Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 50750000-7 are Services in technical maintenance of elevators (Services in complete technical maintenance of elevators of dwelling-houses of the Dnepr district of Kyiv, that are in the economic knowing of customer) 2 plumb Lines: plumb LINE 1 Complete technical maintenance of 442 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 404, 406, 411). Plumb LINE 2 Complete technical service 980 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Tupichak Oleksandr B. 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 21 984 003,36 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 грудня 2020 15:31 |
Enquiries until: | 04 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 21 984 003 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Тендерна документація
15 грудня 2020 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2020 15:03 |
Перелік змін.pdf | |
15 грудня 2020 15:03 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
14 грудня 2020 15:33 |
Додаток 6 Договір з додатком.docx | |
14 грудня 2020 15:33 |
Тендерна документація.docx |
15 грудня 2020 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2020 15:03 |
Перелік змін.pdf
|
|||
15 грудня 2020 15:03 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
14 грудня 2020 15:33 |
Додаток 6 Договір з додатком.docx
|
|||
14 грудня 2020 15:33 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000011 ● bb9e2d2865d34018b19431a6a1729a0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2020-12-14-005777-b 14.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 17:31:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 лоти: лот 1 Повне технічне обслуговування 442 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 980 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-14-005777-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-19 13:26:49
Пояснення стосовно здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі – Комунальне підприємство) надаються пояснення стосовно здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 442 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 980 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-14-005777-b) (далі – Закупівля).
З приводу зазначеного повідомляється, що підготовка технічних вимог до предмета закупівлі у Комунальному підприємстві здійснюється відповідно до наказу № 161 від 01.06.2020 «Про затвердження Положення про тендерний комітет в комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», яким передбачено відповідну робочу групу з придбання інженерно-технічних робіт та послуг.
Під час підготовки технічного завдання для проведення закупівлі на обслуговуванні Комунального підприємства перебувало 1422 ліфтів, які введені в експлуатацію в період з 70-х років ХХ століття і по теперішній час.
Технічні та якісні характеристики ліфтів сформовані відповідно до технічних паспортів.
Під час підготовки технічних та якісних характеристик закупівлі були враховані наступні нормативно-правові акти, а саме:
- Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затверджено наказом Державного комітету будівництва архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73;
- Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76;
- Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджено наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190;
- Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 року № 150 з врахуванням затвердження Змін до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затверджено наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.11.2014 № 330;
- Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС).
Проведення всіх видів регламентних робіт попереджувального характеру, що виконуються в плановому порядку і спрямовані на забезпечення безперебійної роботи ліфтів, повинно здійснюватися відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 "Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд" (із змінами та доповненнями).
Щодо розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що Комунальне підприємство створене з метою забезпечення ефективного управління, належного утримання житлового та нежитлового фонду, утримання прибудинкових територій, об’єктів благоустрою та отримання прибутку.
Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками. За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об’єднань співвласників багатоквартирного будинку). Рішення щодо управління багатоквартирним будинком приймається зборами співвласників та оформлюється протоколом.
На даний час співвласниками багатоквартирних будинків не створено об'єднання співвласників, не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним житловим будинком. Положенням пункту 31 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги», визначено, що договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладені підприємством із споживачами до введення в дію норм цього Закону, що регулюють надання послуг з управління багатоквартирним будинком, зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами до дати набрання чинності договорами про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.
Розмір вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які фактично продовжує надавати комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» до визначення співвласниками нового управителя та узгодження вартості послуг, розрахований по кожному будинку окремо відповідно до Порядку формування тарифів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 № 515.
Витрати з технічного обслуговування ліфтів та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано на 1 кв. м загальної площі квартир, що обслуговуються ліфтами з урахуванням кількості ліфтів в будинку та вартості їх обслуговування на місяць.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі – Комунальне підприємство) на виконання рішення Держаудитслужби, за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 442 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 980 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-14-005777-b), вжито відповідні заходи щодо усунення порушень, а саме: повідомлено ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» про намір розірвання Договору про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 18.02.2021 № 86 та Договору про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 18.02.2021 № 87.
2021-03-12 09:56:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 442 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411) |
Опис предмету закупівлі: |
Згідно тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 858 028,83 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 58 580,28 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 58580.28 UAH |
Аукціон
Позиції
ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 442 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411).
ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 980 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" |
5 856 027,00
UAH з ПДВ
|
5 856 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" |
5 858 028,00
UAH з ПДВ
|
5 858 028,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" #38526925 |
Переможець |
5 856 027,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:32
|
Додаткова угода №2 до Договору №86.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 13:12
|
Додаткова угода №1 до Договору №86.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 12:56
|
Договір №86.pdf | укладений |
19 лютого 2021 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 3.1. та пункт 10.1. |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №86 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу та п.10.3. Договору №86 від 18.02.2021 Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №86 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |