Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот №1 – Папір офісний; Лот №2 – Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
1 459 317,72 UAH
UA-2021-02-18-003093-c ● c0925952b1cc4493b90b0a742cf93d21
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 459 317,72 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Тендерна документація
10 березня 2021 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 11:44 |
Зміни від 10.03.21.docx | |
10 березня 2021 11:44 |
ТД Папір_Кант.товари.docx | |
10 березня 2021 11:44 |
оголошення зі змінами.docx | |
23 лютого 2021 17:01 |
Зміни від 23.02.21.docx |
10 березня 2021 11:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 березня 2021 11:44 |
Зміни від 10.03.21.docx
|
||||||
10 березня 2021 11:44 |
ТД Папір_Кант.товари.docx
|
||||||
10 березня 2021 11:44 |
оголошення зі змінами.docx
|
||||||
23 лютого 2021 17:01 |
Зміни від 23.02.21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003093-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 23 лютого 2021 15:39
Невідповідність технічних вимог Замовника
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому UA-2020-08-19-008439-a на закупівлю по першому лоту Папір для друку А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає ПАТ Запоріжжяобленерго (ЄДРПОУ 00130926).
Після вивчення тендерної документації до відкритих торгів було встановлено, що технічні вимоги до офісного паперу А4, А3 та ЛПУ - 420 SL викладені Замовником в Додатку №5 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в сукупності не відповідають жодному офісному паперу серед існуючих торгівельних марок.
Враховуючи той факт, що жодний офісний папір не відповідає сукупності зазначених вами технічних параметрів, просимо Вас внести зміни до технічних вимог Паперу офісного і викласти Додаток №5 в наступній редакції:
№
з/п Конкретна назва предмета закупівлі
(товарів, робіт чи послуг) Кількість
Одиниця виміру Вичерпні технічні
та якісні характеристики предмета закупівлі
1 Папір офісний 13 460 Пач. Папір для друку А-4
Формат папери А4 мм А4(210х297)
Кількість листів у пачці шт. 500
Базова вага, (г/м2) (ISO 536) – не менше 80
Товщина, (мкн) (ISO 534) - не менше 104
Шорсткість, (мл/хв) (ISO 8791-2) – не більше 220
Вологість, (%) (ISO 287) - не більше 4,5
Жорсткість, (мН) (ISO 2493-1):
Жорсткість повздовжна (МН) - не більше 175
Жорсткість поперечна (ПН) - не більше 45
Білизна (ISO 11475) - не менше 146
Яскравість D65 (%) (ISO 2470-2) - не менше 105
Непрозорість, (%) (ISO 2471) - не менше 93
2 Папір офісний 100 Пач. Папір для друку А-3
Формат папери А3 мм 420х297
Кількість листів у пачці шт. 500
Базова вага, (г/м2) (ISO 536) – не менше 80
Товщина, (мкн) (ISO 534) - не менше 104
Шорсткість, (мл/хв) (ISO 8791-2) – не більше 220
Вологість, (%) (ISO 287) - не більше 4,0
Жорсткість, (мН) (ISO 2493-1):
Жорсткість повздовжна (МН) - не більше 175
Жорсткість поперечна (ПН) - не більше 45
Білизна (ISO 11475) - не більше 146
Яскравість D65 (%) (ISO 2470-2) - не менше 105
Непрозорість, (%) (ISO 2471) - не менше 93
3 Папір офісний 8 пач. Папір ЛПУ - 420 SL
Папір-стрічка перфорована фальцьована в стопу, одношарова, призначення для використання на всіх типах матричних принтерів, телетайпів і АЦДП, в тому числі і для швидкісних принтерів формату 420 мм.
Без запаху.Колір паперу – білий. Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали, деревні смоли)
Маса площиною 1 м 2, г/м 2 – 55
Ширина, мм 210,0 ± 2,0
Крок фальца, мм 304,8 ± 0,4
Розміри перфорації, мм:
-відстань від кромки до вісі отвору - 4,0-6,0 ± 0,7
-крок отвору - 12,7 ± 0,1
-діаметр отвору - 4,0 ± 0,2
клас сировини – Super Lux; (супер люкс),
кількість аркушів у пачці (коробці) - 1700 аркущів
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до відкритих торгів було встановлено, що технічні вимоги до офісного паперу А4, А3 та ЛПУ - 420 SL викладені Замовником в Додатку №5 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в сукупності не відповідають жодному офісному паперу серед існуючих торгівельних марок.
Враховуючи той факт, що жодний офісний папір не відповідає сукупності зазначених вами технічних параметрів, просимо Вас внести зміни до технічних вимог Паперу офісного і викласти Додаток №5 в наступній редакції:
№
з/п Конкретна назва предмета закупівлі
(товарів, робіт чи послуг) Кількість
Одиниця виміру Вичерпні технічні
та якісні характеристики предмета закупівлі
1 Папір офісний 13 460 Пач. Папір для друку А-4
Формат папери А4 мм А4(210х297)
Кількість листів у пачці шт. 500
Базова вага, (г/м2) (ISO 536) – не менше 80
Товщина, (мкн) (ISO 534) - не менше 104
Шорсткість, (мл/хв) (ISO 8791-2) – не більше 220
Вологість, (%) (ISO 287) - не більше 4,5
Жорсткість, (мН) (ISO 2493-1):
Жорсткість повздовжна (МН) - не більше 175
Жорсткість поперечна (ПН) - не більше 45
Білизна (ISO 11475) - не менше 146
Яскравість D65 (%) (ISO 2470-2) - не менше 105
Непрозорість, (%) (ISO 2471) - не менше 93
2 Папір офісний 100 Пач. Папір для друку А-3
Формат папери А3 мм 420х297
Кількість листів у пачці шт. 500
Базова вага, (г/м2) (ISO 536) – не менше 80
Товщина, (мкн) (ISO 534) - не менше 104
Шорсткість, (мл/хв) (ISO 8791-2) – не більше 220
Вологість, (%) (ISO 287) - не більше 4,0
Жорсткість, (мН) (ISO 2493-1):
Жорсткість повздовжна (МН) - не більше 175
Жорсткість поперечна (ПН) - не більше 45
Білизна (ISO 11475) - не більше 146
Яскравість D65 (%) (ISO 2470-2) - не менше 105
Непрозорість, (%) (ISO 2471) - не менше 93
3 Папір офісний 8 пач. Папір ЛПУ - 420 SL
Папір-стрічка перфорована фальцьована в стопу, одношарова, призначення для використання на всіх типах матричних принтерів, телетайпів і АЦДП, в тому числі і для швидкісних принтерів формату 420 мм.
Без запаху.Колір паперу – білий. Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали, деревні смоли)
Маса площиною 1 м 2, г/м 2 – 55
Ширина, мм 210,0 ± 2,0
Крок фальца, мм 304,8 ± 0,4
Розміри перфорації, мм:
-відстань від кромки до вісі отвору - 4,0-6,0 ± 0,7
-крок отвору - 12,7 ± 0,1
-діаметр отвору - 4,0 ± 0,2
клас сировини – Super Lux; (супер люкс),
кількість аркушів у пачці (коробці) - 1700 аркущів
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:54
У відповідь на Вашу Вимогу (звернення) повідомляємо наступне: Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, техніки для друку, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід.
До того ж, учасники можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім характеристикам. У свою чергу, ми зобов’язуємось розглянути всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», які відповідають вимогам тендерної документації.
До того ж, учасники можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім характеристикам. У свою чергу, ми зобов’язуємось розглянути всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», які відповідають вимогам тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 – Канцелярське приладдя |
Опис предмету закупівлі: |
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015): Для лоту №2: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне 30191130-4 Тека-планшет із затискачем 30192100-2 Гумки 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція 30192121-5 Кулькові ручки 30192125-3 Маркери 30192130-1 Олівці 30192131-8 Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем 30192132-5 Змінні грифелі для олівців 30192133-2 Точила для олівців 30192160-0 Коректори 30192930-9 Ручки-коректори 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 30194220-3 Креслярська плівка 30197110-0 Скоби 30197220-4 Канцелярські скріпки 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діро коли 30197310-2 Канцелярські ножі 30197320-5 Степлери 30197321-2 Антистеплери 30197330-8 Діроколи 30197610-5 Багатошарові папір і картон 30197620-8 Папір для письма 30199100-1 Копіювальний та самокопіювальний папір, папір для трафаретного друку та перебивний папір
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 340 995,96 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 409,96 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Аукціон
Позиції
70 кг
Канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а
Дата доставки:
31 грудня 2021
10300 стоп.пап
Канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а
Дата доставки:
30 листопада 2021
61554 шт
Канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а
Дата доставки:
30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 ( тридцяти ) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
339 489,36
UAH з ПДВ
|
339 489,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЗНЕНКО АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ |
340 990,00
UAH з ПДВ
|
340 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" |
340 995,96
UAH з ПДВ
|
340 995,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Переможець |
339 489,36
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 00:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:58
|
Договір | укладений |
15 квітня 2021 16:31
|