Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
труби та супутні вироби
pipes and related products
pipes and related products
Очікувана вартість
32 006 099,00 UAH
UA-2021-03-11-003464-b ● 6278967965b04216bd46ad7655faad7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 03355726 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, ПЛОЩА ІМЕНІ Ю.ТУТУШКІНА, 9 |
Контактна особа: |
Микола Щусь +380952774234 m0503156157@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Панова Інна Вікторівна +380952774234 Tendervoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | MISKE KOMUNALNE PIDPRIEMSTVO "VIROBNICHE UPRAVLINNYA VODOPROVIDNO-KANALIZATSIYNOGO GOSPODARSTVA MISTA HERSONA" |
National ID: | 03355726 |
Contact point: |
Shchus Mykola +380952774234 m0503156157@gmail.com |
Additional contacts: |
Панова Інна Вікторівна +380952774234 Tendervoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 32 006 099,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 березня 2021 11:07 |
Enquiries until: | 01 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 32 006 099 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Scope of the procurement
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо гарантійних листів від товаровиробника
Дата подання: 22 березня 2021 10:47
Дата відповіді: 22 березня 2021 10:58
Згідно тендерної документації Учасник повинен надати :
- У складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист (гарантійні листи) від товаровиробника (товаровиробників) який підтверджує спроможність здійснити поставку товару в обсягах та в строки вказані у тендерній документації та гарантійний термін на товар .
Якщо Учасник пропонує товар європейського виробника - чи можливо надати гарантійний лист офіційного представника ( дилера ) цього виробника в Україні, яким підтверджено спроможність здійснити поставку товару в обсягах та в строки вказані у тендерній документації та вказано гарантійний термін на товар .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, тільки від товаровиробника (товаровиробників).
Тендерна пропозиція
Дата подання: 24 березня 2021 08:08
Дата відповіді: 24 березня 2021 08:52
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник планує участь не у всіх лотах, як він має заповнити форму тендерної пропозиції: виключити ті лоти, за якими він не приймає участь, або залишити ці лоти незаповненими? Дякую!
Відповідь: На Ваш розсуд,
Відповідність технічним вимогам
Дата подання: 24 березня 2021 08:22
Дата відповіді: 24 березня 2021 08:55
Добрий день! Учасник має надати інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 3). Уточніть, будь ласка, як саме документи має надати учасник на виконання вказаних вимог? Також які документи має надати учасник на виконання вказаних вимог, якщо він бере участь не у всіх лотах? Дякую!
Відповідь: Довідка у довільній формі або у формі Додатку № 3 для кожного лоту окремо
Проект договору
Дата подання: 24 березня 2021 17:07
Дата відповіді: 25 березня 2021 07:49
Добрий день! Учасник має надати заповнений та підписаний проект договору. Роз'ясніть, будь ласка, чи має учасник заповнювати у договорі інформацію про ціну та специфікації? Дякую!
Відповідь: Ні, треба заповнити тільки преамбулу та реквізити сторін
Нелогічні вимоги замовника
Дата подання: 31 березня 2021 23:32
Просимо аргументовано пояснити, чому згідно п. 17.4 Додатку №4 вимагається Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001 та останній звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, але п. 27.5 вимагається Сертифікат на систему екологічного управління, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001 без останнього звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду? Якщо це просто технічна помилка, просимо вилучити з п 17.4 вимогу надавати цей звіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-11-003464-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КСАНТОС", Код ЄДРПОУ:41841467
Дата подання: 31 березня 2021 23:23
Дискримінаційні (обмежуючі) вимоги ТД
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 5.2 Додатку №6 та п. Додатку №3 до тендерної документації замовником зазначено наступні умови поставки товару: 12 годин з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника (Додаток №6) / протягом 12 годин (в т.ч. у вихідні та святкові дні) за усною або письмовою заявкою замовника (Додаток №3). Відповідно до вищевказаної вимоги, здійснити поставку продукції у такий стислий термін може лише учасник, який знаходиться у м. Херсон та найближчих містах, має у наявності на складах всю зазначену продукцію та працює без святкових, вихідних днів, що наводить на думку про можливу заангажованість Замовника стосовно конкретного учасника/виробника. Перелік продукції містить більше 400 товарних позицій та поставити таку кількість протягом 12 годин - це щось з області фантастики. Також, слід враховувати, що продукція, пропонована до постачання, може бути іноземного виробництва, що автоматично збільшує строки на виробництво та транспортування продукції та звертаємо Вашу увагу, що інші водоканали України зазначають у документація реальні терміни поставки, від 10 до 90 робочих днів, в залежності від переліку та загальної кількості предмету закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації у частині збільшення терміну поставки продукції. У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-03-11-003464-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КСАНТОС", Код ЄДРПОУ:41841467
Дата подання: 31 березня 2021 23:51
Дискримінаційні вимоги Лоту 4
Додатком №4 тендерної документації від потенційних учасників Лоту 4 вимагається надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на території міста Херсона (підтвердити необхідними документами: свідоцтвом про право власності, договорами оренди зі всіма додатками і т. д.), проте для інших лотів дана вимога стосується всієї території України. Чим продукція Лоту 4 відрізняється за якимись показниками, що учасникам потрібно мати обладнання та матеріально-технічну базу САМЕ на території міста Херсона??? ВИМАГАЄМО внести зміни до ТД та визначити необхідність наявності обладнання та матеріально-технічної бази на території України за всіма Лотами!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-11-003464-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КСАНТОС", Код ЄДРПОУ:41841467
Дата подання: 02 квітня 2021 18:46
Дата подання: 02 квітня 2021 18:46
Скарга на умови тендерної документації
СКАРГА
на дискримінаційні умови тендерної документації
11.03.2021 р. Міське комунальне підприємство «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА» (далі - Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю товару «Код згідно з ДК 021:2015 - 44160000-9 Труби та супутні вироби» з загальною очікуваною вартістю 32 006 099,00 грн. з ПДВ (10 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-003464-b.
ТОВ «КСАНТОС» (далі - Скаржник) має бажання взяти участь у лоті «Фасонні частини та фітинги» вищевказаної закупівлі з очікуваною вартістю 585 873,46 грн. з ПДВ, у зв’язку з чим Скаржником було проаналізовано тендерну документацію (надалі – Документація) Замовника та встановлено наявність умови, яка є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та унеможливлює його участь у процедурі закупівлі, тим самим порушуючи права та законні інтереси Скаржника.
Умова тендерної документації, яку Скаржник вважає дискримінаційною наступна:
Згідно з п.п.1 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями …. та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6).
У п.5.2. Договору (Додаток 6 Договір 11-2 фасонні частини та фітинги), який кожен учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції заповненим та підписаним на знак погодження з усіма його умовами, зазначено наступне:
- Умови поставки товару: 12 годин з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника.
Скаржник не погоджується з правомірністю умов, зазначених Замовником у п.5.2 Договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації Замовника, та вважає їх незаконними, необґрунтованими і бажає оскаржити дані умови у зв’язку з наведеним нижче.
Слід вказати, що зазначений Замовником у п.5.2. Договору строк поставки товару є надто коротким, який мало хто з потенційних учасників зможе дотриматися, що унеможливлює участь у даній закупівлі значного кола учасників, які не матимуть можливості поставити товар у такий короткий строк, встановлений Договором.
Скаржник не матиме можливості виконати умови п.5.2 Договору та здійснити поставку товару протягом 12 годин з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника, бо має намір поставляти товар імпортного виробництва, строк поставки якого є значно довшим.
На теперішній час, з урахуванням карантинних обмежень та тривалості митних процедур при завезенні товару на територію України, строк поставки товару імпортного виробництва є не менше, ніж 30 робочих днів.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Скаржник вважає, що Замовником було порушено принцип недискримінації учасників, адже умови, зазначені Замовником у п.5.2 Договору є дискримінаційними, та такими, що значно звужують коло учасників та не дають можливість Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вимог Документації в частині зазначення дискримінаційних умов у Договорі, було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Із зазначеного вбачається, що тендерна документація Замовника є такою, що потребує внесення змін з метою виключення дискримінаційних умов, які перешкоджають можливості, зокрема, Скаржника, взяти участь у процедурі закупівлі.
На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення процедури закупівлі Міським комунальним підприємством «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА» у закупівлі UA-2021-03-11-003464-b.
3. Зобов’язати Міське комунальне підприємство «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА» внести зміни до тендерної документації у закупівлі UA-2021-03-11-003464-b, а саме:
- у п.5.2. Договору (Додаток 6 Договір 11-2 фасонні частини та фітинги) зазначити наступні умови: «Умови поставки товару: 30 робочих днів з моменту отримання усної або письмової заявки Замовника».
Додатки:
1. Додаток 6 Договір 11-2 фасонні частини та фітинги
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2021 16:50
рішення від 06.04.2021 № 7015 + лист Замовнику+ лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 16:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2021 № 8071.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 18:12
рішення від 15.04.2021 №8071.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 18:02
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | фланці сталеві |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 979 354,25 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 793,54 UAH з ПДВ |
Title: steel flanges
Current status: Cancelled
Estimated total value: 979 354,25 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 9 793,54 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 17 травня 2021 12:10
Auction planned date: 17 травня 2021 12:10
Позиції
1320 шт
фланці сталеві
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, буд. 9
Дата доставки:
31 грудня 2021
steel flanges
CPV: 44160000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 15:44 |
Кінець періоду оскарження: | 16 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 16 квітня 2021 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
05 квітня 2021 15:44
|
Електронний підпис |
05 квітня 2021 15:44
|
ПРОТОКОЛ про відміну.pdf |