Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code DK 021: 2015 - 15110000-2 (Meat) (Lot №1 - DK 021: 2015 - 15111000-9 (Bovine meat) (beef, veal (boneless meat) 1 category) chilled in large pieces), Lot № 2 - DK 021: 2015 - 15113000-3 (Pork) (pork lean (boneless flesh of 1 category) chilled in large pieces), Lot № 3 - DK 021: 2015 - 15112130 -6 (Chicken) (chickens of the I category (semi-gutted), chicken fillet), Lot № 4 - DK 021: 2015 - 15114000-0 (Giblets) (beef liver (frozen))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Kozhyna Alona 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 12 344 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 грудня 2020 13:34 |
Enquiries until: | 25 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 12 344 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
лот №2 - Свинина – 4 000,0 кг;
лот №3 - Кури І категорії (напівпатрані) – 67 000,0 кг, філе куряче – 7 000,0 кг;
лот №4 - печінка яловича (заморожена) – 3 000,0 кг;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
lot №2 - Pork - 4,000.0 kg;
lot №3 - Chickens of the I category (semi-gutted) - 67 000,0 kg, chicken fillet - 7 000,0 kg;
lot №4 - beef liver (frozen) - 3,000.0 kg;
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: according to the location.
Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services. during 2021
The source of funding is the local budget
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. More detailed information is contained in the tender documentation.
Type of security of tender offers: bank guarantee, more detailed information is specified in item 2 of section III of the Tender documentation.
Тендерна документація
11 грудня 2020 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2020 12:32 |
ТД мясо зі змінами від 11.12.2020.doc | |
11 грудня 2020 12:31 |
Перелік змін від 11.12.2020.docx |
11 грудня 2020 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 грудня 2020 12:32 |
ТД мясо зі змінами від 11.12.2020.doc
|
|||
11 грудня 2020 12:31 |
Перелік змін від 11.12.2020.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000004 ● 2a005b6053d4437ab31936dfa33d5964
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-12-04-008828-b 04.12.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-04 14:06:08
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-10 17:11:33
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 15110000-2 (М'ясо)( Лот №1 - ДК 021:2015 - 15111000-9 (М'ясо великої рогатої худоби родини бикових) (м'ясо яловиче, теляче(м’якоть без кістки 1 категорії) охолоджене великими шматками), Лот № 2 – ДК 021:2015 - 15113000-3 (Свинина) (свинина пісна
Тендерний комітет управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 15110000-2 (М'ясо)( Лот №1 - ДК 021:2015 - 15111000-9 (М'ясо великої рогатої худоби родини бикових) (м'ясо яловиче, теляче(м’якоть без кістки 1 категорії) охолоджене великими шматками), Лот № 2 – ДК 021:2015 - 15113000-3 (Свинина) (свинина пісна (м’якоть без кістки 1 категорії) охолоджене великими шматками), Лот № 3 – ДК 021:2015 - 15112130-6 (Курятина) (кури І категорії (напівпатрані), філе куряче), Лот № 4 – ДК 021:2015 - 15114000-0 (Потрухи) (печінка яловича (заморожена)) за номером ID: UA-2020-12-04-008828-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Ціна на закупівлю м’ясних продуктів формувалася на підставі середніх роздрібних цін на продукти харчувння у торгівельній мережі м. Києва за червень, липень, серпень, вересень, жовтень 2020 (за даними Держкомстату ринкових цін та фактичних цін за договорами), а саме:
М'ясо яловиче – 185,00 грн; свинина – 160,00 грн; курятина – 70,00 грн; філе куряче – 1250,00 грн; печінка яловича – 73,00 грн за кілограм. Також, у деяких випадках, було застосовано індекс інфляції у розмірі 10 відсотків при формуванні суми закупівлі. Це пов’язано з тим, що станом на листопад 2020 року неможливо визначити та передбачити ціни на продукти харчування на 2021 рік, а саме на момент подання пропозиції та проведення аукціонів на закупівлю продуктів, який триває два місяці у вимогах Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В той самий час, ціна надана учасником має граничити з середніми споживчими цінами на продукти харчування. Запропонована ціна Учасника станом на січень 2021 року граничити з середньозваженими цінами за грудень 2020 року. Таким чином ціна учасника-переможця за кілограм продукції становить: м'ясо яловиче – 168,24 грн; свинина – 135,90 грн; курятина – 53,22 грн; філе куряче – 86,22 грн; печінка яловича – 58,00 грн за кілограм. З огляду на вищезазначене, витікає економія бюджетних коштів, а саме: сума закупівлі становить 12 344 000,00 грн з ПДВ, а остаточна пропозиція переможця 10 270 560,00 грн, з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 447 ВІД 08.08.19), заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000. Також, враховані вимоги щодо перевезення, а саме: наявність автомобілей-фургонів або авторефрижераторів з дотриманням температурного режиму згідно з п. 25.7. «Правила перевезень м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів» Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14 жовтня 1997р. «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні».
Враховуючи, що відкриті торги з англійською публікацією за строками викладеними у вимогах Закону складають два місяці, слід вважати, що у разі повторного тендеру, продукти харчування для закладів освіти Оболонського району не будуть постачатися на початку нового навчального року.
Зазначений Учасник має надійну репутацію, як відповідального постачальника, це надає нам впевненості в тому, що необхідні продукти харчування будуть постачатися якісними, вчасно та безперервно. Що в свою чергу, не приведе до призупинення навчального процесу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 4 – ДК 021:2015 - 15114000-0 (Потрухи) (печінка яловича (заморожена) |
Опис предмету закупівлі: |
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: лот №4 - печінка яловича (заморожена) – 3 000,0 кг;
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 219 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 095,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: according to the location.
Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services. during 2021
The source of funding is the local budget
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. More detailed information is contained in the tender documentation.
Type of security of tender offers: bank guarantee, more detailed information is specified in item 2 of section III of the Tender documentation.
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2020 12:33 |
Перелік змін від 11.12.2020.docx |
11 грудня 2020 12:33 |
ТД мясо зі змінами від 11.12.2020.doc |
11 грудня 2020 12:33 |
Перелік змін від 11.12.2020.docx
|
||
11 грудня 2020 12:33 |
ТД мясо зі змінами від 11.12.2020.doc
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НІКА-1" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП Торгпродсервіс | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НІКА-1" |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Торгпродсервіс |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НІКА-1" #23717551 |
Переможець |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:23
|
23-Т_3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 10:58
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:31
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 14:43
|
23-Т (3).pdf | укладений |
08 лютого 2021 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пугктом 2 частини 5 ст. 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючмсь пунктом 2 частини 5 ст. 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |