Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне обладнання, в тому числі по лотах: Лот 1. Персональний комп’ютер Лот 2. Планшети Лот 3. Ноутбук Лот 4. Принтер «Все в одному» Лот 5. Мобільний принтер (закупівля здійснюється в рамках реалізації проєкту “Персоналізовані підходи для попередження ожиріння та діабету- спільна румунсько-українська програма отримання та поширення знань про здоров’я (PrePOD) ” (2SOFT/4.1/56), який фінансується в рамках Спільної Операційної Програми Румунія - Україна 2014-2020 за рахунок коштів Європейського Союзу), код ДК 021:2015-30230000-0«Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
409 600,00 UAH
UA-2020-11-21-000902-c 6239d9a5e983411d827b4e95de06d3ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Уляна Володимирівна


380342596056
tender@pnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА"
Код ЄДРПОУ: 02125266
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 57
Контактна особа: Бойчук Уляна Володимирівна
,380342596056,
tender@pnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2020 23:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 409 600,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської).
Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 листопада 2020 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2020 23:46
ТД_20.11.нова ред.doc
21 листопада 2020 23:45
проект договору.doc.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне обладнання, в тому числі по лотах: Лот 1. Персональний комп’ютер (закупівля здійснюється в рамках реалізації проєкту “Персоналізовані підходи для попередження ожиріння та діабету- спільна румунсько-українська програма отримання та поширення знань про здоров’я (PrePOD) ” (2SOFT/4.1/56), який фінансується в рамках Спільної Операційної Програми Румунія - Україна 2014-2020 за рахунок коштів Європейського Союзу), код ДК 021:2015-30230000-0«Комп’ютерне обладнання»
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 960,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лот 1. Персональний комп’ютер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька, 201 Б, каб.616
Дата доставки: 22 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

щодо виключення ПДВ з ціни
Дата подання: 24 листопада 2020 11:23
Дата відповіді: 24 листопада 2020 21:46
Чи зможете Ви надати учаснику-переможцю документ який би засвідчував звільнення проєкту від сплати ПДВ?? наприклад карта реєстрації проєкту в Мінфіні, тощо.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше питання від 24-11-2020, 11:23 повідомляємо наступне.
Реєстраційна картка проєкту (програми) № 4456.
Перелік зареєстрованих проєктів з планами закупівель можна переглянути за покликаннями
https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel
https://drive.google.com/file/d/1B2sqynueEKKqRYuXIlYORABVvmgyqq06/view
Див. також Пункт 197.11 статті 197 ПКУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ" 96 000,00
UAH
96 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій