Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-17-05 Lochvica – Hadyach – Okhtyrka - Сheckpoint «Velika Pisarivka» (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) ( 2 lots )
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 244 331 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 лютого 2021 16:49 |
Enquiries until: | 16 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 244 331 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
23 лютого 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 16:46 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-17-05 2 лоти 78- 175 23.02.21.doc | |
23 лютого 2021 16:46 |
ПУБЛ Проект Дог ПСР Т-17-05 2 лоти 78- 175 23.02.21.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000060 ● f57d55c49d3d491bbca684bff48424a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:40 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
82 UA-2021-02-23-002653-c 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 30.06.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-23-002653-c Згідно з наказом від 10.06.2021 року № 255 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-східним офісом Держаудитслужби (м. Харків) розпочато моніторинг процедури закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (2 лоти), UA-2021-02-23-002653-c, за результатами проведення якого 30.06.2021 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-23-002653-c (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, САД у Сумській області проаналізовано зазначений Висновок та прийнято його висновки до відома. Однак, вважаємо його незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення. Так, в констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення норми пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, яке допущено Замовником при складанні тендерної документації в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. У відповідності до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В розділі 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У свою чергу, частинами 1-3 статті 28 Закону визначається, що перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Так, в даній процедурі закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося 26.03.2021 року, а розкриття тендерних пропозицій учасників-переможців за результатами аукціону відбулося 21.04.2021 року. Таким чином, встановлений у ТД САД у Сумській області строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-23-002653-c містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Окрім того, САД у Сумській області було оскаржено до суду аналогічний за своєю суттю висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами моніторингу процедури закупівлі UА-2020-06-16-000767-а від 16.12.2020 року. Так, у рішенні Сумського окружного адміністративного суду від 02 березня 2021 року у справі № 480/9531/20 судом вказано, що зазначивши у висновку про необхідність «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і недопущення таких порушень в подальшому», відповідач не конкретизував яких саме заходів має вжити позивач, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Суд звернув увагу на те, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Суд вирішив, що зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Таким чином, суд констатує невідповідність спірного висновку, як акта індивідуальної дії, критеріям обґрунтованості та вмотивованості. Враховуючи викладене, Сумським окружним адміністративним судом було визнано протиправним та скасовано висновок від 16.12.2020 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UА-2020-06-16-000767-а.
2021-07-06 17:19:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Cлужбою автомобільних доріг у Сумській області 14.07.2021 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 14 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/818/6363/21 |
Дата відкриття провадження: | 15 липня 2021 |
Документи:
16 липня 2021 09:57
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 09:57
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 12:58
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот № 1 ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 78+150 - км 87+294 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) |
Опис предмету закупівлі: |
лот № 1 ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 78+150 - км 87+294 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 132 556 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 325 560,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 662780 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 12:02
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 12:04
|
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
128 950 000,00
UAH з ПДВ
|
128 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
119 309 400,00
UAH з ПДВ
|
119 309 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160 |
Переможець |
119 309 400,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 16:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 13:05
|
Scan 7С ДУ 10.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:17
|
7С 16.02.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 10:15
|
Scan1 Дог 7С 11.05. Будгарант Т-17-05 1 лот.pdf | укладений |
11 травня 2021 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 78+150 - км 87+294, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1.1. Продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – з дати укладання договору – протягом 2021-2023 років в межах будівельного сезону та за сприятливих погодних умов»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 1.2. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2021-2022» замінити на цифри «2021-2023». Сторони дійшли згоди: 2. Викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 119 309 400,00 грн., в тому числі по роках: 2021 рік – 69 449 970,23 грн.; 2022 рік – 11 670 000,00 грн.; 2023 рік – 38 189 429,77 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 7С-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з коригуванням проектної документації по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 78+150 - км 87+294, що призведе до зменшення обсягу закупівлі, Сторони дійшли згоди: 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 110 969 755,85 грн. 2. Договірну ціну (Додаток №1) викласти в редакції, що додається. 3. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 110 969 755,85 грн. (сто десять мільйонів девʼятсот шістдесят девʼять тисяч сімсот пʼятдесят пʼять грн. 85 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг». 4. Викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 110 969 755,85 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2021 рік – 69 449 970,23 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 року (зі змінами) та № 891 від 18.08.2021 року); 2022 рік – 41 519 785,62 грн. (відповідно до постанови КМУ № 65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 0 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 7С-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |