Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Імуносупресивні лікарські засоби, 11 лотів
Immunosuppressive drugs, 11 lots
Immunosuppressive drugs, 11 lots
Очікувана вартість
31 152 776,40 UAH
UA-2021-03-04-001892-b ● f8c79d4a6cfc4d39bd790ac438ee68f1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 31 152 776,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 14:15 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 31 152 776 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2021 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2021 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Тендерна документація
11 березня 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 15:03 |
Внесення змін 1.pdf | |
11 березня 2021 15:03 |
ТД імуносупресори зміни 1.pdf | |
11 березня 2021 15:03 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
04 березня 2021 14:17 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF | |
04 березня 2021 14:17 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
04 березня 2021 14:17 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF | |
04 березня 2021 14:17 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
04 березня 2021 14:16 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
11 березня 2021 15:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2021 15:03 |
Внесення змін 1.pdf
|
|||
11 березня 2021 15:03 |
ТД імуносупресори зміни 1.pdf
|
|||
11 березня 2021 15:03 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
|
|||
04 березня 2021 14:17 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
|
|||
04 березня 2021 14:17 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
|
|||
04 березня 2021 14:17 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
|
|||
04 березня 2021 14:17 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
|
|||
04 березня 2021 14:16 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо гарантійного листа від виробника
Дата подання: 12 березня 2021 20:10
Дата відповіді: 16 березня 2021 16:48
Ознайомившись з умовами тендерних документацій, повідомляємо, що Замовники вимагають надання гарантійного листа від виробника.
Наше підприємство вважає це дискримінаційною умовою на підставі того, що є порушення принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, потенційні учасники, які бажають прийняти участь у закупівлі і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Таким чином, дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що тендерні документації викладені у такий спосіб, який не дає можливості брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас для недопущення порушень Замовниками законодавства з публічних закупівель та недискримінації Учасників зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівлю товарів Департамент здійснює виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням обґрунтування закупівлі та технічних вимог до предмету закупівлі, що готуються Постійними робочими групами Департаменту відповідного напрямку, які формуються на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці.
Вимога щодо обов’язкового надання гарантійних листів обґрунтована Постійними робочими групами Департаменту, до складу яких входять представники структурних підрозділів Департаменту, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи, профільні експерти Департаменту, представники громадських організацій та інші фахівці за профілем, які щоденно стикаються з процесом надання медичної допомоги хворим столиці.
З метою отримання додаткових гарантій від учасників щодо постачання життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів, уникнення недобросовісних постачальників та враховуючи, що несвоєчасне забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами призводить до погіршення стану багатьох хворих (ризик розвитку гострих ускладнень, ком, смерті), спричиняє серйозну соціальну напругу серед хворих та їх родичів, надання учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, є вкрай необхідним.
Зазначена вимога сформована з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару замовнику.
Внесення такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості лікарських засобів та медичних виробів, адже лист від безпосереднього виробника продукції може гарантувати замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби та медичні вироби, а як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, за рахунок власних дисконтів по контракту, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби та медичні вироби, які постачатимуться учасником, не отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності), адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником – переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутись до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Окремо слід зауважити, що вимога стосовно надання гарантій від учасників торгів щодо постачання життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів жодним чином не обмежує коло учасників, що неодноразово підтверджено рішеннями Антимонопольного комітету України, як органу неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у публічних закупівлях.
Вимога щодо обов’язкового надання гарантійних листів обґрунтована Постійними робочими групами Департаменту, до складу яких входять представники структурних підрозділів Департаменту, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи, профільні експерти Департаменту, представники громадських організацій та інші фахівці за профілем, які щоденно стикаються з процесом надання медичної допомоги хворим столиці.
З метою отримання додаткових гарантій від учасників щодо постачання життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів, уникнення недобросовісних постачальників та враховуючи, що несвоєчасне забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами призводить до погіршення стану багатьох хворих (ризик розвитку гострих ускладнень, ком, смерті), спричиняє серйозну соціальну напругу серед хворих та їх родичів, надання учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, є вкрай необхідним.
Зазначена вимога сформована з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару замовнику.
Внесення такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості лікарських засобів та медичних виробів, адже лист від безпосереднього виробника продукції може гарантувати замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби та медичні вироби, а як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, за рахунок власних дисконтів по контракту, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби та медичні вироби, які постачатимуться учасником, не отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності), адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником – переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутись до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Окремо слід зауважити, що вимога стосовно надання гарантій від учасників торгів щодо постачання життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів жодним чином не обмежує коло учасників, що неодноразово підтверджено рішеннями Антимонопольного комітету України, як органу неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у публічних закупівлях.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-001892-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 09 березня 2021 07:52
термін придатності товару на момент поставки
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2021 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації в такій редакції: "термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% або не менше 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 15:25
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення внести зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 8 - 33652300-8 Імуносупресивні засоби - Сертикан (Everolimus), або еквівалент, 0,75 мг, табл. - 8280 од. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 584 543,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 922,72 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47500 UAH |
Title: lot 8 - 33652300-8 Immunosuppressive agents - Sertican (Everolimus), or equivalent, 0.75 mg, table. - 8280 units
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 584 543,60 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 7 922,72 UAH
including VAT
Позиції
8280 од
лот 8 - 33652300-8 Імуносупресивні засоби - Сертикан (Everolimus), або еквівалент, 0,75 мг, табл. - 8280 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Everolimus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки:
31 грудня 2021
lot 8 - 33652300-8 Immunosuppressive agents - Sertican (Everolimus), or equivalent, 0.75 mg, table. - 8280 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 квітня 2021
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БаДМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій