Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (м'ясо яловичини І категорії, печінка яловича )»
«DK 021: 2015: (CPV) Meat (15110000-2) (beef of the I category, beef liver)
Очікувана вартість
8 870 000,00 UAH
UA-2020-12-01-006536-c b6f9020dc20b4637a6ceb7158548045e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Строгуш Світлана Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Строгуш Світлана Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department for Education of Shevchenkivskyi and Zaliznychnyi Districts of the Administration of Education of Department for Humanitarian Policy of Lviv City Council
National ID: 41321682
Contact point: Bobenchyk Ulyana Bogdanovna
+380322951265
ulana.0505@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 8 870 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 01 грудня 2020 16:25
Enquiries until: 22 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 січня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 8 870 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником/учасником, викладаються українською мовою. 1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer / participant are presented in Ukrainian. 1.1. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Specific weight - 100%.

Тендерна документація

16 грудня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 16:45
ТД Мясо зі змінами.docx
16 грудня 2020 16:45
Повідомлення змін мясо.docx
01 грудня 2020 16:25
ТД Мясо.docx
16 грудня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 16:45
ТД Мясо зі змінами.docx
16 грудня 2020 16:45
Повідомлення змін мясо.docx
01 грудня 2020 16:25
ТД Мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

реквізити
Дата подання: 14 грудня 2020 18:34
Дата відповіді: 16 грудня 2020 17:04
Доброго дня. Прошу уточнити реквізити банку бенефіціара для оформлення Банківської гарантії. Дякую.
Відповідь: Доброго дня!Було внесено зміни та відображено у тендерній документації.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2 : «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (м'ясо яловичини І категорії, печінка яловича (15111100-0) )»Поставка в навчальні заклади Залізничного району ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78,вул..Чижевського,43;вул..Олесницького,2 ;ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182 ; ЗДО № 111, вул.. Виговського, 1а
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 435 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 22 175,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44350 UAH


Title: Lot 2: "DK 021: 2015: (CPV) Meat (15110000-2) (beef meat of the I category, beef liver (15111100-0))" ​​Delivery to educational institutions of the Railway district of ZDO №1, st. O. Stepanovna, 48a; ZDO №2, str. Shiroka, 78, 43 Chizhevskoho Street; 2 Olesnytskoho Street; ZDO G6, Lewandowska, 30; ZDO №23, str. Wernigori, 7; ZDO №26, str. Gushalevich, 5; ZDO №30, str. Lowland, 29; ZDO №51, str. Vyhovsky, 43a; ZDO №75, str. Vyhovsky, 75; ZDO №86, str. Sadova, 20; ZDO №114, str. Karadzic, 20; ZDO №127, str. S. Petliuri, 19; ZDO 36136, str. Kakhovskaya, 10; ZDO №139, str. Ryashivska, 25; ZDO №160, str. Roksolyan, 27; ZDO №166, str. Kulchytska, 10a; ZDO "Fairy Tale", street Paton, 24; ZDO № 180, s.m.t. Rudno str. Hrushevskoho, 56; ZDO №168, str. Kulparkivska, 182; ZDO № 111, vul. Vyhovskoho, 1a
Current status: Complete
Estimated total value: 4 435 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 175,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 09 лютого 2021 11:27
Auction planned date: 09 лютого 2021 11:27
Закінчення: 09 лютого 2021 11:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

31000 кг
Лот 2 : М'ясо яловичини І категорії, печінка яловича (15111100-0) )»Поставка в навчальні заклади Залізничного району
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78,вул..Чижевського,43;вул..Олесницького,2 ;ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182 ; ЗДО № 111, вул.. Виговського, 1а
Дата доставки: 31 грудня 2021

Lot 2: Beef of the I category, beef liver (15111100-0)) »Delivery to educational institutions of the Railway district
CPV: 15111100-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 лютого 2021
UA-2020-12-01-006536-cb6f9020dc20b4637a6ceb7158548045e
Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Виговського, 34
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Малай Євгеній Андрійович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 січня 2021 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

15 лютого 2021 17:59
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:58
public_doc (1).pdf
15 лютого 2021 17:58
public_doc (1).p7s
15 лютого 2021 17:58
Dovidka_21012358370580918275.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:58
Dovidka_21012358370580918275.pdf
31 грудня 2020 08:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 08:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 08:13
22. Пропозиція Лот2.rar
31 грудня 2020 08:13
Dovidka_20343658650560675342.pdf.p7s
31 грудня 2020 08:13
Dovidka_20343658650560675342.pdf
31 грудня 2020 08:13
9. Згода звернення.jpg
31 грудня 2020 08:13
7. Заходи довкілля.jpg
31 грудня 2020 08:13
25. Виписка + витяг.rar
31 грудня 2020 08:13
24. Паспорт, код.rar
31 грудня 2020 08:13
23. Якість.rar
31 грудня 2020 08:13
21. Проект договору ЛОТ2.rar
31 грудня 2020 08:13
20. Технічні вимоги.rar
31 грудня 2020 08:13
19. Довідка статут.jpg
31 грудня 2020 08:13
17. Довідка ст.17.jpg
31 грудня 2020 08:13
16. Довідка досвід.jpg
31 грудня 2020 08:13
15. Медична.jpg
31 грудня 2020 08:13
15. Довідка працівники.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Сертифікат НАССР.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. НАССР.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Змиви.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Довідка МТБ.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Довідка дезинфекція.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Акт дезинфекція.jpg
31 грудня 2020 08:13
11. Довідка ліцензії.jpg
31 грудня 2020 08:13
0. Лист повноваження.jpg

Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 23:24
Електронний підпис
20 лютого 2021 00:08
Електронний підпис
19 лютого 2021 23:27
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:18
Сертифікат НАССР.jpg
31 грудня 2020 13:18
Паспорт.rar
31 грудня 2020 13:18
Ідентифікаційний код.PDF
31 грудня 2020 13:18
змиви авто.pdf
31 грудня 2020 13:18
Експ. Висн. Яловичина.pdf
31 грудня 2020 13:18
Експ. Висн. Печінка.pdf
31 грудня 2020 13:18
Витяг (2).pdf
31 грудня 2020 13:18
виписка.pdf
31 грудня 2020 13:18
довідка договори.jpg
31 грудня 2020 13:18
відгук.jpg
31 грудня 2020 13:18
якість.pdf
31 грудня 2020 13:18
якість 2.pdf
31 грудня 2020 13:18
мед книжки.PDF
31 грудня 2020 13:18
Листи 2.pdf
31 грудня 2020 13:18
Довідка працівники.pdf
31 грудня 2020 13:18
Довідка МТБ.pdf
31 грудня 2020 13:18
аналогічний договір.rar
31 грудня 2020 13:18
Акт.pdf
31 грудня 2020 13:18
Акт звірки (1).pdf
31 грудня 2020 13:18
Автомобіль.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Малай Євгеній Андрійович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Малай Євгеній Андрійович 4 425 000,00
UAH з ПДВ
4 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ 4 369 000,00
UAH з ПДВ
4 369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 23:24
Електронний підпис
20 лютого 2021 00:08
Електронний підпис
19 лютого 2021 23:27
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:18
Сертифікат НАССР.jpg
31 грудня 2020 13:18
Паспорт.rar
31 грудня 2020 13:18
Ідентифікаційний код.PDF
31 грудня 2020 13:18
змиви авто.pdf
31 грудня 2020 13:18
Експ. Висн. Яловичина.pdf
31 грудня 2020 13:18
Експ. Висн. Печінка.pdf
31 грудня 2020 13:18
Витяг (2).pdf
31 грудня 2020 13:18
виписка.pdf
31 грудня 2020 13:18
довідка договори.jpg
31 грудня 2020 13:18
відгук.jpg
31 грудня 2020 13:18
якість.pdf
31 грудня 2020 13:18
якість 2.pdf
31 грудня 2020 13:18
мед книжки.PDF
31 грудня 2020 13:18
Листи 2.pdf
31 грудня 2020 13:18
Довідка працівники.pdf
31 грудня 2020 13:18
Довідка МТБ.pdf
31 грудня 2020 13:18
аналогічний договір.rar
31 грудня 2020 13:18
Акт.pdf
31 грудня 2020 13:18
Акт звірки (1).pdf
31 грудня 2020 13:18
Автомобіль.pdf

Публічні документи

15 лютого 2021 17:59
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:58
public_doc (1).pdf
15 лютого 2021 17:58
public_doc (1).p7s
15 лютого 2021 17:58
Dovidka_21012358370580918275.pdf.p7s
15 лютого 2021 17:58
Dovidka_21012358370580918275.pdf
31 грудня 2020 08:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 08:14
Електронний підпис
31 грудня 2020 08:13
22. Пропозиція Лот2.rar
31 грудня 2020 08:13
Dovidka_20343658650560675342.pdf.p7s
31 грудня 2020 08:13
Dovidka_20343658650560675342.pdf
31 грудня 2020 08:13
9. Згода звернення.jpg
31 грудня 2020 08:13
7. Заходи довкілля.jpg
31 грудня 2020 08:13
25. Виписка + витяг.rar
31 грудня 2020 08:13
24. Паспорт, код.rar
31 грудня 2020 08:13
23. Якість.rar
31 грудня 2020 08:13
21. Проект договору ЛОТ2.rar
31 грудня 2020 08:13
20. Технічні вимоги.rar
31 грудня 2020 08:13
19. Довідка статут.jpg
31 грудня 2020 08:13
17. Довідка ст.17.jpg
31 грудня 2020 08:13
16. Довідка досвід.jpg
31 грудня 2020 08:13
15. Медична.jpg
31 грудня 2020 08:13
15. Довідка працівники.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Сертифікат НАССР.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. НАССР.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Змиви.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Довідка МТБ.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Довідка дезинфекція.jpg
31 грудня 2020 08:13
14. Акт дезинфекція.jpg
31 грудня 2020 08:13
11. Довідка ліцензії.jpg
31 грудня 2020 08:13
0. Лист повноваження.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Малай Євгеній Андрійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3286905338
Переможець 4 369 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3286905338
4 369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2022 17:18
Електронний підпис укладений
03 червня 2022 23:38
ФОП Саган_мясо.jpg зміни до договору
03 червня 2022 23:28
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 16:03
мясо.pdf зміни до договору
04 травня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 22:30
мясо лот2.jpg зміни до договору
05 квітня 2022 22:29
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 00:13
мясо 46.pdf зміни до договору
21 січня 2022 00:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:59
Мясо Лот 2.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:56
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:15
Додаткова угода _8 до договору _46.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:02
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 13:11
Додаткова _6 М_ясо.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 16:46
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 16:43
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 16:14
_дод угода 3 м_ясо лот 2.pdf зміни до договору
23 червня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 16:14
_м_ясо Зал район.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 11:24
_м_ясо яловичини лот 2.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 09:36
ДОГОВІР укладений
09 березня 2021 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору відповідно зменшивши обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору ,відповідно зменшивши обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено не більш,як на 10 % ціну за 1 кг відповідно скоригувавши обсяг закупівлі та здійснювати поставку Мяса яловичини 1 категорії за ціною не більше 158.00 грн/кг,печінка яловича-за ціною не більше 60 грн/кг.
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та відповідне зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та відповідне зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, зменшення обсягів закупівлі відповідно до зменшеної суми договору
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначено обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексу України, беручи до уваги норми п.8 ч. 5 ст. 41, ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору, а також враховуючи введення на території України воєнного стану, з метою забезпечення діяльності Замовника та необхідністю проведення процедури закупівлі для потреб 2022 року, виникла необхідність внесення наступних змін до Договору. 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексу України, беручи до уваги норми п.8 ч. 5 ст. 41, ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.1. Договору, а також враховуючи введення на території України воєнного стану, з метою забезпечення діяльності Замовника та необхідністю проведення процедури закупівлі для потреб 2022 року, виникла необхідність внесення наступних змін до Договору. 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 46/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 28 червня 2022
Сума оплати за договором: 2 915 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 485 996,00 UAH)