Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот№1 Стіл реабілітаційний для терапії широкий з електричним регулюванням висоти SR-3E-B (в комплектації висувне шасі на колесах) -2шт; Лот №2 Стерилізатор ГК 150 -1шт.)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-11-18-012381-c 493a64bcb58c42388973d2ca1b169125
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Поліщук

+380974817140 xmoblfiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01982442
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Контактна особа: Наталя Петрівна Поліщук
+380974817140
xmoblfiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

18 листопада 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:01
Тендерна документація.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 Стерилізатор ГК 150
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 грудня 2020 13:00
Закінчення: 07 грудня 2020 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лот №2 Стерилізатор ГК 150
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38671 — Стерилізатор паровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Дата доставки: 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 18:01
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕЛІВАНОВА ІРИНА ВАДИМІВНА" 287 247,00
UAH з ПДВ
287 247,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА" 293 590,00
UAH з ПДВ
293 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:25
Довідка.pdf
02 грудня 2020 12:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 08:41
14 Авторизаційний лист.pdf
02 грудня 2020 08:41
11 Проект договору.pdf
02 грудня 2020 08:41
9 Лист-пояснення.pdf
02 грудня 2020 08:41
1 Тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

02 грудня 2020 08:41
2 Виписка з ЄДР. Витяг податки. Паспорт. Код.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані учасника

Публічні документи

27 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:11
Зубар Лариса документи Фоп.pdf
27 листопада 2020 14:11
22 Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕЛІВАНОВА ІРИНА ВАДИМІВНА"

ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕЛІВАНОВА ІРИНА ВАДИМІВНА"
#2285418002
287 247,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 10:58
206.doc зміни до договору
30 серпня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:47
206.docx зміни до договору
22 квітня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 15:46
додаткова угода до договору №206.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:45
додаткова угода до договору №206.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:04
206.docx зміни до договору
26 січня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:04
206.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:45
206.docx укладений
21 грудня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31 січня 2021 року, в зв’язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31 березня 2021 року, в зв'язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку з відсутністю фінансування строк дії договору продовжено до 31 серпня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті укладеного договору Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницька обласна фізіотерапевтична лікарня Вінницької обласної Ради» в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницька обласна лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради».
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору № 206 від 21.12.2020 року до 31 грудня 2021 року, в зв’язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 287 247,00
UAH