Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з утримання скверів та парків на території м. Суми.
Очікувана вартість
4 310 000,00 UAH
UA-2021-03-05-006957-c e3121815d32b4273bb1839067061ab22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 4 310 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Надання послуг з утримання скверів та парків на території м. Суми.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 310 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 22.03.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: лот №1 - 12 000,00 грн. (1%), лот №2 – 3 500,00 грн. (1%), лот №3 – 5 150,00 грн. (1%), лот №4 – 2 250,00 грн. (1%), лот №5 – 20200,00 грн. (1%).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 5 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 березня 2021 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 13:22
Оголошення.docx
05 березня 2021 13:12
Додаток 6.docx
05 березня 2021 13:12
Додаток 5.docx
05 березня 2021 13:11
Додаток 4 Проект договору.docx
05 березня 2021 13:11
Додаток 3.docx
05 березня 2021 13:11
Додаток 2.docx
05 березня 2021 13:10
Додаток 1.doc
05 березня 2021 13:10
Тендерна документація.docx
05 березня 2021 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 13:22
Оголошення.docx
05 березня 2021 13:12
Оголошення.docx
05 березня 2021 13:12
Додаток 6.docx
05 березня 2021 13:12
Додаток 5.docx
05 березня 2021 13:11
Додаток 4 Проект договору.docx
05 березня 2021 13:11
Додаток 3.docx
05 березня 2021 13:11
Додаток 2.docx
05 березня 2021 13:10
Додаток 1.doc
05 березня 2021 13:10
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз`ясненням
Дата подання: 11 березня 2021 13:10
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:12
В Додатку 4 Договір №____на надання послуг з утримання скверів та парків на території м.Суми п.2.5. Розділу 2 «Якість послуг» викладений в наступній редакції : «2.5. Контроль за якістю послуг здійснює Замовник або він може делегувати в установленому законодавством порядку повноваження щодо здійснення технічного нагляду за наданням послуг на об’єктах що підлягають утриманню, перевірці цін, розцінок, прийняттю наданих послуг, здійснення контролю третій особі, зокрема спеціалізованій організації або спеціалісту уклавши відповідний договір (за наявності у спеціалізованої організації або спеціаліста відповідних дозволів, які надають право здійснювати технічний нагляд за наданням послуг відповідно до законодавства на весь час дії Договору).» В зв’язку з цим прошу роз’яснити, яким чинним нормативом ( з зазначенням найменування, номеру та дати) передбачено проведення технічного нагляду за наданням послуг з утримання скверів та парків ? В разі відсутності таких нормативів, прошу внести зміни до тендерної документації, виклавши в Договорі п.2.5. Розділу 2 «Якість послуг» в наступній редакції : «2.5. Контроль за якістю послуг здійснює Замовник.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що пункт 2.5. проекту Договору на надання послуг з утримання скверів та парків на території м. Суми встановлює право Замовника, а не обов’язок і застосовується Замовником у разі необхідності виходячи зі змісту виконуваних робіт/послуг, виходячи з наступного.
Згідно з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903, технічний нагляд забезпечує Замовник протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта.
Пунктом 67 Постанови КМУ від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», визначено, що на документах, які засвідчують права громадян і юридичних осіб, фіксують факт витрати грошових коштів і матеріальних цінностей, підпис відповідальної особи повинен завірятися гербовою печаткою.
У примірному переліку документів, на які ставиться гербова печатка (додаток 3 до Інструкції) передбачено, у тому числі, акти (прийому закінчених будівництвом об'єктів, обладнання, виконання робіт; списання; експертизи тощо). Таким чином, «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) засвідчуються особою, підпис якої завіряється гербовою печаткою, після погодження інспектором технічного нагляду кількості та якості виконаних будівельних робіт у звітному періоді.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000089 ● a73f623d886c45ea81714694627e0bb7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2021
№ 368

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
49. UA-2021-03-05-006957-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання щодо усунення порушень, викладених у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-05-006957-c Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради вжиті заходи щодо припинення зобов’язань за договорами про закупівлю по лотах №1-5.Інформація та документи, що свідчать про усунення порушень, зазначені у висновку, оприлюднена в електронній системі закупівель з дотриманням положень абз.2 ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі"

2021-07-14 15:04:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.

2021-07-15 10:20:51

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №5 Надання послуг з утримання скверів та парків на території м. Суми.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 020 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 березня 2021 14:35
Закінчення: 22 березня 2021 14:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 посл
Лот №5 Надання послуг з утримання скверів та парків на території м. Суми.
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
400000 м²
Збирання та вивезення сміття та опалого листя
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
12560 м²
Очищення доріжок, алей, сходів
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
95 шт
Очищення урн від побутового сміття
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
400000 м²
Косіння та прибирання скошеної трави на газонах
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 2 019 953,23
UAH з ПДВ
2 019 953,23
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 2 019 969,60
UAH з ПДВ
2 019 969,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 квітня 2021 10:37
Електронний підпис
02 квітня 2021 10:34
public_doc (1).pdf
02 квітня 2021 10:34
IMG_0001 (3).jpg
02 квітня 2021 10:34
Dovidka_21069494640540468600 (1).pdf
02 квітня 2021 10:32
Електронний підпис
02 квітня 2021 10:28
Електронний підпис
02 квітня 2021 10:24
Електронний підпис
02 квітня 2021 10:22
Електронний підпис
02 квітня 2021 10:20
public_doc (1).pdf
02 квітня 2021 10:20
IMG_0001 (3).jpg
02 квітня 2021 10:20
Dovidka_21069494640540468600 (1).pdf
19 березня 2021 16:53
Електронний підпис
19 березня 2021 16:52
договірна ціна лот 5.pdf
19 березня 2021 16:52
кеп.pdf
19 березня 2021 16:52
захист довкілля.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 6.pdf
19 березня 2021 16:52
проект договору.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 3.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 2.pdf
19 березня 2021 16:52
субпідряд.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 1 форма 3.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 1,форма 2.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 1 форма 1.pdf
19 березня 2021 16:52
Установчі док..pdf
19 березня 2021 16:52
додаток_1форма_4,лютий.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток_1_форма_4,серпен_.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток_1_форма_4,липен_.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток_1_форма_4,квiтен_.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток_1_форма_4,жовтен_.pdf
19 березня 2021 16:52
додаток_1_ф_4 ч.2 липень .pdf
19 березня 2021 16:52
додаток 1 форма 4,грудень.pdf

Публічні документи

19 березня 2021 16:29
Електронний підпис
19 березня 2021 16:16
Додаток 1 Форма 1.PDF
19 березня 2021 16:16
Захист довкілля.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 1 Форма 3.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 4 лот 5.PDF
19 березня 2021 16:16
ДОДАТОК 1 ФОРМА 4 ч.2.pdf
19 березня 2021 16:16
Додаток 2 ст.17.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 6.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 1 Форма 2.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 3 Лот №5.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 1 Форма 4 ч.1.PDF
19 березня 2021 16:16
Додаток 1 Форма 5.PDF
19 березня 2021 07:31
Договірна ціна Лот № 5.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Директор КП «Зеленбуд» СМР – Лаврик В.В., не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Директора Лаврика В.В., не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьм.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

КП «Зеленбуд» СМР не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03352490
Переможець 2 019 953,23
UAH з ПДВ
25 березня 2021 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03352490
2 019 953,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 14:55
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
14 липня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 11:21
Додаток №1_0001.pdf укладений
12 квітня 2021 11:21
Додаток №2_0001.pdf укладений
12 квітня 2021 11:21
Договір №165-б_0001.pdf укладений
12 квітня 2021 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання зобов’язання щодо усунення порушень, викладених у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-05-006957-c Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради вжиті заходи щодо припинення зобов’язань за Договором №165-б від 12.04.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 165-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 876 119,62
UAH (в тому числі ПДВ 146 019,94 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання зобов’язання щодо усунення порушень, викладених у Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-05-006957-c Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради вжиті заходи щодо припинення зобов’язань за Договором №165-б від 12.04.2021 р.