Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через інформаційні агентства, електронні засоби масової інформації (Інтернет видання), друковані засоби масової інформації) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»); Лот № 1 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через веб-сайти регіональних електронних засобів масової інформації (Інтернет видання) Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»); Лот № 2 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»)
Очікувана вартість
1 378 509,00 UAH
UA-2021-03-16-001841-b ● cf7a4f3856904b1789a24f87d5d12e2f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694489 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Адміральська, 22 |
Контактна особа: |
Мунтян Андрій Володимирович +380512372205 mkoda_dpid@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 378 509,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств
Керуючись частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через інформаційні агентства, електронні засоби масової інформації (Інтернет видання), друковані засоби масової інформації) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»); Лот № 1 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через веб-сайти регіональних електронних засобів масової інформації (Інтернет видання) Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»); Лот № 2 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-004390-b, було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
16 березня 2021 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 7 проєкт договору.doc | |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 6.docx | |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 5.docx | |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 4.doc | |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 3.doc | |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 2.docx | |
16 березня 2021 10:27 |
Додаток 1.doc | |
16 березня 2021 10:27 |
Тендерна документація.doc | |
16 березня 2021 10:27 |
Оголошення про закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2021 14:28
Дата відповіді: 23 березня 2021 10:20
У переліку тендерної документації сказано, що учасник повинен подати Інформацію про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком 3 до цієї тендерної документації;
У додатку три вказано перелік ресурсів. Його треба просто підписати?
Відповідь: У розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатку 3 до цієї тендерної документації;
Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, наведені в додатку 5 до цієї тендерної документації.
Згідно додатку 5 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» зазначено, що учасник у складі пропозиції надає в тому числі технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком 3.
Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» усі документи, які складені безпосередньо учасником процедури, повинні бути складені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та містити реєстраційний номер, дату та підпис уповноваженої особи.
- інформацією про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатку 3 до цієї тендерної документації;
Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, наведені в додатку 5 до цієї тендерної документації.
Згідно додатку 5 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» зазначено, що учасник у складі пропозиції надає в тому числі технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком 3.
Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» усі документи, які складені безпосередньо учасником процедури, повинні бути складені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та містити реєстраційний номер, дату та підпис уповноваженої особи.
Питання до тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2021 14:30
Дата відповіді: 23 березня 2021 10:22
У ТД сказано, що слід заповнинити тендерну пропозицію згідно з додатком 4 до цієї тендерної документації. У додатку є місце для вказання ціни. Нам вказувати ціну у документі за завантажувати її разом з усіма документами?
Дозволяється, щоби ціну бачили всі учасники закупівлі?
Відповідь: У розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- заповнену тендерну пропозицію згідно з додатком 4 до цієї тендерної документації.
Враховуючи наведені вимоги учасникам необхідно заповнити всю тендерну пропозицію з обов’язковим вказанням графи «Сума (з ПДВ/без ПДВ, грн.**)», при чому цифри мають бути відмінними від 0,00 грн. Для платників ПДВ вказується – з ПДВ, а для неплатників – без ПДВ.
В частині 2 статті 28 Закону вказано, що під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
- заповнену тендерну пропозицію згідно з додатком 4 до цієї тендерної документації.
Враховуючи наведені вимоги учасникам необхідно заповнити всю тендерну пропозицію з обов’язковим вказанням графи «Сума (з ПДВ/без ПДВ, грн.**)», при чому цифри мають бути відмінними від 0,00 грн. Для платників ПДВ вказується – з ПДВ, а для неплатників – без ПДВ.
В частині 2 статті 28 Закону вказано, що під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 2 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств») |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 422 274,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 111,37 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот № 2 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»)
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська буд. 22
Дата доставки:
21 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
418 000,00
UAH з ПДВ
|
418 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІА ІНФОРМ ГРУПП" |
422 274,00
UAH з ПДВ
|
422 274,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3107802398 |
Переможець |
418 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2022 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 13:31
|
13.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 10:10
|
Дог 13 дод уг 4.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 10:08
|
Дог 13 дод угода 3.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:10
|
Дог 13 дод 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 11:27
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 13:40
|
Договір 13.pdf | укладений |
19 квітня 2021 13:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились, що відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9.3 Договору дія Договору продовжується на 2022 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 01 квітня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились, що дія Договору, відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжується на 2022 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі, в сумі 63 445 (шістдесят три тисячі чотириста сорок п’ять) грн 60 коп., без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення банківських реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |