Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 645 465,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Тендерна документація
16 січня 2021 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 15:56 |
ТД сухофрукти, повидло, огірки, капуста, томатна паста, горошок, ікра кабачкова (1, 2 лот).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000038 ● 0cf5795de0fb4e8cb2f5227053654409
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-01-16-003737-a 16.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 09:46:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сухофруктів, повидла, огірків солоних, капусти квашеної, томатної пасти, горошка консервованого, ікри кабачкової, очікуваною вартістю 1 645 465,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-16-003737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 15:59:12
Пояснення
З метою організації харчування дітей в закладах освіти Дніпровського району міста Києва у 2021 році, рішенням Тендерного комітету від 16.01.2021 № 01/09 затверджено Тендерну документацію щодо закупівлі за Лотом 2: огірки солоні 6 200 кг., капуста квашена 6 080 кг., томатна паста 2 948 кг, горошок консервований 6 780 кг., ікра кабачкова 6 700 кг та визначено такі Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі: Огірки солоні - виготовлені з свіжих огірків, залиті розчином кухонної солі та піддані молочно-кислому бродінню; Капуста квашена - виготовлена з свіжої білоголової капусти, залита розчином кухонної солі та піддана молочно-кислому бродінню; Томатна паста -консервована, фасована в скляну тару, з маркуванням; Зелений горошок консервований - мозкових сортів, фасований в скляну тару 480-530 грам з маркуванням на упаковці. Має відповідати ДСТУ; Ікра кабачкова - консервована, однорідної консистенції, без сторонніх домішок, фасована в скляну тару 480-530 грам з маркуванням на упаковці. Має відповідати ДСТУ.
Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ або ТУ і підтверджуватися сертифікатами (в разі наявності), посвідченням про якість продукту.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за грудень 2020 р., відповідно до кількості дітей (орієнтовно 13014 осіб), які перебувають в закладах освіти Дніпровського району, кількості днів відвідування та враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики
України від 12.01.2021 № 06.2-03/73-21 (копія додається), середньоринкова ціна на томатну пасту складала 55,48 грн/ кг. Крім того, для визначення вартості інших продуктів харчування, що є предметом закупівлі та які у вищезазначеній довідці відсутні, було зроблено моніторинг цінових пропозицій в електронній системі закупівель PROZORRO, поданих учасниками на аналогічні тендери по місту Києву (копії пропозицій додаються) та аналіз цін по Договору № 259 від 04.12.2020, укладеному між управлінням освіти Дніпровської районної в місті державної адміністрації та ТОВ «Сапсан Петроліум» (Специфікація додається). За результатом моніторингу була визначена середня ціна на продукти, про що в п.3. ч.V Тендерної документації зазначено: «Допустимий рівень ціни закупівлі: Ціна товару на момент затвердження документації за 1 кг з врахуванням ПДВ має відповідати середньоринковим цінам та становить:
- огірки солоні – 25,00 грн./кг.;
- капуста квашена – 23,00 грн./кг.;
- томатна паста – 55,48 грн./кг.;
- горошок консервований – 38,00 грн./кг.;
- ікра кабачкова – 48,00 грн./кг.».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2021-05-28 16:23:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 11 ст. 29 Закону № 922-VIII.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 сухофрукти, повидло |
Опис предмету закупівлі: |
Код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 15332410-1 Сухофрукти; 15332290-3 Джеми.
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 607 830,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 039,15 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату товару (далі – рахунок) та видаткової накладної, підписаної Сторонами. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 15:16 |
Кінець періоду оскарження: | 31 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 31 січня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Процедуру відмінено на підставі ч.1. ст.32. Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунень порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути за визначеним лотом, а саме, некоректно визначена кількість товару, що є предметом закупівлі. |
20 січня 2021 15:16
|
Електронний підпис |
20 січня 2021 15:15
|
Протокол скасування процедури (Лот1 сухофрукти, повидло).pdf |