Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання снігу ( очищення дорожнього покриття в зимовий період від снігу)
Очікувана вартість
282 500,00 UAH
UA-2020-12-31-001445-a 420c84bbcc6e43d6a5857941f64177ac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луговська Яна Володимирівна

+380668261683 tehkomunbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КП "Техкомунбуд"
Код ЄДРПОУ: 40210835
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., Шишаки, вул.Короленка, 7 смт.Шишаки, Полтавська обл.
Контактна особа: Луговська Яна Володимирівна
+380668261683
tehkomunbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв'язку з відміною двох процедур відкритих торгів (Ідентифікатори закупівлі UA-2020-11-13-001878-a та UA-2020-12-02-007374-b) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 12:56
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Тендерна документація

31 грудня 2020 12:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000024 ● 2faf8e9e0cef4a879a0b502806354224
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.01.2021 № 2
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.01.2021 № 2

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-12-31-001445-a (лот 1-6), 31.12.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП "Техкомунбуд" приймає до відома допущене порушення та зобов'язується вжити заходи щодо недопущення його в подальшому.

2021-01-29 08:41:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі.

2021-06-16 14:06:53

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Федунківський старостат. Шишацький район, Полтавська область
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Федунківський старостат. Шишацький район, Полтавська область
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38032, Україна, Полтавська область, Шишацька ОТГ. Шишацький район, Полтавська область, Федунківський старостинський округ
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Федунка"
#03770425
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 13:21

Документи

31 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:20
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 13:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Федунка"
#03770425
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:20
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:10
Договір укладений
14 січня 2021 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Послуги не надавалися