Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3 лота: Лот 1. – Стоматологічні матеріали – 46 найменувань; Лот 2. – Голки, шовні матеріали, шприци – 7 найменувань; Лот 3. – Перев’язувальні матеріали – 10 найменувань
Очікувана вартість
678 132,00 UAH
UA-2021-02-03-006628-c ● 7f1a819474b14ea4aefe67af6db329e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка" |
Код ЄДРПОУ: | 01994706 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Підвальна, 28-А |
Контактна особа: |
Літун Микола Євгенович 380456351129 osp2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2021 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 678 132,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
3 лота:
Лот 1. – Стоматологічні матеріали – 46 найменувань – 908 шт.;
Лот 2. – Голки, шовні матеріали, шприци – 7 найменувань – 60515 шт.;
Лот 3. – Перев’язувальні матеріали – 10 найменувань – 5540 шт..
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Лот 1. – Стоматологічні матеріали – 46 найменувань – 908 шт.;
Лот 2. – Голки, шовні матеріали, шприци – 7 найменувань – 60515 шт.;
Лот 3. – Перев’язувальні матеріали – 10 найменувань – 5540 шт..
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Тендерна документація
10 лютого 2021 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 10:16 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
10 лютого 2021 10:16 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ.doc |
10 лютого 2021 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2021 10:16 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
10 лютого 2021 10:16 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо МТВ
Дата подання: 05 лютого 2021 11:22
Дата відповіді: 05 лютого 2021 13:00
Доброго дня! Просимо уточнити які саме уповноважені органи відповідно діючого законодавства України в сфері обігу медичних виробів мають право та повноваження, спираючись на законодавчі акти, надавати офіційні підтвердження щодо еквівалентності та/або відповідності технічним і якісним характеристикам одного медичного виробу іншому?
Відповідь: Доброго дня!
Ми не шукаємо еквівалентних виробів тим, що внесено в тендерну документацію, тому що медико-технічні характеристики заявлених препаратів нас влаштовують. Використання еквівалентних виробів може знизити якість нашої роботи, що призведе до негативних наслідків для здоров"я паціента.
Ми не шукаємо еквівалентних виробів тим, що внесено в тендерну документацію, тому що медико-технічні характеристики заявлених препаратів нас влаштовують. Використання еквівалентних виробів може знизити якість нашої роботи, що призведе до негативних наслідків для здоров"я паціента.
Загальне питання
Дата подання: 05 лютого 2021 16:22
Дата відповіді: 10 лютого 2021 10:13
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації, щодо закупівлі UA-2021-02-03-006628-c, що затверджена Рішенням тендерного комітету від 02.02.2021 р. КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА пунктом 6.4. Розділу ІІІ - Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Тому Ваше ствердження «Ми не шукаємо еквівалентних виробів тим, що внесено в тендерну документацію, тому що медико-технічні характеристики заявлених препаратів нас влаштовують.» є прямим порушенням Статті 5. ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме порушуються Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Більше того Відповідно до Вашої тендерної документації пунктом 6.4.1. визначено - У разі, якщо вичерпний опис характеристик, технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, то кожне таке посилання читати разом із виразом «або еквівалент». Тобто відповідно до даного ствердження Замовника навіть характеристики вказаного товару можуть бути замінені еквівалентом.
Тому повертаючись до початкового питання просимо уточнити які саме уповноважені органи відповідно діючого законодавства України в сфері обігу медичних виробів мають право та повноваження, спираючись на законодавчі акти, надавати офіційні підтвердження щодо еквівалентності та/або відповідності технічним і якісним характеристикам одного медичного виробу іншому?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації та оприлюднені у строк та спосіб визначений Законом.
Запитання щодо товару
Дата подання: 05 лютого 2021 16:30
Дата відповіді: 10 лютого 2021 09:47
Шановний Замовнику! Дякуємо за відповідь, в той же час доводимо до вашого відома, що в описі "Голки хірургічні колючі 4А1 0,3х30" 03-це діаметр голки, а 30- довжина розвернутої голки. За умови збереження даної пропорції виробництво даного товару є не можливим та не передбачається державними стандартами та технічними файлами. Що пояснюється неможливістю забезпечити належну якість продукції.
Звертаємо вашу увагу, за умови довжини розвернутої голки 30мм, мінімальний допустимий діаметр голки є 0,6мм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації та оприлюднені у строк та спосіб визначений Законом.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3. – Перев’язувальні матеріали – 10 найменувань |
Опис предмету закупівлі: |
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 213 890,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 069,45 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
20 кг
Вата медична гігроскопічні гігієнічна нестерильна (Код НК024:2019 - 58234)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
1000 м
Марля медична нестерильна (Код НК024:2019 - 48133)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
5 шт
Пластир медичний (Код НК024:2019 - 32207)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
50 шт
Пластир першої медичної допомоги (Код НК024:2019 - 32207)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
100 шт
Рукавички нітрілові оглядові нестерильні (Код НК024:2019 - 47174)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
15 пач
Рукавиці оглядові латексні (Код НК024:2019 - 47172)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
1000 шт
Шприц 1 мл (Код НК024:2019 - 35384)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
1000 шт
Шприц 2 мл (Код НК024:2019 - 35384)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
2200 шт
Шприц 5 мл (Код НК024:2019 - 35384)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
150 пач
Маски 3-х шарові захисні процедурні (Код НК024:2019 - 35177)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПІДВАЛЬНА, будинок 28-А
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 10 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
127 679,97
UAH з ПДВ
|
127 679,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
145 602,80
UAH з ПДВ
|
145 602,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" #30540001 |
Переможець |
127 679,97
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:51
|
Договор 10-03-3 Таволга.PDF | укладений |
11 березня 2021 15:37
|