Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 520 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
1 лот: картопля – 195 000,0 кг
2 лот - картопля рання – 35 000,0 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. місто Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Тендерна документація
01 лютого 2021 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 17:24 |
01.02.docx | |
01 лютого 2021 17:24 |
ТД картопля 01.02.doc |
01 лютого 2021 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2021 17:24 |
01.02.docx
|
|||
01 лютого 2021 17:24 |
ТД картопля 01.02.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000025 ● 0fd36fd007e24dd19de43675c93d394f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38 UA-2021-01-20-004668-c 20.01.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-04 16:32:20
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-10 17:14:38
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 03210000-6 (Зернові культури та картопля) (Картопля та картопля рання)
Тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 03210000-6 (Зернові культури та картопля) (Картопля та картопля рання)за номером UA-2021-01-20-004668-c та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Ціна на закупівлю м’ясних продуктів формувалася на підставі середніх роздрібних цін на продукти харчувння у торгівельній мережі м. Києва за червень, липень, серпень, вересень, жовтень 2020 (за даними Держкомстату ринкових цін та фактичних цін за договорами), а саме:
Картопля – 15,00 грн/кг; картопля рання – 17,00 грн/кг. Також, було застосовано індекс інфляції при формуванні суми закупівлі. Це пов’язано з тим, що станом на листопад 2020 року неможливо визначити та передбачити ціни на продукти харчування на 2021 рік, а саме на момент подання пропозиції та проведення аукціонів на закупівлю продуктів, який триває місяць, за вимогами Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
В той самий час, ціна надана учасником має граничити з середніми споживчими цінами на продукти харчування. Запропонована ціна Учасника за кілограм продукції становить: картопля – 15,00 грн/кг; картопля рання – 17,00 грн/кг. Економія бюджетних коштів становить 65 500,00 грн. Запланована сума закупівлі становила 3 520 000,00 грн з ПДВ, а остаточна пропозиція переможця 34 54500,00 грн, з ПДВ. Відповідно, з огляду на вищезазначене, ціна Учасника не перевищує середньозважених цін за на момент акцептування Переможця.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 447 ВІД 08.08.19), заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000. Також, враховані вимоги щодо перевезення, а саме: наявність автомобілей-фургонів або авторефрижераторів з дотриманням температурного режиму згідно з п. 25.7. «Правила перевезень м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів» Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14 жовтня 1997р. «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні».
Враховуючи, що відкриті торги за строками викладеними у вимогах Закону складають два місяці, слід вважати, що у разі повторного тендеру, продукти харчування для закладів освіти Оболонського району не будуть постачатися на початку нового навчального року.
Зазначений Учасник має надійну репутацію, як відповідального постачальника, це надає нам впевненості в тому, що необхідні продукти харчування будуть постачатися якісними, вчасно та безперервно. Що в свою чергу, не приведе до призупинення навчального процесу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
П О Я С Н Е Н Н Я щодо виявленого порушення Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації провело відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015 - 03210000-6 (Зернові культури та картопля) (Картопля та картопля рання) Оголошення в електронній системі закупівель: UA-2021-01-20-004668-c Враховуючи встановлене порушення законодавства у сфері закупівель управління освіти звернулось до ФГ "АДЕЛАЇДА" (далі – Переможець) з проханням розглянути можливість зниження ціни за кг та надати пояснення щодо формування актуальної ціни станом на сьогоднішній день. На підставі листа-відповіді повідомляємо наступне (Додаток 1 лист-відповідь). На сьогодні середня ціна реалізації картоплі складає 12-13 грн/кг. Вартість доставки з бази господарства в с.Чулаківка Голопристанського р-ну Херсонської області до розподільчого центру в м.Київ — 0,95 грн/кг. Вартість доробки, зберігання та розвезення по садочкам/школам — 1,50 грн/кг. Отже в цілому кінцева ціна14,45-15,45грн/кг. Виконання договору поставки 2021 року буде відбуватися за рахунок нового врожаю 2021 року. Зростання вартості основних статей виробничих витрат на врожай 2021 року: ПММ - 30%, добрива - 35%, засоби захисту рослин - 12%, заробітна плата - 20%, оренда землі - 11%. Тому в середньому ціна на врожай картоплі 2021 року зросте на 22%. Враховуючи викладене, у зв’язку з коливанням цін на ринку та зміною відпускних цін на товар: ДК 021:2015 - 03210000-6 (Зернові культури та картопля) (Картопля), що постачається за Договором № 37-Т від 23.02.2021 року, cторони дійшли згоди: зменшити ціну закупівлі товару ДК 021:2015 - 03210000-6 (Зернові культури та картопля) (Картопля), що постачається за Договором № 37-Т від 23.02.2021 року, до 13,80 грн. з ПДВ за 1 (один) кг. Станом на сьогоднішній день укладається відповідна додаткова угода, яка буде опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з урахуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
2021-04-01 16:06:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пункт 3 Розділу 2 та пункт 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021:2015 - 03210000-6 (Зернові культури та картопля) (Картопля) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 925 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 14 625,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 87000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 17:25 |
ТД картопля 01.02.doc |
01 лютого 2021 17:25 |
ТД картопля 01.02.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФГ "АДЕЛАЇДА" |
2 866 500,00
UAH з ПДВ
|
2 866 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович |
2 886 000,00
UAH з ПДВ
|
2 886 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФГ "АДЕЛАЇДА" #14136795 |
Переможець |
2 866 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2022 18:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 16:05
|
додаткова угода № 4 до договору 37-Т.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:50
|
37-Т_3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:35
|
додаткова угода № 2 до договору 37-Т.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:42
|
37-Т_1.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 11:36
|
37-Т.pdf | укладений |
25 лютого 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 37-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 37-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі! |
Номер договору про закупівлю: | 37-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 37-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |