Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015. 15110000-2. М’ясо (лот № 1 – яловичина (15111100-0), свинина (15113000-3); лот № 2 – тушки курячі (15112000-6), стегна курячі (15112000-6), філе куряче (15112000-6), печінка куряча (15112300-9))
Очікувана вартість
523 520,00 UAH
UA-2020-11-25-002070-c 624f4969765d4d06b306b9bf3da58640
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Чучка

+380509206059 snvk.veselka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ВЕСЕЛКА" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 35335425
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Володимирська, буд. 38
Контактна особа: Вікторія Чучка
+380509206059
snvk.veselka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 23:59
Очікувана вартість: 523 520,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

27 листопада 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:50
ТД. 15110000-2. М'ясо (нова редакція).doc
27 листопада 2020 15:50
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc
27 листопада 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:50
ТД. 15110000-2. М'ясо (нова редакція).doc
25 листопада 2020 10:08
ТД. 15110000-2. М'ясо.doc
27 листопада 2020 15:50
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина (15111100-0), свинина (15113000-3)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 292 350,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 924,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 грудня 2020 12:57
Закінчення: 14 грудня 2020 13:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1565 кг
яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Володимирська, 38
Дата доставки: 31 грудня 2021
480 кг
свинина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Володимирська, 38
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату Товару. Інша інформація: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову. Учасник подає такий переклад, завірений підписом посадової особи або представника учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу (перекладача), який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається у складі тендерної пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту; вид закупівлі – відкриті торги; перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію – ціна з ПДВ – 100%. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОБЛИК Т.М. 216 661,00
UAH з ПДВ
207 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кривонос Наталія Сергіївна 230 270,00
UAH з ПДВ
207 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:30
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:30
Довідка поліція.rar.p7s
22 грудня 2020 11:30
Довідка ДПІ.pdf.p7s
22 грудня 2020 11:30
Довідка поліція.rar
22 грудня 2020 11:30
Довідка по ст.17 повна.PDF
22 грудня 2020 11:30
Довідка ДПІ.pdf
11 грудня 2020 00:38
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:38
8_HACCP.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:38
8_HACCP.PDF
11 грудня 2020 00:38
7_Проект_договору.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:38
7_Проект_договору.PDF
11 грудня 2020 00:38
1_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:38
1_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

11 грудня 2020 17:50
трансп свидотство.jpg
11 грудня 2020 17:50
медкнтжка1.jpg
11 грудня 2020 17:50
медична3.jpg
11 грудня 2020 17:50
медична2.jpg
11 грудня 2020 17:50
Відповидность.pdf
11 грудня 2020 17:50
трудова2.jpg
11 грудня 2020 17:50
трудова4.jpg
11 грудня 2020 17:50
трудова3.jpg
11 грудня 2020 17:50
трудова1.jpg
11 грудня 2020 17:50
серт мясо.pdf
11 грудня 2020 17:50
серт кури.pdf
11 грудня 2020 17:50
свідотство.jpg
11 грудня 2020 17:50
свідотство еп.jpg
11 грудня 2020 17:50
серт кури.pdf
11 грудня 2020 17:50
с.І код.jpg
11 грудня 2020 17:50
с.3.jpg
11 грудня 2020 17:50
с.11 – копія.jpg
11 грудня 2020 17:50
с.3 – копія.jpg
11 грудня 2020 17:50
с.2 – копія.jpg
11 грудня 2020 17:50
с.1.jpg
11 грудня 2020 17:50
Паспорт (1).pdf
11 грудня 2020 17:50
наказ.jpg
11 грудня 2020 17:50
договор трансорта.pdf
11 грудня 2020 17:50
договор оренди.pdf
11 грудня 2020 17:50
26сертифікат насср.pdf
11 грудня 2020 17:46
Техум ЛОТ 1.pdf
11 грудня 2020 17:46
Пропозиция ЛОТ 1.pdf
11 грудня 2020 17:46
Догов ЛОТ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОБЛИК Т.М.

ФОП Кривонос Наталія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОБЛИК Т.М.
#3097700360
Переможець 207 500,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОБЛИК Т.М.
#3097700360
207 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 15:29
додуг3додог1.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 09:30
додуг2додог1.pdf зміни до договору
02 червня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 15:34
додуг1мясо.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 22:08
Договір.pdf укладений
12 січня 2021 18:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення ІІ сесії міської ради VIII скликання 02.02.2021 №76 "Про зміну назвта затвердження Статутів закладів освіти міста ". Змінено назву навчально- виховний комплекс "Веселка" Ужгородської міської ради Закарпатської області на Ужгородську початкову школу Ужгородської міської ради Закарпатської області.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 111,47
UAH