Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 0000000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000 000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 18:00 |
Publication date: | 25 листопада 2020 15:26 |
Enquiries until: | 01 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2020 18:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки
Тендерна документація
07 грудня 2020 16:20 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
07 грудня 2020 15:28 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
07 грудня 2020 15:17 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
07 грудня 2020 14:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
25 листопада 2020 15:27 |
00000000 |
25 листопада 2020 15:26 |
0000000000000 |
25 листопада 2020 15:26 |
0000000000000000000 |
25 листопада 2020 15:26 |
0000000000000 |
25 листопада 2020 15:26 |
00000000000000000000000000000000 |
25 листопада 2020 15:26 |
000000000000000000000000000000000000000000 |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000081 ● 7368fa6d06f94ef1bf1707473d152314
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-11-25-012133-c 25.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-25 16:58:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі футболок та сорочок (ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки), 4 лоти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-25-012133-c), проведеної Міністерством оборони України (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо причин не укладання та/або не оприлюднення договору з переможцем торгів ТОВ «МІК» за лотами 1, 2, 3, 4 з наданням документів, що обґрунтовують таке рішення Замовника з обов’язковим посиланням на норми законодавства.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-27 13:38:29
Пояснення
До Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України (далі – Департамент) надійшов Протокол засідання тендерного комітету Міністерства оборони України від 11.12.2020 № 75/700/5 (переговорна процедура UA-2020-11-25-012133-c) щодо закупівлі футболок та сорочок (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1) про намір укласти договори за лотами № 1, № 2, № 3, № 4 з ТОВ “МІК” на загальну суму 37 800 000,00 грн., у кількості 100 000 штук з кінцевим терміном постачання до 21.12.2020 включно.
Разом з тим, відповідно до ч.1 ст. 7 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через чотири робочі дні та не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи зазначене, перший дозволений зазначеним ЗУ день укладання договорів з 18 грудня 2020 року.
Станом на 22 грудня 2020 року (7 день укладання договорів) ТОВ “МІК” договори не були підписані та забезпечення виконання договору не надано.
Отже, підписання договорів за результатом процедури закупівлі з ТОВ “МІК” у визначений термін ЗУ було можливе вже після строку постачання (21.12.2020).
Разом з тим, забезпечення виконання договору по лоту 4 було надано до Департаменту 23.12.2020, а по лотам 1-3 28.12.2020, тобто після строку постачання по договорам.
Згідно зі ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Відповідно до ч. 1 ст. 662 ЦК України продавець зобов`язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу.
Договір є обов`язковим для виконання сторонами (ст. 629 ЦК України).
Згідно зі ст. 193 Господарського кодексу України (далі - ГК України) суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін) (ч. 1 ст. 530 ЦК України).
Відповідно до ст. 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
Згідно зі ст. 611 ЦК України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом. Прострочення боржника не настає, якщо зобов`язання не може бути виконане внаслідок прострочення кредитора (ч.ч. 1, 4 ст. 612 ЦК України).
Отже, виконання ТОВ "“МІК”" своїх договірних зобов`язань в частині поставки товару у строк до 21.12.2020 є неможливим з огляду на те, що підписання сторонами Договорів можливе лише не раніше 22.12.2020 (тобто поза межами терміну поставки, визначеного умовами цих Договорів).
На підставі викладеного, існує факт неможливості виконання ТОВ "МІК" своїх договірних зобов`язань в частині поставки товару у строк до 21.12.2020 за умови підписання Договору між контрагентами 22.12.2020.
Вищенаведені висновки відповідають правовій позиції Верховного Суду, викладеній у постанові Верховного Суду від 22.05.2019 у справі № 922/1332/18 у подібних правовідносинах.
При цьому, слід врахувати, що при підписанні Договорів не раніше 22.12.2020 не лише ТОВ «МІК, але представники Департаменту усвідомлюють, що поставку товару не можливо здійснити у термін до 21.12.2020.
Разом з тим, під час укладання договорів необхідно суворо дотримуватись вимог бюджетного законодавства щодо взяття за ними бюджетних зобов’язань та недопущення виникнення небюджетної заборгованості.
Також, слід заначити, що Департаментом були отримано від Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України відповідний лист щодо існуючих ризиків по невиконанню термінів постачання, отримання предмету речового майна неналежної якості, не освоєння виділеного фінансового ресурсу та порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-01 18:56:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сумок адміністративних та кобури пістолетної універсальної (ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки), 4 лоти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-25-012133-c), проведеної Міністерством оборони України (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів з посиланням на нормативно-правові акти).
Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі - Закон № 1356-VIII) Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через чотири робочі дні та не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник на вебпорталі Уповноваженого органу 11.12.2020 за лотами 1, 2,3,4 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів.
Враховуючи, що перший дозволений Законом № 1356-VIII день укладання договору за вищевказаною процедурою закупівлі становить 18.12.2020, необхідно надати пояснення (інформацію та документи) щодо причин неможливості збільшення Замовником строку постачання товарів з урахуванням строків укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-04 15:05:14
Пояснення
Інформація для розміщення в системі “Prozorro” щодо причин неможливості збільшення Замовником строку постачання товарів з урахуванням строків укладання договору за результатом проведення процедури закупівлі футболки та сорочки (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1) UA-2020-11-25-012133-c
При оголошені 25.11.2020 процедури закупівлі футболки та сорочки (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1) UA-2020-11-25-012133-c (далі –процедура закупівлі) Замовником визначено терміни постачання зазначеного товару, а саме до 21.12.2020 (включно) та не було винесені змін до оголошення в дозволений Законом України «Про публічні закупівлі» термін в частині строків постачання.
Разом з тим, частиною 4 статті 41 Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що. умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Також пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником не було продовжено термін постачання товару з метою недопущення порушено вимоги статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору.
Також необхідно зазначити, що у разі продовження Замовником термін постачання товару з порушенням вимоги частини статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» це призвело до нікчемності договору відповідно до п. 2 ч.1 статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю за лотами 1, 2,3,4 установлено порушення вимог частини першої статті 7 Закону № 1356-VIII.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 11:36
|