Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з приймання відходів: Лот 1- Послуги з приймання твердих побутових відходів/Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів)
Очікувана вартість
421 597,20 UAH
UA-2021-03-15-003555-c 7afd4bc0328947d68d2d092ea27288cf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбалюк Олександр Леонтійович

380937495101
380444005618
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Цимбалюк Олександр Леонтійович
380937495101,380444005618
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної п.п.1 п.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Послуги по утилізації сміття закуповуються підприємством для покращення стану навколишнього середовища та запобігти його викиданню в непризначені місця.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 10:27
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з приймання відходів: Лот 1- Послуги з приймання твердих побутових відходів/Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот 1-700 тон., Лот 2- 3000 м3.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: захоронення відходів: на відстань до 30 км від Святошинського району м. Києва;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2021 року.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

15 березня 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 14:03
Протокол проведення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 278 100,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3000 м³
Лот 2- Послуги з приймання будівельних відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Академіка Туполєва 21
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Переможець 278 100,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 10:29

Документи

25 березня 2021 10:29
Електронний підпис
25 березня 2021 10:29
Протокол проведення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 10:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
278 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2021 10:29
Електронний підпис
25 березня 2021 10:29
Протокол проведення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:31
608117.16Т ДУ2 Київспецтранс.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:53
ДУ 1 Дог. 608117-16Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:39
608117-16Т ДУ 1 ПАТ Київспецтранс будВ.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:52
608117-16Т ПАТ Київспецтранс будВ.pdf укладений
05 квітня 2021 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму закупівлі за кошти місцевого бюдету КПКВ 4717691 в сумі 120 000,00 грн. та відповідно збільшити за рахунок коштів господарської діяльності
Номер договору про закупівлю: 608117/16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну договора за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 120000,00 грн., та відповідно збільшити за кошти господарської діяльності. Загальна сума договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 608117/16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 6 статті41 Закону України "Про публічні закупівлі " дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 608117/16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 53 302,50
UAH (в тому числі ПДВ 8 883,75 UAH)