Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
789 000,00 UAH
UA-2021-02-08-000288-c ● 069bcf65064c4b0f9ace0c953b65318f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 26241445 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40 |
Контактна особа: |
Берест Ганна Олександрівна +380522225744 berest@kr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 789 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування - державний бюджет. Категорія замовника - орган державної влади відповідно до п.п 1 ч. 1 ст.2 Закону. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Критерії вибору переможця ціна:100%
Тендерна документація
12 березня 2021 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 14:52 |
Усім кого це стосується від 15.03.2021 pdf.pdf | |
12 березня 2021 14:52 |
Тендерна документація папір лоти (69) (13).doc | |
15 лютого 2021 15:28 |
Учасникам торгів папірdf.pdf |
12 березня 2021 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2021 14:52 |
Усім кого це стосується від 15.03.2021 pdf.pdf
|
||||||
12 березня 2021 14:52 |
Тендерна документація папір лоти (69) (13).doc
|
||||||
15 лютого 2021 15:28 |
Учасникам торгів папірdf.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-08-000288-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 лютого 2021 09:49
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-08-000288-с на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградської області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Лоту №1 (Папір для друку А4) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу для друку А4: Жорсткість MD, mN. Min 110; Жорсткість CD, mN. Min 45. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4: Жорсткість MD, mN. Min 110 або 0,47; Жорсткість CD, mN. Min 45 або 0,18 для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4: Жорсткість MD, mN. Min 110 або 0,47; Жорсткість CD, mN. Min 45 або 0,18 для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2021 10:21
Аналізуючи ринок та досвід минулих закупівель, вважаемо параметри до зазначеної закупівлі не є дискримінаційними, оскільки на ринку закупівлі дуже багато виробників може надати папір з відповідними технічними умовами. Дані технічні умови є найбільш підходящими для оргтехніки, яка установлена у Замовника
Номер вимоги: UA-2021-02-08-000288-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 29 березня 2021 16:04
щодо дискваліфікації
Шановний замовник!
Ознайомившись з вашим протоколом від 29.03.2021р. №7 про розгляд нашої пропозиції по процедурі відкритих торгів, за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку формат А-4, конверти поштові, печатки та штампи)., за номером у ЦБД: UA-2021-02-08-000288-c. Лот №2 конверти поштові.
Повідомляєм наступне :
Пропозиція ТОВ «Укрбланковидав» яка оприлюднена в системі PROZORO має всі документи згідно вимог тендерної документації , в тому числі згідно п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме надано ОПИС щодо Статутних документів (в ПРОПОЗИЦІЇ знаходиться під пунктом 8.1 ОПИС з зазначенням коду доступу до Статуту_Виписка).
Таким чином, Учасником виконані всі вимоги тендерної документації та надано в повному обсязі документи пропозиції. Вимагаємо скасувати рішення від 29.03.2021р. №7, щодо відхилення пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з вашим протоколом від 29.03.2021р. №7 про розгляд нашої пропозиції по процедурі відкритих торгів, за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку формат А-4, конверти поштові, печатки та штампи)., за номером у ЦБД: UA-2021-02-08-000288-c. Лот №2 конверти поштові.
Повідомляєм наступне :
Пропозиція ТОВ «Укрбланковидав» яка оприлюднена в системі PROZORO має всі документи згідно вимог тендерної документації , в тому числі згідно п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме надано ОПИС щодо Статутних документів (в ПРОПОЗИЦІЇ знаходиться під пунктом 8.1 ОПИС з зазначенням коду доступу до Статуту_Виписка).
Таким чином, Учасником виконані всі вимоги тендерної документації та надано в повному обсязі документи пропозиції. Вимагаємо скасувати рішення від 29.03.2021р. №7, щодо відхилення пропозиції Учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2021 16:02
Розглянувши вищезазначену Скаргу, тендерний комітет вирішив задовільнити Скаргу учасника - №1 ТОВ Укрбланковидав.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-08-000288-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 лютого 2021 11:04
Дата подання: 19 лютого 2021 11:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 12:09
рішення від 23.02.2021 №3270 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 12:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4171.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 17:43
рішення від 04.03.2021 №4171.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 20:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до Тендерної документації та виконано рішення № 4147-р/пк-пз від 04.03.2021 р.
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2021 15:12
Номер скарги: UA-2021-02-08-000288-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 01 квітня 2021 12:48
Дата подання: 01 квітня 2021 12:48
скарга на рішення замовника
29 березня 2021 року пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» (надалі – Скаржник), визнано найбільш економічно вигідною, але незважаючи на це пропозицію Скаржника було дискваліфіковано згідно з Протоколом засідання тендерного комітету №7 від 29.03.2020 року (далі –Протокол), згідно якого було визначено, що пропозиція Скаржника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої пропозиції
Однак, Скаржник не погоджується з таким рішенням та підставами вказаними в Протоколі, та вважає, що зазначена інформація не відповідає дійсності
Скаржник надав повний пакет документів згідно п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації; Скаржником виконані всі вимоги тендерної документації та надано в повному обсязі усі необхідні документи пропозиції.
«29» березня 2021 року о 16:12 Скаржником була надана Вимога UA-2021-02-08-000288-c.a3 «щодо дискваліфікації за Протоколом засідання тендерного комітету №7 від 29.03.2020 року», яку Замовником було задоволено, що підтверджується Протоколом засідання тендерного комітету №8 від 30 березня 2021року, але не зважаючи на задоволення Вимоги, зроблене Замовником порушення так і не було усунено.
Таким чином, вбачаємо у діях Замовника порушення пункту 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що Замовником безпідставно та необґрунтовано відхилено економічно вигідну пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ», чим порушено права Скаржника та Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ,-
ПРОСИМО
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» зазначене у Протоколі.
3. Прийняти рішення про усунення порушень процедури закупівлі.
Додатки :
Print Screen Реєстр документів пропозиції
Сканований Протокол засідання тендерного комітету № 7 від 29.03.2020 року
Print Screen Вимоги UA-2021-02-08-000288-c.a3 від 29.03.2021 року
Сканований Протокол засідання тендерного комітету № 8 від 30.03. 2021року.
З повагою
Директор ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» Дерев’янко Катерина Іванівна
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 18:35
рішення від 05.04.2021 №6811 + лист Замовником.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 18:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 № 7914.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 15:04
рішення від 14.04.2021 №7914.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язуємось виконати рішення органу оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 09:18
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | конверти поштові (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
142145 шт
конверти поштові (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницькийй, вул. В.Перспективна, 40
Дата доставки:
20 квітня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом оплати Замовником поставленого Товару на підставі рахунка на оплату товару та підписаних Сторонами видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 14:52 |
ТД конверти 2021.doc |
12 березня 2021 14:52 |
ТД конверти 2021.doc
|
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2021-02-08-000288-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 01 квітня 2021 12:48
Дата подання: 01 квітня 2021 12:48
скарга на рішення замовника
29 березня 2021 року пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» (надалі – Скаржник), визнано найбільш економічно вигідною, але незважаючи на це пропозицію Скаржника було дискваліфіковано згідно з Протоколом засідання тендерного комітету №7 від 29.03.2020 року (далі –Протокол), згідно якого було визначено, що пропозиція Скаржника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої пропозиції
Однак, Скаржник не погоджується з таким рішенням та підставами вказаними в Протоколі, та вважає, що зазначена інформація не відповідає дійсності
Скаржник надав повний пакет документів згідно п.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації; Скаржником виконані всі вимоги тендерної документації та надано в повному обсязі усі необхідні документи пропозиції.
«29» березня 2021 року о 16:12 Скаржником була надана Вимога UA-2021-02-08-000288-c.a3 «щодо дискваліфікації за Протоколом засідання тендерного комітету №7 від 29.03.2020 року», яку Замовником було задоволено, що підтверджується Протоколом засідання тендерного комітету №8 від 30 березня 2021року, але не зважаючи на задоволення Вимоги, зроблене Замовником порушення так і не було усунено.
Таким чином, вбачаємо у діях Замовника порушення пункту 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що Замовником безпідставно та необґрунтовано відхилено економічно вигідну пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ», чим порушено права Скаржника та Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ,-
ПРОСИМО
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» зазначене у Протоколі.
3. Прийняти рішення про усунення порушень процедури закупівлі.
Додатки :
Print Screen Реєстр документів пропозиції
Сканований Протокол засідання тендерного комітету № 7 від 29.03.2020 року
Print Screen Вимоги UA-2021-02-08-000288-c.a3 від 29.03.2021 року
Сканований Протокол засідання тендерного комітету № 8 від 30.03. 2021року.
З повагою
Директор ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» Дерев’янко Катерина Іванівна
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2021 18:35
рішення від 05.04.2021 №6811 + лист Замовником.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 18:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 № 7914.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 15:04
рішення від 14.04.2021 №7914.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язуємось виконати рішення органу оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 09:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрбланковидав |
45 390,84
UAH з ПДВ
|
42 742,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" |
45 785,74
UAH з ПДВ
|
43 024,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрбланковидав #36002620 |
Рішення скасоване |
42 742,42
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 09:18
|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" #30609417 |
Рішення скасоване |
43 024,82
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 09:18
|
ТОВ Укрбланковидав #36002620 |
Переможець |
42 742,42
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 19:46
|
Звіт Договір147 .docx | укладений |
31 січня 2022 19:44
|
Акти 147 pdf.pdf | укладений |
31 січня 2022 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 14:17
|
Додаткова угода155 від 14.05.2021pdf.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 13:36
|
Договір 149.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 13:31
|
Договір 148.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 13:11
|
Договір | укладений |
11 травня 2021 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни п. 5.1 Розділу 5 "ПОСТАВКА ТОВАРІВ" Договору та викласти його в наступній редакції: 5.1. Поставка товарів здійснюється до 31.05.2021 року. 2. Внести зміни у п. 3.1 Розділу 3 " ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1 Ціна цього Договору становить 42713,52 грн (Сорок двi тисячi сiмсот тринадцять гривень 52 копiйки), у тому числі ПДВ – 7118,92 грн (Сiм тисяч сто вiсiмнадцять гривень 92 копiйки). |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. П. 12.12. Розділу 12. "ІНШІ УМОВИ" доповнити Додатком № 2 "Калькуляція" (Додаток № 2 додається). |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 149 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємноїзгоди зменшити суму Договору на 122.44 грн. з ПДВ, внести зміни до п. 3,1. Розділу 3 2Ціна Договору та викласти його у наступній редакції: 3,1, Ціна цього Договору становить 42591.08 грн. Внести зміни в Додаток №2 "Калькуляція" |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 150/155 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |