Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 Шкільні меблі.Комплекти обладнання для оснащення кабінетів фізики, хімії, біології, математики.
39160000-1 School furniture.Sets of the equipment for physics, chemistry, biology, mathematics classrooms.
39160000-1 School furniture.Sets of the equipment for physics, chemistry, biology, mathematics classrooms.
Очікувана вартість
20 859 599,00 UAH
UA-2020-12-08-002825-a ● 91014cae63bc4ba6be6f4ee556b4b48e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33913374 |
Місцезнаходження: | 84300, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вул. Василя Стуса, 47 |
Контактна особа: |
Прокоф'єва Катерина Генадіївна 380952259865, 380953141575 dontenter@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ірина Костенко 380952259865 00538@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Department of education and science of Donetsk regional state administration |
National ID: | 33913374 |
Contact point: |
Prokofeva Katerina 380952259865, 380953141575 dontenter@ukr.net |
Additional contacts: |
Irina Kostenko 380952259865 00538@dn.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 859 599,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 грудня 2020 11:52 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 20 859 599 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
мова, якою складаються тендерні пропозиції - українська
the language of the tender proposals is Ukrainian
Тендерна документація
05 лютого 2021 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 12:12 |
ТД 05.02.2021.docx | |
05 лютого 2021 11:09 |
зміни 05.02.2021.docx | |
14 січня 2021 20:05 |
проєкт договору 13.01.docx |
05 лютого 2021 12:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 лютого 2021 12:12 |
ТД 05.02.2021.docx
|
|||||||||
05 лютого 2021 11:09 |
зміни 05.02.2021.docx
|
|||||||||
14 січня 2021 20:05 |
проєкт договору 13.01.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 15 грудня 2020 16:45
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:25
Шановний Замовнику! Згідно технічного завдання, Ви вимагаєте надати технічний паспорт на виріб. Що Ви вважаєте виробом? У більшості іноземних виробників (Інтерактивна дошка, Проектори, та багато іншого) відсутні документи, такі як технічний паспорт. Який документ може бути аналогом технічного паспорту?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо надання учасником технічного паспорту на виріб сформована відповідно до наказу МОН від 29.04.2020 № 574. Перелік на які саме вироби потрібно надати технічний паспорт буде додано у змінах до тендерної документації.
Питання
Дата подання: 15 грудня 2020 16:47
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:37
Шановний Замовнику! Вами зазначено, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтування свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Чи своїми силами, Ви, як замовник, будете проводити оцінку відповідності? Чи наявні у Вас кваліфіковані працівники, які мають здійснювати підтвердження відповідності? Надайте відповідь: за якими критеріями та алгоритмами буде проводиться оцінка визначення. Таке неоднозначне трактування вимоги є передпосилкою до упередженої оцінки тендерних пропозицій. Що в свою чергу може бути застосовано для дискваліфікації небажаного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана Вами вимога, встановлена у повній відповідності до частини шостої ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), тому не може бути передумовою до упередженої оцінки тендерних пропозицій. Оцінка визначення відповідності буде виконана за критеріями та алгоритмами, визначеними Законом із залученням, за необхідності, органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції відповідно до абзацу другого частини п’ятнадцятої ст. 29 Закону.
Ребус
Дата подання: 15 грудня 2020 16:49
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:30
Шановний Замовнику! Згідно технічного завдання, Ви вимагаєте надати копію декларацій про відповідність Технічним регламентам** (** - належним чином зареєстрованих в органах стандартизації, метрології та сертифікації декларацій відповідності Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання, з наявним в них посиланням на реквізити (номер, дата складання) протоколів випробувань, проведених в акредитованих Національним агентством з акредитації України лабораторіях, та назвою лабораторії.) на обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики, мультимедійне обладнання згідно технічного завдання Замовника (додаток 3 до тендерної документації) на яке розповсюджується дія постанов про технічні регламенти чинних на дату розкриття пропозицій відповідно наказу МОН від 29.04.2020 № 574 та чинних на дату розкриття пропозицій. Незрозуміле формулювання. Надайте чіткий перелік обладнання на яке потрібно надати декларації та технічні регламенти. В даний час, Ваша тендерна документація виглядає як ребус по розгадуванню технічних регламентів, а не як документація, метою якої є закупівля якісного обладнання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Копії декларацій про відповідність Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання відповідно до умов тендерної документації надаються Учасниками відповідно до наказу МОН від 29.04.2020 № 574. Чіткий перелік обладнання на яке потрібно надати декларації про відповідність технічним регламентам буде додано у змінах до тендерної документації.
Копії декларацій про відповідність Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання відповідно до умов тендерної документації надаються Учасниками відповідно до наказу МОН від 29.04.2020 № 574. Чіткий перелік обладнання на яке потрібно надати декларації про відповідність технічним регламентам буде додано у змінах до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-08-002825-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Технологічні ІТ Рішення", Код ЄДРПОУ:42116114
Дата подання: 06 січня 2021 15:03
Дата подання: 06 січня 2021 15:03
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у ТД
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 20:41
рішення від 11.01.2021 №233 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:41
інформація про резулятивну частину рішення від 20.01.2021 № 970.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 16:39
рішення від 20.01.2021 № 970.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: 05.02.2021 внесено зміни до тендерної документації відповідно до рішення АМКУ від 20.01.2021 № 970-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2021 12:29
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | 39160000-1 Шкільні меблі.Комплекти обладнання для оснащення кабінетів фізики, математики. |
Опис предмету закупівлі: |
мова, якою складаються тендерні пропозиції - українська
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 148 082,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 480,82 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34442.46 UAH |
Title: 39160000-1 School furniture.Sets of the equipment for physics, mathematics classrooms.
Description: the language of the tender proposals is Ukrainian
Current status: Complete
Estimated total value: 1 148 082,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 11 480,82 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 29 березня 2021 14:18
Auction planned date: 29 березня 2021 14:18
Закінчення: 29 березня 2021 14:45
Позиції
2 комп
39160000-1 Шкільні меблі.Комплекти обладнання для оснащення кабінетів фізики, математики.
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Дата доставки:
30 квітня 2021
39160000-1 School furniture.Sets of the equipment for physics, mathematics classrooms.
CPV: 39160000-1
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 березня 2021
Найменування: | Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33913374 |
Місцезнаходження: | 84300, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вул. Василя Стуса, 47 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Сікорська Інга Іванівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Баланюк Сергій Миколайович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" |
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Баланюк Сергій Миколайович |
1 138 000,00
UAH з ПДВ
|
1 126 518,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сікорська Інга Іванівна |
1 146 250,00
UAH з ПДВ
|
1 133 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Баланюк Сергій Миколайович #2802019798 |
Переможець |
1 126 518,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 17:29
|
спец бал.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 18:05
|
дод бал.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 15:40
|
договір 9.pdf | укладений |
23 квітня 2021 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п 4.1 договору від 20.04.2021 № 9 |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до додатку 2 |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |