Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олива до автотранспорту (Лот 1 - Олива до автотранспорту Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф; Лот 2 - Олива до автотранспорту Бершадської СЕМД; Лот 3 - Олива до автотранспорту Вінницької СЕМД; Лот 4 - Олива до автотранспорту Гайсинської СЕМД; Лот 5 - Олива для автотранспорту Жмеринської СЕМД; Лот 6 – Олива до автотранспорту Липовецької СЕМД; Лот 7 - Олива до автотранспорту Могилів-Подільської СЕМД; Лот 8 – Олива до автотранспорту Тульчинської СЕМД; Лот 9 – Олива до автотранспорту Хмільницької СЕМД;))
Очікувана вартість
626 678,00 UAH
UA-2020-12-04-005612-b ● 5f00ba769b4047878ed12c8738a63ec6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Тетяна Царук +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 626 678,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Тендерна документація
06 січня 2021 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 12:03 |
ТД 09210000-4_олива _9 лотов_626 678,00_Зміни.docx | |
06 січня 2021 12:03 |
Перелік змін.docx |
06 січня 2021 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 січня 2021 12:03 |
ТД 09210000-4_олива _9 лотов_626 678,00_Зміни.docx
|
|||
06 січня 2021 12:03 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про конкуренцію та дискримінацію
Дата подання: 09 грудня 2020 08:46
Дата відповіді: 11 грудня 2020 15:54
Шановні потенційні учасники торгів! Не витрачайте свій час на підготовку до цього Тендеру, у Замовника й так вже є переможець, закупівля потрібна лише для того, щоб цього переможця легалізувати. Дискримінаційні вимоги щодо територіальності складу це квіточки. А як щодо вимоги, що банківська гарантія має бути видана лише тим банком, в якому в учасника відкритий поточний рахунок? Що це за втручання в банківську діяльність і обмеження конкуренції? Більше того, Замовник встановлює відтермінування 90 календарних днів, а поставку - протягом 4 годин з моменту телефонного дзвінка, чим Вам відверто натякає - не йдіть на цей тендер, він для своїх. Якщо ж до Вас це не доходить - надайте свої зразки продукції, які є невідємною частиною пропозиції (вдумайтесь !!!!!!!!!!). Це лише вершина всіх фішечок, які Замовник позашивав у цей тендер, щоб купити оливи в 2,5 разів дорожче ринкової вартості. Якщо хтось не вірить написаному - перегляньте попередні тендера вельмишановного Замовника в Prozorro, і Ви все зрозумієте. А Замовнику зрештою, лише одне запитання - ви готові до спілкування з антикорупційними органами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поважний Учаснику, дуже вдячні за запитання!.
Замовник зазначає, що зміст зазначеного учасником не містить конкретних
звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру, згідно умов ст. 24 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначене учасником містить тільки необґрунтовані власні домисли та припущення щодо цієї закупівлі.
У учасника є лише одне запитання до Замовника на яке вважаємо доцільним відповісти, та зазначає наступне:
Неспроможність з невідомих підстав певного Учасника виконати вимоги тендерної документації, які жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, не є підставою до спілкування Замовника з антикорупційними органами!
Замовник зазначає, що зміст зазначеного учасником не містить конкретних
звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру, згідно умов ст. 24 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначене учасником містить тільки необґрунтовані власні домисли та припущення щодо цієї закупівлі.
У учасника є лише одне запитання до Замовника на яке вважаємо доцільним відповісти, та зазначає наступне:
Неспроможність з невідомих підстав певного Учасника виконати вимоги тендерної документації, які жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, не є підставою до спілкування Замовника з антикорупційними органами!
Корумпований замовник.
Дата подання: 09 грудня 2020 08:57
Дата відповіді: 11 грудня 2020 15:56
Цілком підтримую автора попереднього...питання. Неозброєним оком видно що тендер писаний під конкретного постачальника.
Від себе додам - ми готуємо звернення до Громадських Організацій, щоб ті,у свою чергу, написали звернення в ДАСУ. Закликаю всіх потенційних учасників брати приклад та відстоювати свої законні права.
Відповідь: Поважний Учаснику, дуже вдячні за запитання!
Замовник зазначає, що зміст зазначеного учасником не містить конкретних
звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру, згідно умов ст. 24 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначене учасником містить тільки необґрунтовані власні домисли та припущення щодо цієї закупівлі.
Замовник зазначає, що зміст зазначеного учасником не містить конкретних
звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру, згідно умов ст. 24 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначене учасником містить тільки необґрунтовані власні домисли та припущення щодо цієї закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-005612-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД"ІММ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 08 грудня 2020 14:21
Дискримінаційна вимога
День добрий.Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу,що обмежує коло потенційних учасників "1.2.1 Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості щодо наявності складу для зберігання товару в м. Вінниця або Вінницькій області(власного/ орендованого).Власний або орендований склад зберігання товару повинний бути розташовані в межах міста Вінниця або Вінницькій області. Якщо склад зберіганнятоварув м. Вінниця або Вінницькій області є власністю Учасника, на підтвердження цього в складі тендерної пропозиції необхідно надати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та
Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (Інформація (Довідка) повинна бути надана/сформована органом нотаріату (нотаріусом) та засвідчена підписом та печаткою нотаріуса, не раніше ніж за 20 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.) Якщо склад зберігання товару в м. Вінницяабо Вінницькій області орендується Учасником - в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію договору оренди з усіма додатками до нього, та на підтвердження права власності на нерухоме майно, що Орендодавець надає Учаснику в оренду необхідно надати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна.(Інформація (Довідка) повинна бути надана/сформована органом нотаріату (нотаріусом) та засвідчена підписом та печаткою нотаріуса, не раніше ніж за 20 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.) В договорі оренди повинно бути зазначено майно, що зазначено у довідці.(склад зберігання товару в м. Вінницяабо Вінницькій області)"
Розгорнути
Згорнути
Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (Інформація (Довідка) повинна бути надана/сформована органом нотаріату (нотаріусом) та засвідчена підписом та печаткою нотаріуса, не раніше ніж за 20 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.) Якщо склад зберігання товару в м. Вінницяабо Вінницькій області орендується Учасником - в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію договору оренди з усіма додатками до нього, та на підтвердження права власності на нерухоме майно, що Орендодавець надає Учаснику в оренду необхідно надати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна.(Інформація (Довідка) повинна бути надана/сформована органом нотаріату (нотаріусом) та засвідчена підписом та печаткою нотаріуса, не раніше ніж за 20 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.) В договорі оренди повинно бути зазначено майно, що зазначено у довідці.(склад зберігання товару в м. Вінницяабо Вінницькій області)"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 11:05
Поважний Учаснику, дуже вдячні за запитання!
Згідно Додатку 4 пункт 1.2.1 Замовник передбачив зазначену вимогу у складі тендерної документації керуючись ст.22 Частина 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації згідно Додатку 4 пункт 1.2.1, жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Учасник не довів та документально не підтвердив відсутність можливості у Учасника орендувати приміщення складу в м. Вінниця або Вінницькій області для участі у цьому тендері на період дії договору у 2021році для поставки товару - Оливи до автотранспорту Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору цієї закупівлі та умовах тендерної документації. (Зазначена позиція замовника підтверджується аналогічними рішеннями та роз’ясненнями органу оскарження - Постійно діючою адміністративної колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поважний учасник ознайомтесь будь ласка з аналогічними рішеннями органу оскарження на скарги та вимоги) – позиція органу оскарження – наявність складів жодним чином не є дискримінаційною вимогою, тому що кожен Учасник має можливість, для участі у певному тендері орендувати склад, та поставляти товар Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору.
Підсумовуючи все зазначене, Замовник зазначає, що неспроможність з невідомих підстав певного Учасника виконати вимоги тендерної документації, які жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, не можуть бути підставою для зміни умов тендерної документації.
Згідно Додатку 4 пункт 1.2.1 Замовник передбачив зазначену вимогу у складі тендерної документації керуючись ст.22 Частина 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації згідно Додатку 4 пункт 1.2.1, жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Учасник не довів та документально не підтвердив відсутність можливості у Учасника орендувати приміщення складу в м. Вінниця або Вінницькій області для участі у цьому тендері на період дії договору у 2021році для поставки товару - Оливи до автотранспорту Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору цієї закупівлі та умовах тендерної документації. (Зазначена позиція замовника підтверджується аналогічними рішеннями та роз’ясненнями органу оскарження - Постійно діючою адміністративної колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поважний учасник ознайомтесь будь ласка з аналогічними рішеннями органу оскарження на скарги та вимоги) – позиція органу оскарження – наявність складів жодним чином не є дискримінаційною вимогою, тому що кожен Учасник має можливість, для участі у певному тендері орендувати склад, та поставляти товар Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору.
Підсумовуючи все зазначене, Замовник зазначає, що неспроможність з невідомих підстав певного Учасника виконати вимоги тендерної документації, які жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, не можуть бути підставою для зміни умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-005612-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНА МАСТИЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43249823
Дата подання: 08 грудня 2020 14:27
Наявність складів ЛИШЕ в Вінницькій області
День добрий.Вимагаємо видалити вимогуп.п.1.2.1 Додатка4.Прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, що мають в наявності склад на території Вінницької області, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на області.
Замовник також не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Замовник також не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 11:05
Поважний Учаснику, дуже вдячні за запитання!.
Згідно Додатку 4 пункт 1.2.1 Замовник передбачив зазначену вимогу у складі тендерної документації керуючись ст.22 Частина 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації згідно Додатку 4 пункт 1.2.1, жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Учасник не довів та документально не підтвердив відсутність можливості у Учасника орендувати приміщення складу в м. Вінниця або Вінницькій області для участі у цьому тендері на період дії договору у 2021році для поставки товару - Оливи до автотранспорту Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору цієї закупівлі та умовах тендерної документації. (Зазначена позиція замовника підтверджується аналогічними рішеннями та роз’ясненнями органу оскарження - Постійно діючою адміністративної колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поважний учасник ознайомтесь будь ласка з аналогічними рішеннями органу оскарження на скарги та вимоги) – позиція органу оскарження – наявність складів жодним чином не є дискримінаційною вимогою, тому що кожен Учасник має можливість, для участі у певному тендері орендувати склад, та поставляти товар Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору.
Підсумовуючи все зазначене, Замовник зазначає, що неспроможність з невідомих підстав певного Учасника виконати вимоги тендерної документації, які жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, не можуть бути підставою для зміни умов тендерної документації.
Згідно Додатку 4 пункт 1.2.1 Замовник передбачив зазначену вимогу у складі тендерної документації керуючись ст.22 Частина 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації згідно Додатку 4 пункт 1.2.1, жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Учасник не довів та документально не підтвердив відсутність можливості у Учасника орендувати приміщення складу в м. Вінниця або Вінницькій області для участі у цьому тендері на період дії договору у 2021році для поставки товару - Оливи до автотранспорту Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору цієї закупівлі та умовах тендерної документації. (Зазначена позиція замовника підтверджується аналогічними рішеннями та роз’ясненнями органу оскарження - Постійно діючою адміністративної колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поважний учасник ознайомтесь будь ласка з аналогічними рішеннями органу оскарження на скарги та вимоги) – позиція органу оскарження – наявність складів жодним чином не є дискримінаційною вимогою, тому що кожен Учасник має можливість, для участі у певному тендері орендувати склад, та поставляти товар Замовнику згідно строків поставки, які передбачені у проекті договору.
Підсумовуючи все зазначене, Замовник зазначає, що неспроможність з невідомих підстав певного Учасника виконати вимоги тендерної документації, які жодним чином не порушують умов Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними, не можуть бути підставою для зміни умов тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-04-005612-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:38923104
Дата подання: 14 грудня 2020 14:12
Дата подання: 14 грудня 2020 14:12
Скарга на тендерну документацію Замовника - медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради"
Щодо порушення замовником
порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2020 13:23
рішення від 16.12.2020 № 23251 + лист замвнику.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 13:23
інформація про резулятивну частину рішення від 28.12.2020 №23988.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 17:06
рішення від 28.12.2020 №23988.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2020 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 06 січня 2021 12:20
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5 - Олива для автотранспорту Жмеринської СЕМД; |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 90 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 904,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2712 UAH |
Аукціон
Позиції
255 л
Лот 5 - Олива для автотранспорту Жмеринської СЕМД;
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Центральна, буд. 26
Дата доставки:
25 січня 2021
—
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 12:03 |
ТД 09210000-4_олива _9 лотов_626 678,00_Зміни.docx |
06 січня 2021 12:03 |
ТД 09210000-4_олива _9 лотов_626 678,00_Зміни.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович |
88 395,00
UAH з ПДВ
|
88 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЮБОНЬКО МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
90 400,00
UAH з ПДВ
|
90 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович #3154702251 |
Переможець |
88 395,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:18
|
Додатк. угода№1 до договору № 31 від 29.01.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 12:48
|
Договір № 31 від 29.01.2021 ФОП Гапонов 613247,00.pdf | укладений |
29 січня 2021 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |