Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГСБМ 20Т-059_39130000-2 – Офісні меблі (Офісні меблі в асортименті)
Очікувана вартість
341 740,00 UAH
UA-2020-11-26-012933-b 1d08c5459548440387bbed7c23c4a16f
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлизавета Гладкова

+380574470415 yelyzaveta.hladkova@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж"
Код ЄДРПОУ: 33601981
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 63303, Україна , Харківська обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45
Контактна особа: Єлизавета Гладкова
+380574470415
yelyzaveta.hladkova@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 341 740,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання документів!
Дата подання: 30 листопада 2020 15:43
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:57
Шановний Замовник! Згідно п. 1.1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції: -Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання (предмету закупівлі, а саме: плівки ПВХ для ізоляції нафтогазопроводів) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. Предметом данної закупівлі є 39130000-2 - Офісні меблі (Офісні меблі в асортименті), а не плівки ПВХ для ізоляції нафтогазопроводів. Згідно п. 1 Інші вимоги до учасників закупівель Додатку 1 тендерної документації необхідно у складі тендерної пропозиції надати: - копію діючого сертифікату відповідності на конструкцію антикорозійну холодного нанесення, виданий Українським органом з сертифікації, разом з протоколом сертифікаційних випробувань - копію чинного сертифікату, яким підтверджується впровадження виробником конструкції антикорозійної холодного нанесення, системи управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 - копію технологічного регламенту виробництва, конструкції антикорозійної холодного нанесення, яку пропонує учасник - копію інструкції по застосуванню конструкції антикорозійної холодного нанесення, яку пропонує учасник. Вищезазначені документи не мають відношення до меблів які є предметом закупілі. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни. Дякуємо за питання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-012933-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ПЛУТОС", Код ЄДРПОУ:43252663
Дата подання: 30 грудня 2020 11:31
Оскарження щодо обрання переможця
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути рішення про обрання переможця, оскільки воно прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі. Учасник, якого обрано переможцем, не надав ДЕТАЛЬНИЙ опис товару, який пропонується до постачання, що вимагалось у Додатку №3 ТД.
Відповідно до наданого Учасником дод.№3 не зрозуміло, що саме пропонує учасник, адже Технічні характеристики учасника просто скопійовані з Технічних характеристик Замовника, не містять ніякої конкретики щодо товару, який пропонується. Учасник не надав інформацію про конкретну назву виробника та модели фурнітури та крайки, вказавши "або аналог не гірше за технічними характеристиками". Вважаємо, що учасником не надано конкретної пропозиції, учасник не знає, що планує постачати, Товар не визначено.
Крім того, у порушення вимог дод. 2.1 не надано копій висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які використовуються при виробництві, а саме крайку та фурнітуру.
Звертаю Вашу увагу, що ВИРОБНИК ТОВАРУ не вказаний, лише країна походження, чим порушено вимогу дод. 3 ТД.
Враховуючи, що з документів поданих учасником не зрозуміло, який саме товар пропонується в рамках тендерної пропозиції, то встановити його безпечність також неможливо.
Враховуючи викладене, учасник порушив основні вимоги Замовника в частині відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі. У зв'язку з викладеним, ми просимо Вас повернутися на етап кваліфікації та переглянути рішення про визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісні меблі до кабінету керівника
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 72 870,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 457,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 грудня 2020 12:30
Закінчення: 15 грудня 2020 12:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
39130000-2- Офісні меблі (Стіл керівника: (2200х1820х774(мм)Приставний стіл (Брифінг) (1020х800х774(мм)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, 54А, Центральний склад
Дата доставки: 11 січня 2021  —  26 лютого 2021
1 шт
39130000-2- Офісні меблі (Стіл для конференцій: (2800х800х750(мм)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, 54А, Центральний склад
Дата доставки: 11 січня 2021  —  26 лютого 2021
1 шт
39130000-2- Офісні меблі (Шафа (3010х2100х400(мм)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н., с. Наталине, вул. Промислова, 54А, Центральний склад
Дата доставки: 11 січня 2021  —  26 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАРАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 69 000,00
UAH з ПДВ
67 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 69 222,00
UAH з ПДВ
67 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ПЛУТОС" 71 418,00
UAH з ПДВ
69 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 08:28
Електронний підпис
29 грудня 2020 20:36
Довідка корупція.zip
29 грудня 2020 20:27
Електронний підпис
29 грудня 2020 20:20
повноваження.jpg
29 грудня 2020 20:20
витяг єдиний податок.jpg
29 грудня 2020 20:20
Довідка корупція.pdf
29 грудня 2020 20:19
банкрутство.pdf
29 грудня 2020 20:19
ДОВІДКА МВС.jpg
23 грудня 2020 13:28
оновлена цінова лот2.pdf
23 грудня 2020 13:28
Довідка МВС.jpg
14 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:19
додаток3лот2.pdf
14 грудня 2020 14:19
цінова лот2.pdf
14 грудня 2020 14:19
досвід.pdf
14 грудня 2020 14:19
додаток 7.pdf
14 грудня 2020 14:19
додаток 5.pdf
14 грудня 2020 14:19
довідки.pdf
14 грудня 2020 14:19
гарантійні листи.pdf
14 грудня 2020 14:19
витяги.pdf
14 грудня 2020 14:19
FSC 01.07.2020 - 23.02.2025 Switzerland.pdf
14 грудня 2020 14:19
банкрутство.jpg
14 грудня 2020 14:19
додаток8.jpg

Публічні документи

14 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:57
Субпідрядники.pdf.p7s
14 грудня 2020 14:57
ОПИС Меблібуд.pdf.p7s
14 грудня 2020 14:57
Структура контрагента.pdf
14 грудня 2020 14:57
Статут 2019 завірений.pdf
14 грудня 2020 14:57
ОПИС Меблібуд.pdf
14 грудня 2020 14:57
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:52
ТЗ Замовника.PDF
11 грудня 2020 13:52
Висновки ДСЕЕ на плити.PDF
11 грудня 2020 13:52
Статут Плутос.pdf
11 грудня 2020 13:52
Протокол 4.PDF
11 грудня 2020 13:52
протокол 1.pdf
11 грудня 2020 13:52
проект договору.pdf
11 грудня 2020 13:52
Опитувальник юрососби.PDF
11 грудня 2020 13:52
опис з кодом доступу.pdf
11 грудня 2020 13:52
наказ 2.pdf
11 грудня 2020 13:52
Наказ 1 Президент.pdf
11 грудня 2020 13:52
Лист відгук.PDF
11 грудня 2020 13:52
Гарант лист ст.17.PDF
11 грудня 2020 13:52
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 13:52
Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 13:52
Виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 13:52
Аналогічний договор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАРАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ПЛУТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАРАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2996410737
Переможець 67 499,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 20:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 20:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАРАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2996410737
67 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 19:07
Звіт про виконання договору (ТОВ Баранов А.В.) 20Т -059 лот №2.docx укладений
22 квітня 2021 19:07
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 22:53
Договір 2-21 від 06.01.21р. (ФОП Баранов А.В.).pdf укладений
12 січня 2021 22:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 30 липня 2021
Сума оплати за договором: 56 249,17
UAH