Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні (хімічні реактиви для гематологічного аналізатора Abakus Junior 30. ,хімічні реактиви для КДЛ.)
Очікувана вартість
198 342,00 UAH
UA-2021-02-26-007936-a 597f02ae9b7f48358e99cf7b2602ff85
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Зінін

+380962292830 yaroslav_zinin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 05484215
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., смт. Чернівці, вул. Вінницька, 25А
Контактна особа: Ярослав Зінін
+380962292830
yaroslav_zinin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 15:30
Очікувана вартість: 198 342,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

26 лютого 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:38
ОГОЛОШЕННЯ.doc
26 лютого 2021 15:38
Цінова пропозиція.doc
26 лютого 2021 15:37
договір.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Хімічні реактиви для КДЛ.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 118 342,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 183,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6315 од
Хімічні реактиви для КДЛ.
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт Чернівці, Вінницька, 25 А
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 15:38
Лот №2.docx

Запитання до процедури

По МТВ закупівлі
Дата подання: 02 березня 2021 10:41
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:19
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Враховуючи, що закупівля товару, що є предметом закупівлі, здійснюється для забезпечення якісного та ефективного обстеження населення району та для запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару, дана вимога є необхідною для замовника, так як підтверджує можливість учасників поставити товар у необхідній кількості, якості та в установлені строки. Учасник може не бути виробником товару та не мати станом на момент проведення закупівлі у власності у повному обсязі предмет закупівлі, а відтак, не зможе з об’єктивних причин виконати вимоги Закупівлі. Тому гарантійний лист від Виробника (дистриб’ютора, представництва, філії виробника) засвідчує можливість Учасника поставити необхідну кількість зазначеного товару відповідної якості Замовнику згідно до умов документації. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Крім того, недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників. Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі..

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 березня 2021 11:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлені помилки в інформаціі про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .
Документи:
04 березня 2021 11:41
Електронний підпис
04 березня 2021 11:41
Протокол.pdf