 до інформацій та документів щодо оголошеної закупівлі (технічні вимоги) будуть внесені відповідні зміни у цій частині.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (медичні матеріали, 6 лотів), (Лот 3 –Розрахунковий департамент)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 28 153,32 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 281,53 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 квітня 2021 15:56
Закінчення: 29 квітня 2021 16:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

104 шт
ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (медичні матеріали, 6 лотів): аптечка виробнича, аптечка медична (ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 24 211,96
UAH з ПДВ
23 878,12
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА" 27 520,40
UAH з ПДВ
24 104,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 09:22
Електронний підпис
26 квітня 2021 09:22
статут та опис.pdf
26 квітня 2021 09:22
паспорта аптечки 006-25.pdf
26 квітня 2021 09:22
паспорта аптечки 006-24.pdf
26 квітня 2021 09:22
20210415_витяг.pdf
26 квітня 2021 09:22
2 технічні вимоги.pdf
26 квітня 2021 09:22
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

ПРАТ "АВ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 23 878,12
UAH з ПДВ
11 травня 2021 09:56

Документи

11 травня 2021 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
23 878,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2021 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 15:21
Фарммедальянс 988 Спрощена.docx укладений
17 червня 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 13:31
Фарммедальянс 988.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 13:31
Фарммедальянс 988.docx зміни до договору
06 грудня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 14:57
988 ФАРММЕДАЛЬЯНС.pdf укладений
20 травня 2021 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі – 4 656 грн 23 коп. (чотири тисячі шістсот п'ятдесят шість грн 23 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 23 878 грн 12 коп. (двадцять три тисячі вісімсот сімдесят вісім грн 12 коп.), в тому числі сума без ПДВ 22 316 грн 00 коп. (двадцять дві тисячі триста шістнадцять грн 00 коп.), ПДВ – 1 562 грн 12 коп. (одна тисяча п’ятсот шістдесят дві грн 12 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 28 534 грн 35 коп. (двадцять вісім тисяч п'ятсот тридцять чотири грн 35 коп.), в тому числі сума без ПДВ 26 536 грн 95 коп. (двадцять шість тисяч п'ятсот тридцять шість грн 95 коп.), ПДВ – 1 997 грн 40 коп. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто сім грн 40 коп.). 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “30” травня 2022 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та вступає в дію з 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 988/24/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 30 травня 2022
Сума оплати за договором: 23 878,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 562,12 UAH)