Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Рукавички одноразові медичні різні, Лот 2 – Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, перев’язувальний матеріал, Лот 3 – ЕКГ електроди, Лот 4 – Шовний матеріал, Лот 5 – Розхідний медичний матеріал, індикатори стерильності, Лот 6 - Вимірювач артеріального тиску, Лот 7 - Плівка медична рентгенівська, фотохімікати)
Очікувана вартість
3 930 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003957-c ● 9f44475f0f5f40ec9187eb6a541b4208
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАДОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004060 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Шмідта, 24 |
Контактна особа: |
Яценко Альона Михайлівна +380953475281 medtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 16:16 |
Очікувана вартість: | 3 930 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
01 лютого 2021 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 15:57 |
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ від 01.02.docx | |
01 лютого 2021 15:57 |
Перелік змін від 01.02.2021.docx |
01 лютого 2021 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 лютого 2021 15:57 |
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ від 01.02.docx
|
|||||||||
01 лютого 2021 15:57 |
Перелік змін від 01.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:24
Шановний Замовнику!
Якої розтяжності повинен бути бинт еластичний 8 см*1м, 8см*1,5м, 10см*1м, 10см*1,5м ?
Відповідь: Середньої розтяжності.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 13:14
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:26
Шановний Замовнику! Позиція 22 Лот 5 - папір ЕКГ 50*50, а в тех. характеристиках 57*20. Який потрібно?
Відповідь: Замовнику потрібен папір ЕКГ 50*50. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 13:24
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:28
Шановний Замовнику! Позиція 45 Лот 5 - пробірка вакуумного забору (червона кришка) - який об'єм та розмір?
Відповідь: пробірка вакуумного забору (червона кришка) 13*100 мм , 6 мл. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 14:23
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:29
Шановний Замовнику!
Позиція 24 Лот 5 - підгузки для дорослих № 15 - який розмір?
Відповідь: підгузки для дорослих № 15 (М або L) або № 2 або № 3.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 16:11
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:30
Шановний Замовнику!
Рушник паперовий однораовий повинен бути в рулоні чи листові?
Відповідь: Рулоні та листові. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Довідка про відсутність судимості
Дата подання: 22 січня 2021 11:05
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:51
Шановний Замовнику!
Згідно п. 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Переможець процедури закупівлі має надати довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
У той же час у Додатку 5 зазначено, що дана довідка має бути видана не раніше ніж за місяць до дати розкриття тендерних пропозицій.
Просимо уточнити з яким саме строком видачі Вам потрібна довідка про відсутність судимості з МВС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміну будуть внесені до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 22 січня 2021 12:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 15:15
Шановний Замовнику! Лот 2 позиція 10 - комплектація набору не відповідає № 3. На що орієнтуватися?! (назву товару чи МТВ)
Відповідь: Зміни внесені до тендерної документації
папір ЕКГ 50*50
Дата подання: 28 січня 2021 14:58
Дата відповіді: 29 січня 2021 10:14
Лот № 5 папір ЕКГ 50*50 - просимо надати роз'яснення для якого приладу буде використовуватися папір
Відповідь: Прилад має назву Мідас до якого буде використовуватися папір ЕКГ 50*50.
лотки емальовані
Дата подання: 28 січня 2021 15:14
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:42
Лот.5 поз. 43 лотки емальовані - не мають декларації , виробник Росія. Просимо виключити поз .43 або змінити медико-технічн вимоги на лоток металевий 300х220х30
Відповідь: Замовнику потрібні лотки двох видів: металеві та емальовані.
лампа бактерицидна
Дата подання: 29 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 02 лютого 2021 09:39
Лот 5 поз. 41 надайте роз'яснення яка саме лампа бактерицидна потрібна
Відповідь: ОБН 150 (90 см)
Бинти
Дата подання: 29 січня 2021 15:37
Дата відповіді: 02 лютого 2021 09:45
Лот № 2 поз. 4 бинт н/ст 5*10 уточніть товщину виробу
Відповідь: Замовник бажає здійснити закупівлю на бинт н/ст 5*10 Тип 17
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003957-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 25 січня 2021 14:28
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за Лотом №7 за позицією №1 є Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100), або еквівалент.
Слід зазначити, що позиції №№2-4 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.
В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.
Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позицією №1 - яка є «ексклюзивною», та за №№2-4, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.
Адже за позицією №1 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №1), згідно якої у разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) та відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.. Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію №1 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 1 до Документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за Лотом №7 за позицією №1 є Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100), або еквівалент.
Слід зазначити, що позиції №№2-4 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.
В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.
Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позицією №1 - яка є «ексклюзивною», та за №№2-4, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.
Адже за позицією №1 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №1), згідно якої у разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) та відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.. Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію №1 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 1 до Документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 08:46
Замовник визначив предмет даної закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) 3190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Усі плівки, зазначені в предметі закупівлі, застосовуються для проведення рентген-діагностичнихдосліджень, та є витратними матеріалами для відповідного обладнання, що дозволяє візуалізувати отримане зображення під час таких досліджень, а від так усі плівки з предмету даної закупівлі обґрунтовано відносяться до визначеного Замовником коду Єдиного закупівельного словнику, отже предмет Закупівлі сформовано у повній відповідності до норм законодавства.
Відповідно до положень п.3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, крім того характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процессу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно ч. 4 цієї ж статті технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типии або конкретнее місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "абоеквівалент".
В технічних вимогах Додатку 1 Тендерної документації, які стосуються «Лот 7 – Плівка медична рентгенівська, фотохімікати» позиції № 1 предмету закупівлі, є посилання на тип плівки, а саме – плівка термографічна медична для принтера типу AGFA DRYSTAR DT 5.000IB, однак таке посилання обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про товар та має характер опису відповідної технології виробництва, що не заборонено Законом. При цьому у Додатку1 безпосередньо зазначено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
В той же час у Додатку 1 до згаданої позиції наведені спеціальні медико-технічні вимоги, яким і повинен відповідати запропонований учасниками товар.
При цьому окремо слід зазначити, що аналізуючи інформацію на порталі ПРОЗОРРО (prozorro.gov.ua) стає очевидним, що за позицією № 1 наявні що найменше два виробники, продукція яких у сукупності відповідає вимогам, наведеним у Додатку1Тендерної документації: AGFA, Бельгія (плівка DRYSTAR DT 5.000IB) та ПП «ФІРМА «ОНІКО», Україна (плівка ОНІКО ДТ-5000).
Отже за позицією № 1 існують аналоги та еквіваленти, таким чином твердження про «ексклюзивність» даної позиції - необґрунтовані та взагалі не відповідають дійсності .
Отже, виходячи із вищевикладеного, визначення предмету закупівлі в чинній редакції, в т.ч. відсутність поділу предмету закупівлі на лоти окремо за позицією № 1, не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, та не призводять до дискримінації учасників.
Усі плівки, зазначені в предметі закупівлі, застосовуються для проведення рентген-діагностичнихдосліджень, та є витратними матеріалами для відповідного обладнання, що дозволяє візуалізувати отримане зображення під час таких досліджень, а від так усі плівки з предмету даної закупівлі обґрунтовано відносяться до визначеного Замовником коду Єдиного закупівельного словнику, отже предмет Закупівлі сформовано у повній відповідності до норм законодавства.
Відповідно до положень п.3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, крім того характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процессу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно ч. 4 цієї ж статті технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типии або конкретнее місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "абоеквівалент".
В технічних вимогах Додатку 1 Тендерної документації, які стосуються «Лот 7 – Плівка медична рентгенівська, фотохімікати» позиції № 1 предмету закупівлі, є посилання на тип плівки, а саме – плівка термографічна медична для принтера типу AGFA DRYSTAR DT 5.000IB, однак таке посилання обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про товар та має характер опису відповідної технології виробництва, що не заборонено Законом. При цьому у Додатку1 безпосередньо зазначено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
В той же час у Додатку 1 до згаданої позиції наведені спеціальні медико-технічні вимоги, яким і повинен відповідати запропонований учасниками товар.
При цьому окремо слід зазначити, що аналізуючи інформацію на порталі ПРОЗОРРО (prozorro.gov.ua) стає очевидним, що за позицією № 1 наявні що найменше два виробники, продукція яких у сукупності відповідає вимогам, наведеним у Додатку1Тендерної документації: AGFA, Бельгія (плівка DRYSTAR DT 5.000IB) та ПП «ФІРМА «ОНІКО», Україна (плівка ОНІКО ДТ-5000).
Отже за позицією № 1 існують аналоги та еквіваленти, таким чином твердження про «ексклюзивність» даної позиції - необґрунтовані та взагалі не відповідають дійсності .
Отже, виходячи із вищевикладеного, визначення предмету закупівлі в чинній редакції, в т.ч. відсутність поділу предмету закупівлі на лоти окремо за позицією № 1, не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, та не призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003957-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Люціус О.О., Код ЄДРПОУ:2834220993
Дата подання: 25 січня 2021 16:08
Дискримінаційні умови
Вимога щодо дискримінаційних умов
Висловлюємо Вам свою пошану, та, уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомлямо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • У разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) та відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.
Вимога Замовника, як надання гарантійних листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення не дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - У разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою пошану, та, уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомлямо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • У разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) та відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.
Вимога Замовника, як надання гарантійних листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення не дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - У разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 08:45
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо:
По-перше: Тендерна документація на закупівлю плівки медичної рентгенівської розроблена з додержанням принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге: Учасник торгів повинен гарантувати забезпечення безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа відвиробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
По-третє:Забезпечення якості, показника терміну придатності та законності предмета закупівлі. Саме офіційний виробник підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрімцього, згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дотримання зазначених у тендерній документації вимог до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару. Тим більш, що товар, який закуповується не є винятковим, специфічними або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, і будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників.
Вимога залишилось не задоволеною.
По-перше: Тендерна документація на закупівлю плівки медичної рентгенівської розроблена з додержанням принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге: Учасник торгів повинен гарантувати забезпечення безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа відвиробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
По-третє:Забезпечення якості, показника терміну придатності та законності предмета закупівлі. Саме офіційний виробник підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрімцього, згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дотримання зазначених у тендерній документації вимог до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару. Тим більш, що товар, який закуповується не є винятковим, специфічними або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, і будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників.
Вимога залишилось не задоволеною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5 - Розхідний медичний матеріал, індикатори стерильності |
Опис предмету закупівлі: |
Більш детально в Додатку 1 до тендерної документації
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
49 measures.name.symbol
Розхідний медичний матеріал, індикатори стерильності
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47783 — Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отримані вироби медичного призначення здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 лютого 2021 16:16
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій