Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГСБМ 20Т-059_39130000-2 – Офісні меблі (Офісні меблі в асортименті)
Очікувана вартість
341 740,00 UAH
UA-2020-11-26-012933-b ● 1d08c5459548440387bbed7c23c4a16f
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж" |
Код ЄДРПОУ: | 33601981 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 63303, Україна , Харківська обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45 |
Контактна особа: |
Єлизавета Гладкова +380574470415 yelyzaveta.hladkova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 20:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 341 740,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Тендерна документація
02 грудня 2020 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 17:01 |
ТД_20Т-059 офісні меблі (повтор ВТ без забезп.) Нова редакція.docx | |
02 грудня 2020 17:01 |
Перелік змін до ТД 20Т-059 меблі офісні.doc | |
26 листопада 2020 20:25 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
26 листопада 2020 20:25 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
26 листопада 2020 20:25 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_товари 22.09.xlsx |
02 грудня 2020 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2020 17:01 |
ТД_20Т-059 офісні меблі (повтор ВТ без забезп.) Нова редакція.docx
|
|||
02 грудня 2020 17:01 |
Перелік змін до ТД 20Т-059 меблі офісні.doc
|
|||
26 листопада 2020 20:25 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls
|
|||
26 листопада 2020 20:25 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
|
|||
26 листопада 2020 20:25 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_товари 22.09.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання документів!
Дата подання: 30 листопада 2020 15:43
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:57
Шановний Замовник!
Згідно п. 1.1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції:
-Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання (предмету закупівлі, а саме: плівки ПВХ для ізоляції нафтогазопроводів) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника.
Предметом данної закупівлі є 39130000-2 - Офісні меблі (Офісні меблі в асортименті), а не плівки ПВХ для ізоляції нафтогазопроводів.
Згідно п. 1 Інші вимоги до учасників закупівель Додатку 1 тендерної документації необхідно у складі тендерної пропозиції надати:
- копію діючого сертифікату відповідності на конструкцію антикорозійну холодного нанесення, виданий Українським органом з сертифікації, разом з протоколом сертифікаційних випробувань
- копію чинного сертифікату, яким підтверджується впровадження виробником конструкції антикорозійної холодного нанесення, системи управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2009
- копію технологічного регламенту виробництва, конструкції антикорозійної холодного нанесення, яку пропонує учасник
- копію інструкції по застосуванню конструкції антикорозійної холодного нанесення, яку пропонує учасник.
Вищезазначені документи не мають відношення до меблів які є предметом закупілі.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни. Дякуємо за питання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-26-012933-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ПЛУТОС", Код ЄДРПОУ:43252663
Дата подання: 30 грудня 2020 11:31
Оскарження щодо обрання переможця
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути рішення про обрання переможця, оскільки воно прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі. Учасник, якого обрано переможцем, не надав ДЕТАЛЬНИЙ опис товару, який пропонується до постачання, що вимагалось у Додатку №3 ТД.
Відповідно до наданого Учасником дод.№3 не зрозуміло, що саме пропонує учасник, адже Технічні характеристики учасника просто скопійовані з Технічних характеристик Замовника, не містять ніякої конкретики щодо товару, який пропонується. Учасник не надав інформацію про конкретну назву виробника та модели фурнітури та крайки, вказавши "або аналог не гірше за технічними характеристиками". Вважаємо, що учасником не надано конкретної пропозиції, учасник не знає, що планує постачати, Товар не визначено.
Крім того, у порушення вимог дод. 2.1 не надано копій висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які використовуються при виробництві, а саме крайку та фурнітуру.
Звертаю Вашу увагу, що ВИРОБНИК ТОВАРУ не вказаний, лише країна походження, чим порушено вимогу дод. 3 ТД.
Враховуючи, що з документів поданих учасником не зрозуміло, який саме товар пропонується в рамках тендерної пропозиції, то встановити його безпечність також неможливо.
Враховуючи викладене, учасник порушив основні вимоги Замовника в частині відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі. У зв'язку з викладеним, ми просимо Вас повернутися на етап кваліфікації та переглянути рішення про визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до наданого Учасником дод.№3 не зрозуміло, що саме пропонує учасник, адже Технічні характеристики учасника просто скопійовані з Технічних характеристик Замовника, не містять ніякої конкретики щодо товару, який пропонується. Учасник не надав інформацію про конкретну назву виробника та модели фурнітури та крайки, вказавши "або аналог не гірше за технічними характеристиками". Вважаємо, що учасником не надано конкретної пропозиції, учасник не знає, що планує постачати, Товар не визначено.
Крім того, у порушення вимог дод. 2.1 не надано копій висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які використовуються при виробництві, а саме крайку та фурнітуру.
Звертаю Вашу увагу, що ВИРОБНИК ТОВАРУ не вказаний, лише країна походження, чим порушено вимогу дод. 3 ТД.
Враховуючи, що з документів поданих учасником не зрозуміло, який саме товар пропонується в рамках тендерної пропозиції, то встановити його безпечність також неможливо.
Враховуючи викладене, учасник порушив основні вимоги Замовника в частині відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі. У зв'язку з викладеним, ми просимо Вас повернутися на етап кваліфікації та переглянути рішення про визначення переможця.
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Офісні меблі до кабінету керівника |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 72 870,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 457,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
39130000-2- Офісні меблі (Стіл керівника: (2200х1820х774(мм)Приставний стіл (Брифінг) (1020х800х774(мм)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, 54А, Центральний склад
Дата доставки:
11 січня 2021
—
26 лютого 2021
1 шт
39130000-2- Офісні меблі (Стіл для конференцій: (2800х800х750(мм)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, 54А, Центральний склад
Дата доставки:
11 січня 2021
—
26 лютого 2021
1 шт
39130000-2- Офісні меблі (Шафа (3010х2100х400(мм)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, 54А, Центральний склад
Дата доставки:
11 січня 2021
—
26 лютого 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАРАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
69 000,00
UAH з ПДВ
|
67 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
69 222,00
UAH з ПДВ
|
67 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ПЛУТОС" |
71 418,00
UAH з ПДВ
|
69 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАРАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2996410737 |
Переможець |
67 499,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 20:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 19:07
|
Звіт про виконання договору (ТОВ Баранов А.В.) 20Т -059 лот №2.docx | укладений |
22 квітня 2021 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 22:53
|
Договір 2-21 від 06.01.21р. (ФОП Баранов А.В.).pdf | укладений |
12 січня 2021 22:52
|