Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Accumulators and rechargeable batteries (31430000-9 - Electric accumulators)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 46 293 235,80 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 квітня 2021 18:29 |
Enquiries until: | 21 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 46 293 236 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Тендерна документація
21 травня 2021 17:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2021 17:53 |
Зміни до тендеру_4238_21.05.2021.docx | |
21 травня 2021 17:53 |
4238 ТД _ акумулятори та акумуляторні батареї_нова редакція від 21.05.2021.docx | |
13 травня 2021 15:21 |
Зміни до тендеру_4238_13.05.2021.docx | |
05 травня 2021 17:27 |
Зміни до тендеру_4238_05.05.2021.docx | |
27 квітня 2021 16:52 |
Зміни до тендеру_4238_27.04.2021.docx | |
13 квітня 2021 17:40 |
Зміни до тендеру_4238_13.04.2021.docx | |
02 квітня 2021 18:26 |
Додаток 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
№ UA-2021-04-02-003085-a Вами розміщено вимогу при закупівлі електричних акумуляторів (акумулятори та акумуляторні батареї). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Згідно вимог п.4.3. додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати довідку про досвід виконання договору. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 рок Враховуючи зазначене, Учасники, які мають досвід виконання у інший період, будуть дискваліфіковані.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою підвищення конкурентоздатності та прозорості проведення торгів, вимагаємо внести зміни до п.4.3 Додатку №2 тендерної документації, передбачивши можливість участі учасників, що мають досвід постачання у 2021 році та не створювати дискримінацію серед учасників.
Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Електричних акумуляторів (акумулятори та акумуляторні батареї)» (оголошення UA-2021-04-02-003085-a) (надалі – ТД) не відповідає ч.4 статті 22 Закону, містить вимоги, що суперечать чинному законодавству, а також дискримінаційні умови щодо строків поставки.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону замовник не може встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Закон визначає строки поставки товару, що планується до закупівлі одним із істотних умов тендеру. Так, строки поставки визначені як обов’язкова умова ТД (п. 7 ч.2 ст. 22 Закону). Так само строки поставки є істотною умовою і будь-якого договору поставки чи купівлі-продажу відповідно до цивільного та господарського законодавства.
Проаналізувавши ТД, прийшли до висновку, що строки поставки чітко не визначені та мають невідповідності.
Так, в п.1.4.4. ТД «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» зазначений -«До 31.12.2021р.»
В той же час, в Додатку 3 ТД , учасник має зазначити максимальний місячний обсяг продукції, який може поставити, строк поставки всього обсягу продукції, із врахуванням умови, що «строк поставки продукції – має бути не більше 30 календарних днів».
А в п. 5.2. Додатку №9 до ТД – «Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Продукції». Згідно п.13.7. Додатку №9 до ТД – «Строк дії цього Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2021.»
Окремо звертаємо вашу увагу на те, що строк поставки продукції не більше 30 календарних днів є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства України, виходячи з наступного.
Зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише одним учасником, який може мати готову продукцію на складах в необхідному обсязі та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі інших виробників, постачальників та їх представників на території України.
Акумулятор 2 OPzS-100 - це складний технологічний виріб та його собівартість є досить високою. Середньозважений час виробництва акумулятора зазвичай становить 60 календарних днів. Строк здійснення вантажного транспортного сполучення, який також впливає на загальний мінімальний строк поставки товару - 30 календарних днів.
Тому зваженим та прозорим строком поставки продукції був би в термін не менше 90 календарних днів з моменту підписання договору про закупівлю.
На момент оголошення закупівлі існує тільки один виробник такого товару, який може дозволити собі мати такі залишки товару на складах (12661 шт. Акумулятор 2 OPzS-100) –
Отже, встановивши в ТД такі необгрунтовано жорсткі строки поставки акумуляторів 2 OPzS-100, замовник звузив потенційне коло учасників, що є дискримінаційною умовою ТД.
На підставі викладеного, просимо замовника внести зміни до ТД щодо строків поставки Акумуляторів 2 OPzS-100 в кількості 12661 шт., зробити конкурентними:
мінімальними партіями, згідно графіку поставки, викладеному як Додаток до Договору на закупівлю, в строк - до 31.12.2021 року.
У разі не задоволення вищевикладеної вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України „Про публічні закупівлі”.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 червня 2021 18:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000053 ● 39c197b03b2d4b53a576bf6dcc305c30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-04-02-003085-a 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-02-003085-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 серпня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (номер процедури закупівлі UA-2021-04-02-003085-a). За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сантана ОЙЛ», ТОВ «Владмет», ТОВ «СЛ-Енергія» та ТОВ «Євроклінсервіс» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. ДАСУ зазначає, що за результатами моніторингу установлено, що у додатку № 6 до тендерної документації Замовник визначив порядок подання документів для укладання договору (документи визначені у розділі ІІ додатку № 6 до тендерної документації), який здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання документів для укладання договору у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на наступне. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У розділі І Додатку №6 зазначено, що переможець надає документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. В той же час, документи, які Замовник просить надати у паперовому вигляді, стосуються вже безпосередньо укладання договору, а не процедури закупівлі. А відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто укладання договору не є процедурою закупівлі та не підпадає під дію частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, цим розділом тендерної документації Замовник не вимагає від переможця надання інформації, поданої ним під час проведення процедури закупівлі. Отже, відсутнє порушення частини восьмої статті 12 Закону. 2. ДАСУ зазначає, що також моніторингом установлено, що у пункті 10 додатку № 5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії антикорупційної програми або наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. ТОВ «Сантана ОЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав копії антикорупційної програми, затвердженої наказом учасника від 15.01.2016 № 01/зд та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1. Також установлено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми. Так, у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програми затверджується керівниками, зокрема, юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому, учасник ТОВ «Сантана ОЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми, положення якої, не приведено у відповідність до вимог рішення Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1, оскільки, надана антикорупційна програма не містить ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу та інші, чим не дотримав вимог пункту 10 додатку № 5 до тендерної документації. Категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на те, що Типова антикорупційна програму була затверджена рішенням НАПЗК від 02.03.2017 р. №75. В той час, як антикорупційна програма учасника ТОВ «Сантана ОЙЛ» затверджена наказом від 15.01.2016 р., тобто до набуття чинності рішення НАПЗК. Окремо акцентуємо увагу на тому, що тендерна документація не містила вимог щодо змісту Антикорупційної програми. 3. ДАСУ зазначає, що учасник ТОВ «Владмет» у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 30.04.2021 № 30/4-10 та договори/контракти від 29.10.2019 № 29/10, від 08.01.2019 № 08/01/19, від 09.12.2019 № huq1056 та від 08.07.2020 № 8/7 до неї. Згідно з умовами зазначених договорів/контрактів невід’ємними їх частинами є специфікації. При цьому учасник ТОВ «Владмет» у складі тендерної пропозиції не надав специфікацій до договорів/контрактів, які є їх невід’ємними частинами, чим не дотримав вимог підпункту 3.3. пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації, так як документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору надані не в повному обсязі. Звертаємо увагу, що серед учасників процедури закупівлі відсутній учасник ТОВ «Владмет». 4. ДАСУ зазначає, що Учасник ТОВ «СЛ-Енергія» на виконання зазначеної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору від 19.05.2021 № 19052021/14 та договір від 04.04.2019 № 19-04/09-02. Предметом зазначеного договору є придбання акумуляторних елементів «SUNLIGHT» 2V 6OPzS300, що є складовими частинами акумуляторів. При цьому, учасник ТОВ «СЛ-Енергія» у складі тендерної пропозиції не надав документів, що підтверджують виконання аналогічного договору з поставки продукції, яка є предметом закупівлі, а саме: електричних акумуляторів, чим не дотримав вимог підпункту 3.3. пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації. Категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на наступне. Відповідно до частини 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до оголошення про закупівлю предмет закупівлі має код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори. Слід зазначити, що для акумуляторних елементів не передбачено іншого коду ЄЗС. А отже вони мають також код 31430000-9, що відповідає предмету закупівлі. 5. ДАСУ зазначає, що учасник ТОВ «Євроклінсервіс» під час подання своєї пропозиції не підтвердив, шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (шляхом проставлення галочки), інформації, що визначена у пункті 5 частини першої статті 17 Закону. Крім того, учасник не надав лист-пояснення про ненадання відповідної інформації, чим не дотримав вимог приміток додатку № 2 до тендерної документації. Категорично не погоджуємося із зазначеним, адже в електронній системі серед відповідей учасника на умови участі у закупівлі взагалі відсутнє електронне поле з інформацією про підстави відхилення, що визначені у пункті 5 частини першої статті 17 Закону, так як учасник не є фізичною особою.
2021-08-20 15:58:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 30.08.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 13.08.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-04-02-003085-a (4238). |
Дата публікації: | 30 серпня 2021 |
Документи:
30 серпня 2021 16:58
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 43 969 120,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 219 845,60 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 439691.2 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Електричних акумуляторів (акумулятори та акумуляторні батареї)» (оголошення UA-2021-04-02-003085-a) (надалі – ТД) не відповідає ч.4 статті 22 Закону, містить вимоги, що суперечать чинному законодавству, а також дискримінаційні умови щодо строків поставки.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону замовник не може встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Закон визначає строки поставки товару, що планується до закупівлі одним із істотних умов тендеру. Так, строки поставки визначені як обов’язкова умова ТД (п. 7 ч.2 ст. 22 Закону). Так само строки поставки є істотною умовою і будь-якого договору поставки чи купівлі-продажу відповідно до цивільного та господарського законодавства.
Проаналізувавши ТД, прийшли до висновку, що строки поставки чітко не визначені та мають невідповідності.
Так, в п.1.4.4. ТД «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» зазначений -«До 31.12.2021р.»
В той же час, в Додатку 3 ТД , учасник має зазначити максимальний місячний обсяг продукції, який може поставити, строк поставки всього обсягу продукції, із врахуванням умови, що «строк поставки продукції – має бути не більше 30 календарних днів».
А в п. 5.2. Додатку №9 до ТД – «Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Продукції». Згідно п.13.7. Додатку №9 до ТД – «Строк дії цього Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2021.»
Окремо звертаємо вашу увагу на те, що строк поставки продукції не більше 30 календарних днів є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства України, виходячи з наступного.
Зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише одним учасником, який може мати готову продукцію на складах в необхідному обсязі та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі інших виробників, постачальників та їх представників на території України.
Акумулятор 2 OPzS-100 - це складний технологічний виріб та його собівартість є досить високою. Середньозважений час виробництва акумулятора зазвичай становить 60 календарних днів. Строк здійснення вантажного транспортного сполучення, який також впливає на загальний мінімальний строк поставки товару - 30 календарних днів.
Тому зваженим та прозорим строком поставки продукції був би в термін не менше 90 календарних днів з моменту підписання договору про закупівлю.
На момент оголошення закупівлі існує тільки один виробник такого товару, який може дозволити собі мати такі залишки товару на складах (12661 шт. Акумулятор 2 OPzS-100) –
Отже, встановивши в ТД такі необгрунтовано жорсткі строки поставки акумуляторів 2 OPzS-100, замовник звузив потенційне коло учасників, що є дискримінаційною умовою ТД.
На підставі викладеного, просимо замовника внести зміни до ТД щодо строків поставки Акумуляторів 2 OPzS-100 в кількості 12661 шт., зробити конкурентними:
мінімальними партіями, згідно графіку поставки, викладеному як Додаток до Договору на закупівлю, в строк - до 31.12.2021 року.
У разі не задоволення вищевикладеної вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України „Про публічні закупівлі”.
Скарги до лоту
Дата подання: 14 червня 2021 18:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ САНТАНА ОЙЛ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК-УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛ-Енергія» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВЛАДАРМЕТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ВК "ЕНЕРГІЯ" " | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЛАДАРМЕТ" |
43 209 460,80
UAH з ПДВ
|
34 184 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" |
41 781 300,00
UAH з ПДВ
|
34 169 506,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС |
43 969 120,80
UAH з ПДВ
|
35 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛ-Енергія» |
43 705 518,78
UAH з ПДВ
|
35 451 053,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ САНТАНА ОЙЛ |
43 148 688,00
UAH з ПДВ
|
41 705 334,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" #38896647 |
Переможець |
34 169 506,80
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 10:09
|
ЦЗВ-07-00921-01.pdf | укладений |
12 серпня 2021 10:08
|