Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з постачання теплової енергії для структурних (територіальних) підрозділів Управління ДМС України в Сумській області - 5 лотів
Очікувана вартість
459 730,29 UAH
UA-2021-03-05-005500-c 6b5f6b37fa694372acdf05e6edcd315f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Татарченко

+380542611250 sm_fin@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної міграційної служби України в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 37846270
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 27
Контактна особа: Тетяна Татарченко
+380542611250
sm_fin@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Враховуючи пункт 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Крім того, відповідно до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р., а саме пунктів 5, 79, 23, 28, 15 станом на 31.01.2021 року, який міститься на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), транспортування теплової енергії на території Сумської області належить: КП «Теплогарант», ТОВ «Сумитеплоенерго», ПАТ «Сумське НВО», КП Тростянецької міської ради «Тростянецьке житлово-експлуатаційне управління», КП «Лебединтеплоенерго». Всі являються монополістами та є єдиними постачальниками теплової енергії на об’єкти Управління ДМС України в Сумській області.
Враховуючи вищезазначене, Управління ДМС України в Сумській області має право здійснити закупівлю Код ДК 021:2015 "09320000-8" - "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" Основного словника Національного класифікатора України "Єдиний закупівельний словник", виключно шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 13:18
Оскарження наміру укласти договір: 11 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

05 березня 2021 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Надання послуг з постачання теплової енергії для Конотопського міського відділу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 97 035,22 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

52.34 Гкал
Закупівля послуг з постачання теплової енергії
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, місто Конотоп, вул.Генерала Тхора,26
Дата доставки: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАРАНТ"
#32325215
Переможець 97 035,22
UAH з ПДВ
05 березня 2021 13:24

Документи

05 березня 2021 13:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 13:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАРАНТ"
#32325215
97 035,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 13:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 13:46
Протокол тех. помилка.pdf зміни до договору
21 січня 2022 13:34
ДУ №2 ТЕПЛОГАРАНТ.pdf зміни до договору
21 січня 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 12:58
ДУ №1 (Теплогарант).pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:57
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:29
Договір №48-Т-21(тепло Конотоп).pdf укладений
17 березня 2021 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 48-Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору до 20% на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48-Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 116 442,26
UAH (в тому числі ПДВ 19 407,04 UAH)