Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
3 785 040,00 UAH
UA-2020-11-26-006980-a beeff9f0c4d7412b8b641171add0094c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994072
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 17:00
Очікувана вартість: 3 785 040,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Азотоміцин та зотіклон
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 742 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 712,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 грудня 2020 13:53
Закінчення: 15 грудня 2020 14:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 пач
Азитромакс табл. в/о 600 мг фл. №30
ДК 021:2015: 33651100-9 — Протибактеріальні засоби для системного застосування
МНН: Azithromycin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Кирилівська, 103
Дата доставки: 31 грудня 2020
200 пач
Сонован абл. в/плівк. обол. 7,5 мг №10
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
МНН: Zopiclone
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Кирилівська, 103
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 90 календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 742 083,00
UAH з ПДВ
742 083,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк" 742 400,00
UAH з ПДВ
742 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 14:30
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:47
Документи до договору
22 грудня 2020 13:45
Пакет переможця
09 грудня 2020 09:56
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:45
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 12:49
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:30
Інші документи.pdf
07 грудня 2020 12:30
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 12:30
Копія Балансу (Ф._1).pdf
07 грудня 2020 12:30
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:38
4 Тендерна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 742 083,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
742 083,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 12:46
Дод.уг.№3.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 12:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:35
ДУ2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:09
ДУ1 Тз-241.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:27
Тз-241.pdf укладений
31 грудня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 та п.6 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 293777,61 грн.
Номер договору про закупівлю: Тз-241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» – Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору до 31 .03. 2022 року .на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: Тз-241
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з продовженням строку дії Договору до «31» березня 2022 року, Сторони погодили, що сума Договору на 2022 рік складає - 11 469,33 грн. (Одинадцять тисяч чотириста шістдесят дев’ять грн. 33 копійки) в т. ч. ПДВ - 750,33 грн. Загальна сума Договору становить 459 774,72 грн. (Чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят чотири грн. 72 копійки) в т. ч. ПДВ - ЗО 078,72 грн.
Номер договору про закупівлю: Тз-241
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML