Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання вулиць м. Дрогобича
Cleaning the streets of Drohobych
Очікувана вартість
9 600 000,00 UAH
UA-2020-11-20-015158-c b171688e967c4565a47d49c24da1c8ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська область обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Додаткові контактні особи: Роман Москалик
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Departament mís'kogo gospodarstva Drogobits'koí̈ mís'koí̈ radi
National ID: 05447349
Contact point: Iryna Brovarska
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Additional contacts: Роман Москалик
+380324433570
departament_drb@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 19:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 9 600 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 листопада 2020 19:38
Enquiries until: 11 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 9 600 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Потреба в закупівлі на 2021 рік.
Мова, якою учасники готують пропозиції - українська мова.
Need to purchase services for 2021.
The language in which the participants prepare proposals is Ukrainian.

Тендерна документація

20 листопада 2020 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 19:38
технічне завдання додаток 4 лот 2.docx
20 листопада 2020 19:38
технічне завдання додаток 4 лот 1.docx
20 листопада 2020 19:38
Додаток № 2 Проєкт договору.doc
20 листопада 2020 19:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000087 ● a3f5fba57c824cc8ab90c5d88922406a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 08:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2021 № 15

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 15.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-20-015158-c, 20.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-01 17:04:49

Просимо надати роз'яснення в найкоротші строки

На інтерфейсі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-20-015158-c) в розділі Інформація про монітринг вказано «порушень в закупівлі не виявлено». Проте, у тексті самого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11 -20-01515 8-с, затвердженому 27.01.2021 року Західного офісу Держаудитслужби (надалі по тексту - Висновок) вказано « За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини 8 • статті 12, частини 6 статті 17 та частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення частини 7 статті 33 Закону.» А також зазначено «За результатами моніторингу Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення частини 8 статті 12, частини 6 статті 17 та частини 2 статті 22 шляхом недопущення таких порушень в подальшому; усунення порушення вимог частини 7 статті 33 Закону шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Волошин Ігор Васильович (за Лотом 1) та ФОП Довженко Андрій Олександрович (за Лотом 2) згідно статті 33 Закону та, у разі неможливості, усунути порушення, шляхом вжиття заходів, визначених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/ або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»

1. Просимо надати пояснення виявлено чи не виявлено порушення в закупівлі?
2. Якщо порушення не виявлено, то чому в тексті Висновку вказано зобов’язання Замовнику:
2.1. недопущення порушень в майбутньому;
2.2. відхилити пропозиції учасників, які, як вбачається з Висновку та з документації Замовника і учасників надали всі необхідні документи, що вимагались як Документацією так і Законом України «Про публічні закупівлі»?
2.3. Просимо чітко зазначити, які саме дії і в який спосіб зобов’язаний вчинити Замовник на виконання законних вимог Висновку за результатами моніторингу (з посиланням на нормативну базу)?
2.4. На якій підставі на стадії завершення періоду оскарження Замовник має право відхиляти пропозиції учасників, які надали всі документи, що вимагались і ДАСУ порушень в їхній документації не виявили?
2.5. Чи зобов’язаний замовник вчиняти будь-які дії, а Західний офіс Держаудитслужби вимагати вчинення дій Замовником у Висновку, якщо на сайті Prozorro в розділі Інформація про моніторинг зазначено «порушень в закупівлі не виявлено».
Відповідь щодо виконання Висновку департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради буде надано додатково у встановлені законом терміни

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-02-05 14:19:31

Відповідь на запит за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу закупівлі

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг закупівлі за ІD: UA-2020-11-20-015158-c, проведеної Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі - Замовник), за результатами якого складено та 27.01.2021 опубліковано відповідний висновок.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 01.02.2021 оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо виявлення чи не виявлення порушень в закупівлі.
За результатами вивчення вказаного звернення повідомляємо, що під час публікації висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-20-015158-c виник технічний збій електронного кабінету Держаудитслужби, внаслідок чого на інтерфейсі Prozorro в розділі «Інформація про монітринг» опубліковано «порушень в закупівлі не виявлено».
Водночас, на інтерфейсі Prozorro в розділі «Висновок про результати моніторингу закупівлі» в рядку «Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівл» міститься завантажений висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-20-015158-c в форматі PDF, на який накладено відповідні електронні підписи, згідно якого в розділі «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель» Замовнику поставлено вимогу оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Також зазначаємо, що згідно частини 9 статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот1: Прибирання вулиць м. Дрогобича
Опис предмету закупівлі:
Потреба в закупівлі на 2021 рік.
Мова, якою учасники готують пропозиції по лоту 1 - українська мова.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 968 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 24 840,00 UAH з ПДВ


Title: Lot1: Cleaning the streets of Drohobych
Description: The need for procurement for 2021.
The language in which the participants prepare proposals for lot 1 is Ukrainian.
Current status: Complete
Estimated total value: 4 968 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 840,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 грудня 2020 13:56
Auction planned date: 30 грудня 2020 13:56
Закінчення: 30 грудня 2020 14:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

126275 м²
Лот 1: Прибирання вулиць м. Дрогобича
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вулиці м. Дрогобича (згідно технічного завдання лот 2)
Дата доставки: 31 грудня 2021

Lot1: Cleaning the streets of Drohobych
CPV: 90610000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту (актів) здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 15 числа – за першу половину місяця та до 1 числа наступного за звітнім кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок на підставі Бюджетного кодексу України протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 грудня 2020
UA-2020-11-20-015158-cb171688e967c4565a47d49c24da1c8ea
Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна, Львівська область обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Учасник Документи Рішення
ФОП Волошин Ігор Васильович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Довженко Андрій Олександрович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 22:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 22:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 22:49
Нова папка1.rar
18 грудня 2020 22:49
п. 2.8.4..pdf
18 грудня 2020 20:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 20:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 20:07
Нова папка.rar
18 грудня 2020 20:02
Нова папка.rar
18 грудня 2020 20:02
п.2.7.2..pdf
18 грудня 2020 20:02
п.2.7.2..pdf
18 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:20
Нова папка1.rar
18 грудня 2020 12:20
Нова папка.rar
17 грудня 2020 22:46
Додаток 1.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 5 ТД.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.15.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.14.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.13.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.12.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.11.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.10.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.3.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.4 та п. 2.5.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.1.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.1.3.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.1.1..pdf
17 грудня 2020 22:46
Калькуляція.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.16 ЛОТ1.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.9.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4. плат.до рах.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4 акти грудень.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4 акти листопад.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.3.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.1.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.2(2).pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6.3..pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6..pdf

Документи

21 грудня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 січня 2021 20:22
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:32
Downloads2.rar
20 грудня 2020 14:32
Downloads1.rar
20 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
20 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
19 грудня 2020 00:10
Виписка з ЄДР.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо ст.17 Закону.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо захисту довкілля.pdf
19 грудня 2020 00:10
Копія звіту ЄСВ.pdf
19 грудня 2020 00:10
Копія звіту 1 ДФ.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо повноважень.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо статуту.pdf
19 грудня 2020 00:10
Витяг з РПЄП новий.pdf
19 грудня 2020 00:10
Витяг з РПЄП.pdf
19 грудня 2020 00:10
Витяг ЄДР.pdf
19 грудня 2020 00:10
Код Довженко.pdf
19 грудня 2020 00:10
Паспорт Довженко.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо проекту договору.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 18_19_20.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 12_13_14_15_16_17.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 6_7_8_9_10_11.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 1_2_3_4_5.pdf
19 грудня 2020 00:10
Лист відгук.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо ЦП договорів.pdf
19 грудня 2020 00:10
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошин Ігор Васильович

ФОП Довженко Андрій Олександрович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошин Ігор Васильович 4 960 000,00
UAH з ПДВ
4 935 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Довженко Андрій Олександрович 4 942 000,00
UAH з ПДВ
4 942 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 22:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 22:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 22:49
Нова папка1.rar
18 грудня 2020 22:49
п. 2.8.4..pdf
18 грудня 2020 20:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 20:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 20:07
Нова папка.rar
18 грудня 2020 20:02
Нова папка.rar
18 грудня 2020 20:02
п.2.7.2..pdf
18 грудня 2020 20:02
п.2.7.2..pdf
18 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:20
Нова папка1.rar
18 грудня 2020 12:20
Нова папка.rar
17 грудня 2020 22:46
Додаток 1.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 5 ТД.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.15.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.14.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.13.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.12.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.11.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.10.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.3.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.4 та п. 2.5.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.1.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.1.3.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.1.1..pdf
17 грудня 2020 22:46
Калькуляція.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.16 ЛОТ1.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.9.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4. плат.до рах.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4 акти грудень.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.4 акти листопад.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.3.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.8.1.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.2(2).pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.7.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6.4.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6.3..pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6.2.pdf
17 грудня 2020 22:46
п. 2.6..pdf

Публічні документи

20 січня 2021 20:22
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:32
Downloads2.rar
20 грудня 2020 14:32
Downloads1.rar
20 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
20 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
19 грудня 2020 00:10
Виписка з ЄДР.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо ст.17 Закону.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо захисту довкілля.pdf
19 грудня 2020 00:10
Копія звіту ЄСВ.pdf
19 грудня 2020 00:10
Копія звіту 1 ДФ.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо повноважень.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо статуту.pdf
19 грудня 2020 00:10
Витяг з РПЄП новий.pdf
19 грудня 2020 00:10
Витяг з РПЄП.pdf
19 грудня 2020 00:10
Витяг ЄДР.pdf
19 грудня 2020 00:10
Код Довженко.pdf
19 грудня 2020 00:10
Паспорт Довженко.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо проекту договору.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 18_19_20.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 12_13_14_15_16_17.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 6_7_8_9_10_11.pdf
19 грудня 2020 00:10
Акти 1_2_3_4_5.pdf
19 грудня 2020 00:10
Лист відгук.pdf
19 грудня 2020 00:10
Щодо ЦП договорів.pdf
19 грудня 2020 00:10
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошин Ігор Васильович

ФОП Довженко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошин Ігор Васильович
#2054523998
Переможець 4 935 160,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошин Ігор Васильович
#2054523998
4 935 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 11:05
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 11:04
1_ду4_2021р.PDF зміни до договору
04 лютого 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 09:31
1_ду4_2021р.PDF зміни до договору
04 лютого 2022 09:30
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 15:27
1_27.01.21р.ДУ3.PDF зміни до договору
19 січня 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:56
1_ДУ_2.PDF зміни до договору
05 січня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 11:13
1 № 1 повторно.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 17:28
1 № 1.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 17:26
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:30
1.PDF укладений
01 лютого 2021 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторне завантаження цієї ж додаткової угоди № 1
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 (повторно)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору на час, достатній замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного - 2022 року; збільшення ціни договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням бюджетних призначень на 2022 рік, з огляду на потребу продовжити цей строк на час, достатній Покупцеві для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року на суму яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із фактичним наданням послуг з 01 січня 2022 року до 31 січня 2022 року включно згідно Договору, Сторони за двохстороннім погодженням зменшують ціну договору на 164 695,91 грн. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто п'ять гривень 91 коп. )
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із фактичним наданням послуг з 01 січня 2022 року до 31 січня 2022 року включно згідно Договору, Сторони за двохстороннім погодженням зменшують ціну договору на 164 695,91 грн. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто п'ять гривень 91 коп. )
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 5 499 367,09
UAH