Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Kits for hemodialysis procedures, consumables for hemoperfusion «code ДК 021:2015: 33180000-5 — Kits for hemodialysis procedures, consumables for hemoperfusion» (NК 024:2019 code 58093 - Haemodialysis treatment kit)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992156 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
Контактна особа: |
Олександр Матьовка +380504328109 xela74@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Рутковський Сергій Васильович +380506408860 zakupkivera@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Zakarpattia Oblast Clinical Hospital named after Andrii Novak |
National ID: | 01992156 |
Contact point: |
Оlexander Matyovka +380504328109 xela74@ukr.net |
Additional contacts: |
Рутковський Сергій Васильович +380506408860 zakupkivera@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 60 050 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 лютого 2021 17:05 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 60 050 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
26 лютого 2021 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 17:05 |
2.4._Додаток_3_-_Цiнова_пропозицiя.docx | |
26 лютого 2021 17:05 |
2.3._Додаток_2_-_Проект_договору.doc | |
26 лютого 2021 17:05 |
2.2._Додаток_1_-_Технiчне_завдання_(1).doc | |
26 лютого 2021 17:05 |
2.1._ТД_гемодiалiз.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Our Associated factories are able to deliver such goods. Your Contract draft is okay except:
Sec. 5.1. It is tailored exclusively for resident vendors. To deliver goods to Uzhgorod within 10 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by either in Ukraine, or maybe in Hungary or Slovak warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas. It would be possible to deliver by air within 20 days or earlier. But the problem is that you order 140 tons of liquids. It is 7 containers. So, overseas suppliers are excluded by this term unless they are changed.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”.
For that I see two possible solutions:
1. If you imperatively want to preserve liquids in your order:
a) to replace term of 10 days to reasonable 90 days (45 days for manufacturing+45 days for shipping) or
b) to split tender into 2 lots, and separate 140 tons of liquids into Lot 2.
2. As a doctor (especially of this profession) I may say, that the easiest solution is to replace liquid perfusion materials with dry. In this case it would be possible to deliver within 20 days. It is technically absolutely no problem to add sterile distillated water.
That will avoid discrimination of non-resident participants by Section 5.1 of your Contract.
Frankly, as you need delivery till the end of the year, an emergency of 10 days does not seem reasonable. Somebody wrote this term without deeply thinking (softly saying). This term is copied from one contract to another and we have to dispute on it practically with each customer. 70-80% are accepting our arguments. The rest are stuck on their terms, which are impossible. So, we simply do not take part in such tenders.
I would highly appreciate yours soonest confirmation. We just preparing similar orders for other Ukraine customers and may include yours.
P.S. Reference to Platt's and ARGUS are applicable for commodity exchange and energy trade, but absolutely inadequate in contract for procurement of hemodialysis kits. You may leave those terms, but it does not look professional.
Respectfully,
----------------------------------------------
Шановні покупці,
Наші асоційовані заводи можуть доставляти такі товари. Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
Розділ 5.1. Він призначений виключно для резидентів-продавців. Для доставки товару в Ужгород протягом 10 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність готового товару в режимі очікування або в Україні, або, можливо, на Угорщині або словацькому складі. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Можна було б доставити повітряним транспортом протягом 20 днів або раніше. Але проблема в тому, що ви замовляєте 140 тонн рідини. Це 7 контейнерів. Отже, зарубіжні постачальники цим терміном виключаються, якщо вони не змінені.
Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”.
Для цього я бачу два можливі рішення:
1. Якщо ви вкрай бажаєте зберегти рідини у своєму замовленні:
а) замінити термін від 10 днів до розумних 90 днів (45 днів для виготовлення + 45 днів для доставки) або
б) розділити тендер на 2 лоти та розділити 140 тонн рідини на Лот 2.
2. Як лікар (особливо цієї професії) можу сказати, що найпростішим рішенням є заміна рідких перфузійних матеріалів сухими. У цьому випадку можна буде доставити протягом 20 днів. Додати стерильну дистильовану воду технічно абсолютно не складно.
Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів згідно з Розділом 5.1 Вашого Договору.
Чесно кажучи, оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 10 днів не здається обґрунтованою. Хтось написав цей термін, не глибоко замислюючись (тихо кажучи). Цей термін копіюється з одного договору на інший, і ми маємо сперечатися щодо нього практично з кожним замовником. 70-80% приймають наші аргументи. Решта застрягли на своїх умовах, що неможливо. Отже, ми просто не беремо участі в таких тендерах.
Я був би дуже вдячний Вам за найшвидше підтвердження. Ми просто готуємо подібні замовлення для інших клієнтів в Україні і можемо включати і ваше.
P.S. Посилання на Platt's та ARGUS застосовуються для товарної біржі та торгівлі енергією, але абсолютно невідповідні контракту на закупівлю комплектів для гемодіалізу. Ви можете залишити ці умови, але це не виглядає професійно.
З повагою,
Dear participant, our hospital is holding a tender for the annual need for hemodialysis consumables. As stated in paragraph 5.1. Contract, the supply of materials is in batches in accordance with the requests of the hospital. One batch of goods is approximately equal to the monthly needs of hospitals and satellite dialysis centers. You have misunderstood that the delivery must be completed by the end of 2021 in full. Deliveries should begin immediately after signing the contract and be made in batches of approximately 3,000 sets per month. Our dialysis centers do not have storage facilities to store all the quantities specified in the contract at the same time. In addition, supplies must be made in accordance with the hospital's ability to pay for the goods. Payment for hemodialysis supplies is made from the state, which comes monthly from the National Health Service of Ukraine. This principle of financing is defined by the state at the legislative level. As funding comes monthly, we also order goods in batches according to the monthly requirement. Each delivery must be made within 10 days of ordering. We cannot satisfy your request to increase the delivery time to 90 days, as the hospital does not have stock of consumables for 90 days. Also, we cannot separate hemodialysis solutions into a separate lot, because a hemodialysis session is possible only with all the components of the dialysis kit: dialyzer, a set of lines, fistula needles, dry soda powder in cartridges and a liquid solution of the acid component. The lack of at least one component of such a kit makes treatment completely impossible and endangers the lives of patients. Purchasing all components from one supplier is a guarantee of a smooth and safe treatment process. Your offer to buy a dry powder of the acid component and mix it with water on the spot is inappropriate, because the hospital does not have the appropriate equipment to prepare such a solution and control its salt composition. Therefore, we cannot satisfy any of your requirements.
We understand your situation. In general, to schedule monthly deliveries by one container per month is not a problem. Only for first delivery is needed a bit more time. To plan less than 30 days for sea shipping is adventurism. Then must be calculated few days for land transportation to and from sea ports. So, for first delivery, to be on safe side, is necessary y to have at least 60 days. Please be realistic and flexible. Nobody is able to perform your demand as it is unless changed.
Other solution is to split catheters and liquids into two lots.
Other solution: legally, delivery time is bill of lading date. In case of multi-modal shipping (land-sea-land) it is date of multi-modal B/L. Seller gives the goods to shipping company EXW, insuring the goods and finish his obligations. You receive (normally your bank) a package of documents, which is including insurance policy. If L/C is opened, seller gets paid against documents. But goods are sailing. If goods are lost, buyer is getting money back from insurance. In such case 10 days might be acceptable, but better 20 days. Frankly, nobody is standing-by and desperate for your orders. This is regular supply. Production and delivery must be scheduled and made without emergency.
Best regards,
-------------------------
Шановний покупце,
Ми розуміємо вашу ситуацію. Загалом, запланувати щомісячні поставки одним контейнером на місяць не проблема. Тільки для першої доставки потрібно трохи більше часу. Планувати менше 30 днів морського судноплавства - це авантюризм. Потім потрібно розрахувати кілька днів для наземного транспорту до і з морських портів. Отже, для першої доставки, щоб бути у безпеці, необхідно мати принаймні 60 днів. Будьте реалістичні та гнучкі. Ніхто не може виконати ваш запит таким, яким він є, якщо його не змінити.
Інше рішення - розділити катетери та рідини на два лоти.
Інше рішення: юридично терміном доставки є дата коносамента. У випадку мультимодального судноплавства (суша-море-земля) це дата мультимодального B / L. Продавець передає товар транспортній компанії EXW, страхуючи товар і закінчуючи свої зобов'язання. Ви отримуєте (як правило, ваш банк) пакет документів, який включає страховий поліс. Якщо акредитив відкрито, продавець отримує гроші за документи. Але товари пливуть. Якщо товари втрачені, покупець повертає гроші зі страховки. У такому випадку може бути прийнятним 10 днів, але краще 20 днів. Чесно кажучи, ніхто не готовий і не зневірився у ваших замовленнях. Це регулярне постачання. Виробництво та доставка повинні бути заплановані та здійснені без надзвичайних ситуацій.
З повагою,
Dear participant, as we have already mentioned, our hospital does not have enough materials to wait for the first batch of goods at least 60 days after the signing of the agreement. Delivery of consumables must take place within 10 days from the date of the first application, which will be submitted to the winner on the day of the contract’s signature with him. As we have already mentioned, it is impossible to divide the goods into lots and separate the solutions from other materials, because a hemodialysis session is possible only with all the components of the dialysis kit: dialyzer, a set of lines, fistula needles, dry soda powder in cartridges and liquid acid solution. The lack of at least one component of such a kit makes treatment completely impossible and endangers the lives of patients. Purchasing all components from one supplier is a guarantee of a smooth treatment process. You offer to work directly with a seller who has goods outside Ukraine, and buy goods on EXW terms. This scheme requires customs clearance by the buyer. Our hospital is not accredited by customs, does not have specialists for customs clearance. All goods we purchase must be cleared through customs and delivered to the hospital. The price of goods must be formed on these conditions, all costs are hold by the supplier. Therefore, your suggestions cannot be satisfied by us.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-05-000031 ● fb5ac26ce0984227b91658cf561f3b8e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 08:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.08.2021 №490
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 490
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-02-26-009165-a від 26.02.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 13:37:41
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Набори для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для гемоперфузії, код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009165-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 09:40:50
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради здійснює закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009165-a
При підготовці технічного завдання з закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель робочою групою нашої лікарні, у склад якої увійшли : Гранчак М.П. - завідуючий відділенням нефрології та ПГД, Котик В.В.- лікар-нефролог діалізного залу м. Ужгород, Глагола М.О. - лікар-нефролог діалізного залу м. Мукачево, Білак О.В.- лікар-нефролог діалізного залу м. Виноградів, лікар-нефролог діалізного залу м. Іршава, Пилип Е.М.- лікар-нефролог діалізного залу м. Хуст, Урбан І.І. - лікар-нефролог діалізного залу м. Рахів, Тараканова Н.В.- лікар-нефролог діалізного залу м. Міжгір’я, Колочавин В.Г. - лікар-нефролог діалізного залу м. Тячів, Куруц І.І. - лікар-нефролог діалізного залу м. Свалява та Тороні В.В.- ст. медична сестра діалізного залу м. Ужгород , були використані рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування: 1) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: Проведення інтермітуючого гемодіалізу», 2) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Діагностика стану та корекція порушень фосфорно-кальцієвого обміну», 3) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії з анемією», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89. Базуючись на цих документах та опираючись на багатий досвід профільних фахівців нашої лікарні були сформовані медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які були оприлюднені в системі публічних закупівель Prozorro. При формуванні технічного завдання було проведено порівняльний аналіз характеристик складових предмету закупівлі відповідно до наявних на ринку України витратних матеріалів різних виробників: Allmed Medical GmbH, Німеччина, Fresenius Medical Care AG & Co, Німеччина, Weihai Weigao Blood Purification Products Co., LTD Китай, BIOTEQUE CORPORATION, Тайвань, Baxter Healthcare Corporation, США, Nipro Corporation, Японія, B.Braun Avitum AG (Німеччина), MTN Neubrandenburg GmbH, Німеччина, Medites Pharma, spol.s r.o., Чеська Республіка та інші. Медико-технічні вимоги до кожної складової предмету закупівлі складені таким чином, що кожній вимозі відповідають вироби щонайменше двох виробників, як рекомендовано Антимонопольним Комітетом України при розгляді справ у сфері порушень антимонопольного законодавства.
Очікувану вартість предмету закупівлі пораховано на основі тендерів на подібні матеріали наприкінці 2020 - початку 2021 року. Зокрема, тендери, проведені КНП "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" (UA-2020-11-17-002591-a), КП "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради (UA-2020-12-23-012290-c), КНП "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" (UA-2020-12-30-002313-b), КНП "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради (UA-2020-12-30-003712-a), КНП "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (UA-2020-11-27-002052-a) дали можливість визначити середню вартість на комплект для проведення гемодіалізу в межах 1400-1600 грн в залежності від розміру діалізатора та типу лікувальної процедури (гемодіаліз або гемодіафільтрація), виду діалізаторів, кількості розчину на одну процедуру тощо. Фахівцями нашої лікарні було зазначено, що потреби пацієнтів Закарпатської області вимагають закупівлю діалізаторів великого розміру (1,6-2,2 м кв.) частка високопоточних діалізаторів значна (37% від загальної кількості), отже, компоненти комплектів більш дорого вартісні. Таким чином, нами було встановлено середню вартість комплекту у 1600 грн з ПДВ з метою залучення більшої кількості учасників. По результатах аукціону середня вартість комплекту становила 1533,60 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки комунальне підприємство не є бюджетною установою, то кошти з бюджету воно отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради не є розпорядником бюджетних коштів, отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Витратні матеріали для гемоперфузії |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Kit for hemoperfusion for the treatment of poisoning
A set of blood vessels for hemoperfusion procedures on hemodialysis machines
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 10 робочих днів з моменту поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992156 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
798 412,60
UAH з ПДВ
|
717 146,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДІАЛСЕРВІС |
797 043,00
UAH з ПДВ
|
780 211,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» #40340772 |
Переможець |
717 146,10
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:32
|
Додаткова угода№2 до договору№82 лот №2 гемодіаліз Діалайф1008.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:25
|
Додаткова угода№1 до договору№82 лот №2 гемодіаліз Діалайф1007.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 16:25
|
Договір №82 Діалайф лот№2.pdf | укладений |
22 квітня 2021 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |